Čerpadlo KO, ani jsem se neprojel

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:
oldaf píše:Dovolím si vstoupit do této debaty. Momentálně dojíždím pežota 1,9d je totálně schnilej tak jsem se rozhodl že ho nebudu nijak udržovat při životě až lehne tak půjde do šrotu. Od listopadu mám najeto 27tisíc km to je od poslední výměny oleje a palivového filtru. A to všechno jen na směs 80% oleje a 20% nafty , a on furt né a né zdechnout, furt jezdí jak šlak.
Když tak čtu tady furt ty katastrofický scénáře o zadřených čerpadlech a motorech a že mám v motoru asi po těch kilákách želatinu jak na dortu tak nevím ... Nikdy se mi nestalo aby mě auto někde nechalo z důvodu toho že jezdím na olej. A to najezdím 60-80tisíc km ročně.
Jinak jezdím ješte na olej v VW transportérTDI a BMW 525tds ale o tyhle stroje se starám o něco líp.
neber si nic osobně já se tady do toho trochu víc vložil a píšu že je to o strachu, tvůj strach je 20% odbourej ho a lej čistý jestli pocítíš změnu miloš
Právě že když to čtu tak mi připadá že na ten olej jezdíš jen ty a já a ostatní hledaj problémy, nebo je opravdu maj. Čistej olej leju jen v létě v zimě to trochu domíchám z naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si vzpoměl na jednoho borce co poprvé nalil III golf asi TDi a dostal ten strach, přijel a ptal se mě co a jak jestli může něco odjít tak jsem mu řekl že může čerpadlo oprava 15.000 kč, do rána chudák nespal ráno mi přivezl auto na laně a seznam co chce všechno vyčistit a vyměnit, třeba napsal jehly ve vstřikovačích demontovat a vyčistit, nádrž propláchnout naftou, trubky a podobně, podívat se pod hlavu a vyčistit, fakt stránka a práce na týden, (LOL) (LOL) (LOL) dobře mi zaplatil a já měl ještě k tomu plnou nádrž :-D straj je strach :-D miloš
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

radluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky. (noteeth)
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO? :o :o :o
Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:
radluk píše:oldaf
bud rad, mas motor ve skvelem stavu, mas super kompresi a perfektni stav valcu a krouzku, drzi ti pekne tlaky. (noteeth)
Jasne, dokud slape, je to v pohode.
Ale to jsi opravdu nemenil olej ani po tech 27 tisic km na RO? :o :o :o
Já vím každej řekne že jsem dobytek že jsem ho nevyměnil ale čekám že to půjde do šrotu a zároveň jsem zvědavej jestli to náhodou nebude jezdit věčně. Olej mám furt na max ale to asi bude tím že nejakej rostlináč se protlačí kolem pístu dolů , takže je možný že už mám i v motoru jen rostlinu protože do něj nic nedolejvám. Auto denně najezdí 150-300km
toho rostlináče se ti tam protlačí :o za chvíli budeš upoštět a prodávat :roll: miloš
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

Tel motorák bys ale měnit mohl...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to jo ten olej M7ADSIV superturbo jedna z jeho předností je že zajistí mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, já měl možnost rozkochat motor 1.6 sto koní koktávka, motor se kousl po proražení vany, najeto 322.000 km, vložky válců jsou jak z papíru, než jsme jeli do šrotu stavili se ve škole a měřili dutinovým úchylkoměrem vložky bez opotřebení jak nové miloš
karel.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2008, 09:27
Bydliště: Valašsko

Příspěvek od karel.tdi »

miloš
to bych chtel videt to ste museli met pekně blbej meřak,když nedokazete zmerit dutinovym mikrometrem opotrebeni vložek origo ma nějkej vyrobní rozměr a snadno zistíš o kolik se sjely když tam byl origo první vybrus

karel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karel.tdi píše:miloš
to bych chtel videt to ste museli met pekně blbej meřak,když nedokazete zmerit dutinovym mikrometrem opotrebeni vložek origo ma nějkej vyrobní rozměr a snadno zistíš o kolik se sjely když tam byl origo první vybrus

karel
to já měřil jen tak jiný měřák tam neměli že jsem měřil nahoře ve středu a dole a pořád stejná hodnota, kus jedné vložky jsem vyštípl, tam se jedná o blok motoru, který šel do šrotu, taky mě zajímalo co se vlastně kouslo miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“