černy kouř z výfuky 1.9TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PIN.kes
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 22 úno 2006, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský

černy kouř z výfuky 1.9TDi

Příspěvek od PIN.kes »

Pri nastartovani se vyfoukne cerny dým, pri pridani plynu to docela zacoudi, pri vetsim pridani zakouri vic...Auto jede perfektne, problemy se starty nejsou a vlastne se zda vse super az na ten kour...Pokud jsem stal na trave a nastartoval auto a zkousel obcas pridat plyn, tak se na trave vytvoril opravdu cerny povlak...Se mi zda, ze to zacalo takhle hulit z niceho nic,,,ale nejsem si jisty...

Audi A4, 1.9TDI, 81kW, motor neni cipovany ..
Mam par otazek:
- Muze auto takhle kourit pri pouziti nekvalitni nafty?
- Muze se ten motor nejak rozstelovat? vstriky?
- Co myslite ze s tim je a co by melo pomoct?

Diky vsem...
AUDI A4 B7, 2.0TDi, 103kW
Škoda Superb II 2.0TDI, DSG, 103kW
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

na tu naftu bych to nevidel a ty vstriky taky ne to by spis kourilo jakkoliv jenom ne cerne.
typoval bych to na nejakou netesnost v sani,pri cernem kouri je prebytek nafty,nebo spis malo vzduchu , zkus se na to podivat
PIN.kes
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 22 úno 2006, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský

Příspěvek od PIN.kes »

myslis treba ten cerny plast vedle turba? Jsem na tohle docela lama...
AUDI A4 B7, 2.0TDi, 103kW
Škoda Superb II 2.0TDI, DSG, 103kW
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nejlepe zkontrolovat vse od vzduchoveho filtu po hadicich k turbu a od turba k IC a dal k sani
Uživatelský avatar
ajdl
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 17 kvě 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od ajdl »

vyměň vzduchový filtr :D
PIN.kes
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 22 úno 2006, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský

Příspěvek od PIN.kes »

Vite co je divne, ze to uz zase nekouri,,Proste to v jeden den chvili kourilo a dnes rano jedu do prece a nic, i pri startu ani oblacek.....Kdyz jsem dojel do prace (20km) tak jsem zkusil, jeste trochu pridat plyn na volnobeh a nic, zadny kour....

nechapu.-...
AUDI A4 B7, 2.0TDi, 103kW
Škoda Superb II 2.0TDI, DSG, 103kW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

pokud se to obevi jdi po hadicich od turba jak us tu nekdo psal. Me to kouprilo jen kuli tomu ze sem ji mel deravou trosku
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

že to tady oživuju ale mám toledo 1L motor je přestavěnej na AFN (blok je 1z aby seděl podle papírů) teď k věci jak překročím 2t otáček začne kouřit černě ale hodně zůstává zamnou fakt oblak když to podržím tady jsem se dočetl že mám jít po sání to už jsem se tak letmo koukal a netěsnost jsem nenašel

dělá to 1 2 3 4 a na 5 nemůžu protože pak padne do nouze chystám se měnit turbo prtože to papá olej jen nevím jestli to papá tubo musím vykoumat :) případně ho vyčistím... může to mít vliv na tu kouřivost?
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20432
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ono to chce zkontrolovat tak nějak všechno, tím spíš na 20 let starým koplinu kde nikdo nikdy a na nic nesahal,jen jezdil
turbo a vše kolem něj zejména v tlakové části je na kouřivost zásadní,stejně tak ale stav vstřiků a čerpadla... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“