Rozpoznání motorů 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Že by to bylo překopaný na mTDI... (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak čerpadlo je určitě mechanika, to jde vidět z těch fotek.. ale není mi jasné jak mohla fungovat ta regulace vgt.. z fotek je to v poloze pro maximální omezení, takže to takhle nemohlo fungovat..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Mám něco podobného, VGT funguje na základě odbočky od plnění motoru
ta další odbočka je manometr a ta třetí vede k čerpadlu

Prosím odborníky o indetifikaci motoru - základu
Je to přestavba na mTDI ale co je základ 1Z ? AFN ?
Dík moc - nevím kde to označení mám hledat.
přebytečných drátů, výfuku a tepelné štítu turba si nevšímejte :)

Obrázek
Obrázek

Dík
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak se chová takový TDi v lodičce? :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

máš buď AGR, AHF, ALH nebo ASV (prostě platforma A4)přesněji se to dá určit podle chladiče oleje co je pod olejovým filtrem, tím rozlišíš jestli je to původně 90 nebo 110k, ale všechno jde předělat, takže původní kód motoru se bude zjišťovat hůř, když už není vidět číslo motoru
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

2 huml: kde je číslo motoru ? jinak fotky patří i k mému tématu.

fotka olej chladiče

Obrázek


2 tomas.cz: motor v lodičce je super na bublačku nežere nic (celý víkend ježdění a ručička palivoměru se na 100l nádrži nepohne) oproti 4.3 L benzínu staré konstrukce který na 110 otáček žere 10l/hodinu ...
Ve skluzu zatím nemám moc zkušeností protože mám problém to v něm udržet.Snad je jen "trochu" hlučnější. Zase má hezkej rytmus
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ten obrazok od Pavel dalsi vyzera ako nejaky hybrid. Je to urcite skladacka. EGR je zaslepeny, vstrekovacie ceraplo je ovladane mechanicky (asi z FIAT Croma TDI) a regulacia lopatiek statora plynovej turbyny je ovladana pretlakom (turbo bude asi zjavne tiez z FIAT Croma TDI) pretoze pochibujem aby niekto spravl odbocku na obtok priamo na statore duchadla, tak ako tomu je od vyrobcu. A prerobit regulaciu je mozne bez problemov. Staci ak otvoris tu krabicku a prelozis pruzinku z druhej strany membrany piesta.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 19 čer 2008, 22:17, celkem upraveno 2 x.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Myslím že to nereguluje lopatky ale otvírá vastegate ...
Ale neměl sem to rozebrané

Obrázek
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To nieje Wastegate. To su lopatky VGT!!!
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 19 čer 2008, 22:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ta turbína je VTG.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

A to je dobře nebo špatně ? nebo je to jedno ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

A sakra tak se dohodněte :)
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je lepší ;)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

??? já myslel že vtg = vastegate
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Variable Turbine Geometry
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“