Čerpadlo KO, ani jsem se neprojel
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu milošoldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
Právě že když to čtu tak mi připadá že na ten olej jezdíš jen ty a já a ostatní hledaj problémy, nebo je opravdu maj. Čistej olej leju jen v létě v zimě to trochu domíchám z naftou.slovacek.milos píše:neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu milošoldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já si vzpoměl na jednoho borce co poprvé nalil III golf asi TDi a dostal ten strach, přijel a ptal se mě co a jak jestli může něco odjít tak jsem mu řekl že může čerpadlo oprava 15.000 kč, do rána chudák nespal ráno mi přivezl auto na laně a seznam co chce všechno vyčistit a vyměnit, třeba napsal jehly ve vstřikovačích demontovat a vyčistit, nádrž propláchnout naftou, trubky a podobně, podívat se pod hlavu a vyčistit, fakt stránka a práce na týden,
dobře mi zaplatil a já měl ještě k tomu plnou nádrž
straj je strach
miloš





Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300kmradluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky.![]()
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO?![]()
![]()
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
toho rostlináče se ti tam protlačíoldaf píše:Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300kmradluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky.![]()
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO?![]()
![]()


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
to jo ten olej M7ADSIV superturbo jedna z jeho předností je že zajistí mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, já měl možnost rozkochat motor 1.6 sto koní koktávka, motor se kousl po proražení vany, najeto 322.000 km, vložky válců jsou jak z papíru, než jsme jeli do šrotu stavili se ve škole a měřili dutinovým úchylkoměrem vložky bez opotřebení jak nové miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
to já měřil jen tak jiný měřák tam neměli že jsem měřil nahoře ve středu a dole a pořád stejná hodnota, kus jedné vložky jsem vyštípl, tam se jedná o blok motoru, který šel do šrotu, taky mě zajímalo co se vlastně kouslo miloškarel.tdi píše:miloš
to bych chtel videt to ste museli met pekně blbej meřak,když nedokazete zmerit dutinovym mikrometrem opotrebeni vložek origo ma nějkej vyrobní rozměr a snadno zistíš o kolik se sjely když tam byl origo první vybrus
karel