Prehrivani

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 14 bře 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Prehrivani

Příspěvek od agentw4c »

Dobry den,
jelikoz mi tady kazdy rad poradil, tak sem pridam muj problem.
Mam dodavku Toyotu Hiace normalni Diesel 2,5 a prehriva se mi pri jakymkoliv mensim kopecku anebo kdyz jedu vic jak 80 Km/h, ale pak docela rychle skoci teplota zpet do normalu, zadny bily kour , hadice take nejsou natlakovane, termostat je v poradku, chladic byl cisten a pry je take OK, jedine co by mohl byt problem je viskospojka na vetraku, ktera pry nespina, je mozny, ze se to neuchladi jen kvuli tehle spojce ?
Dik za kazdou radu, protoze jak jsem zjistoval tak ta spojka asi nebude zrovna levna.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33583
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Prehrivani

Příspěvek od slovacek.milos »

agentw4c píše:Dobry den,
jelikoz mi tady kazdy rad poradil, tak sem pridam muj problem.
Mam dodavku Toyotu Hiace normalni Diesel 2,5 a prehriva se mi pri jakymkoliv mensim kopecku anebo kdyz jedu vic jak 80 Km/h, ale pak docela rychle skoci teplota zpet do normalu, zadny bily kour , hadice take nejsou natlakovane, termostat je v poradku, chladic byl cisten a pry je take OK, jedine co by mohl byt problem je viskospojka na vetraku, ktera pry nespina, je mozny, ze se to neuchladi jen kvuli tehle spojce ?
Dik za kazdou radu, protoze jak jsem zjistoval tak ta spojka asi nebude zrovna levna.
těžko hledat odpověd na tvůj přoblém, základ tvého chlazení je přetlakové oběžné chlazení, pokud ve tvém chlazení není přetlak odletí od hlavy pár bublin a je problém, prozkoumej zda je funkční přetlaková zátka, co se týče oběhu to se velmi těžko diagnostikuje když je čerpadlo jen částečně KO, zda je v pořádku chladič to ti neřekne asi nikdo, a ta viskozní spojka ta nespíná ta ti se stoupající teplotou zvyšuje odpor a více roztáčí vrtuli, začni u toho přetlaku zda tam náhodou není jen atmosferický tlak miloš
petertn
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 10 lis 2006, 10:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od petertn »

mas dve moznosti, a to je zaseknut mechanicky visko spojku, ale to sa ti bude tocit stale a aj to berie dost vykonu. alebo ju vihod a daj tam saharu z nejakeho ineho auta. na patrolov napr vcelku pasuje z oktavie a problem z drahou visko mas vyrieseny a aj na motore je to poznat.
sahara - elektricke vrtule za chladicom
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33583
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

petertn píše:mas dve moznosti, a to je zaseknut mechanicky visko spojku, ale to sa ti bude tocit stale a aj to berie dost vykonu. alebo ju vihod a daj tam saharu z nejakeho ineho auta. na patrolov napr vcelku pasuje z oktavie a problem z drahou visko mas vyrieseny a aj na motore je to poznat.
sahara - elektricke vrtule za chladicom
vi :fakac: sko spojka natvrdo to je hukot miloš
agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 14 bře 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od agentw4c »

jsem zapomnel dopsat, byl to ucpany chladic
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A visco spojku nedoporučuju prošroubovávat natvrdo. Ta vrtule co je na ní není dělaná na prudký změny otáčení, rozlítne se. Někde tady kolují fotky s rozmlácenou kapotou a chladičem co udělaly lopatky z vrtule.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

Jste si tady spletli ordinaci ne ?
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“