
Rozpoznání motorů 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Mám něco podobného, VGT funguje na základě odbočky od plnění motoru
ta další odbočka je manometr a ta třetí vede k čerpadlu
Prosím odborníky o indetifikaci motoru - základu
Je to přestavba na mTDI ale co je základ 1Z ? AFN ?
Dík moc - nevím kde to označení mám hledat.
přebytečných drátů, výfuku a tepelné štítu turba si nevšímejte


Dík
ta další odbočka je manometr a ta třetí vede k čerpadlu
Prosím odborníky o indetifikaci motoru - základu
Je to přestavba na mTDI ale co je základ 1Z ? AFN ?
Dík moc - nevím kde to označení mám hledat.
přebytečných drátů, výfuku a tepelné štítu turba si nevšímejte



Dík
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
2 huml: kde je číslo motoru ? jinak fotky patří i k mému tématu.
fotka olej chladiče

2 tomas.cz: motor v lodičce je super na bublačku nežere nic (celý víkend ježdění a ručička palivoměru se na 100l nádrži nepohne) oproti 4.3 L benzínu staré konstrukce který na 110 otáček žere 10l/hodinu ...
Ve skluzu zatím nemám moc zkušeností protože mám problém to v něm udržet.Snad je jen "trochu" hlučnější. Zase má hezkej rytmus
fotka olej chladiče

2 tomas.cz: motor v lodičce je super na bublačku nežere nic (celý víkend ježdění a ručička palivoměru se na 100l nádrži nepohne) oproti 4.3 L benzínu staré konstrukce který na 110 otáček žere 10l/hodinu ...
Ve skluzu zatím nemám moc zkušeností protože mám problém to v něm udržet.Snad je jen "trochu" hlučnější. Zase má hezkej rytmus
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

Ten obrazok od Pavel dalsi vyzera ako nejaky hybrid. Je to urcite skladacka. EGR je zaslepeny, vstrekovacie ceraplo je ovladane mechanicky (asi z FIAT Croma TDI) a regulacia lopatiek statora plynovej turbyny je ovladana pretlakom (turbo bude asi zjavne tiez z FIAT Croma TDI) pretoze pochibujem aby niekto spravl odbocku na obtok priamo na statore duchadla, tak ako tomu je od vyrobcu. A prerobit regulaciu je mozne bez problemov. Staci ak otvoris tu krabicku a prelozis pruzinku z druhej strany membrany piesta.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 19 čer 2008, 22:17, celkem upraveno 2 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4