
Výměna motoru 325tds za 525tds nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna motoru 325tds za 525tds nejde nastartovat
můj motor je z roku 96 a ten motor co sem koupil je z E-34 r.v93 motor je od skoušen je funkční i s čerpadlem i počítačem
nejde nastartovat

moje skype je Mira.B.M.W
když jsem motor a skoušel nastartovat tak mi svitil střik když jsem zapojil svoje čerpadlo tak mi to zhaslo tak mi poradily v bmw at vyměnim ty vršky s čerpadel ,,tahal jsem to a nic nešla mi tam nafta , tak jsem vyměnil počitač za original k tomu motoru 525tds motor hytnul na prvná nažháveni ale po chvylce tocil do plná 5500 otaček tak jsem sundal čerpadlo a dal jsem ho na repasi aby mi to nastavily prej sem rozhodil nastaveni čerpadla ,,čerpadlo mi nastavily ale už ani nechytně vubec nic prej se to nesmi tahat ,
moje skype je Mira.B.M.W
Pokud si nastartoval,a otáčky takhle vylítly ,tak dle mne si se netrefil čepem co je na hřídelce toho vršku do dírky co je na regulační objímce.Tím si jí natlačil do polohy max. dávka.Chce to sundat vršek a hlavně se trefit do dírky,a také když se sundává ten vršek čerpadla,tak se má označit poloha,jinak se změní základní dávka od které se všechno odvíjí.Jinak pak obejdi imobilizer,96 ho má,vypínáto napájení řj,tak to zkus napřímo.
no to je pozdě dal jsem to do servisu a oni to čerpadlo daly na repasi a už vubec to neslo natočit říkaj mi prej to má mechánickou vadu ,,,,já jsem to tahal z kladna až do karlových varu jenom z kopce jsem tam hodil páty stupen jinak bych to nezabrzdil ,,no a oni říkaly že se to nemá tahat což si myslym že nato nemá žadnej vliv když se to zazdušni tak se to stejna musi tahat
moje skype je Mira.B.M.W
Jak se to zavzdušní,tak se to musí tahat..........tomu teda moc nerozumím,tak se to přece odvzdušní,né?To tahání asi mysleli s roztočeným motorem přes kvalt,aby to trošku posilovalo brzdy.....to asi mysleli,když je polosuchý vstřikovací čerpadlo a roztočíš ho tak aby se nepřidřelo,ten axiální pístek hlavně. 

ta zasuvká je stejna ale když jsem tam měl svoji řj tak mi svitil střik na palubce .vyměnil jsme ty vršky a ten střik zhasnul ale stejnak to nejelo nafta tam šla ale nic nechytlo já jsme udělal blbost že jsem to dal do toho servisu oni mi tam daly originalní rj ktomu motoru ,,motor hned na první nažhaveni chytl ale po chvylce točil do plná ,a ono to chtělo sundat ten vršek jak jsi mi psal ,,oni to daly na repasi v tom servisu, asi měsic jsem čekal a nic stejnak to už vubec nejelo jestly stim něco neudělaly na ty repasi jsem stoho na hlavu
jo namontoval jsme tam ten motor i elektriku tu mi dělaly v servisu v bmw ta je tam dobře ta elektrika je přímo stoho motoru, moje elektrika je venku i z počitačem z r.v 96 je tam všechno z 93 ale nejedeto

moje skype je Mira.B.M.W
Takže,jde o to aby ti zhasínala kontrolka vstřiku,a pak i žhavení,před startem,zhasínaj?Nafta to je jasný,ve vstřikovacím čerpadle je vlastní dopravní lamelový čerpadlo poháněné společně hřídelí vstřik.čerpadla tak to tam tlačí..Za další,jde napětí na elektromagnet co ti zhasíná motor,jestli né tak je zavřený a taky to nenastartuješ.Napiš jak zhasínaj ty kontrolky,to je nejdůležitější,pak ti napíšu co dál.
ted už žádni kontrolky nesvíti ale nejde natočit já asi pojedu si pro to auto do toho servisu pak bych ti otom řek vic nebo by sme se sešly nevim co stim dělaj jestly mi stoho vybiraj dily už to tam maj 3 měsice akorat nevim jestly by mi to nejelo na mojí rj jestli musim tu rj odnich koupit ta moje rj je na chipovana daval jsme za to 7talířu asi na tu moji by to nejelo co
moje skype je Mira.B.M.W