Rozpoznání motorů 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

V aute je to lepsie. Ale tebe v to clne ajtak vrci vacsinou na volnobeh a tm je ti to jedno. Ako by si ho ani nemal.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

číslo motoru bývá tady
Obrázek
jinak podle toho chladiče oleje jestli je původní, je to 66kW, jestli k tomu bylo i to turbo, pak by to bylo ALH
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Na té přírubě ? o víkendu mrknu ...

No a co tedy na zvýšení výkonu ? můžem pokračovat v mém tématu a již nehlcovat původní téma Pavla dalsiho. Za což se mu omlouvám. Zatím moc děkuji
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na té hraně na bloku, je tam asi 1cm široká plocha, přesně jak jsem to zakroužkoval
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Snad ještě pozná se něco podle pístů ? fotky když se dělalo těsnění pod hlavou ...
Obrázek
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle toho nepoznáš nic, jinak tady ještě jednou, kde je to číslo
Obrázek
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Ta příruba co se na ni přišroubuje převodovka. Mám pocit že tam není nic ... že to někdo odstranil. Tam jsem hledal.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Nanes na to místo po čísle kyselinu, mělo by to vylézt.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

liboro píše:Nanes na to místo po čísle kyselinu, mělo by to vylézt.
jakou kyselinu???to pak vyleze i kdyz je to treba vybrouseny jo?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

patrik.kloucek píše:
liboro píše:Nanes na to místo po čísle kyselinu, mělo by to vylézt.
jakou kyselinu???to pak vyleze i kdyz je to treba vybrouseny jo?
No to nevím,ja daval kyselinu když jsem chtel aby to vyrezlo,tak HCL a jeto. Ten motor je 66kw,asi ALH ta regulace pro to turbo je z Baipasu nejspis s AGR ta banka je z KKK. Když ti vrcí jen navolnobeh,tak tam to turbo ani nepotrebujes. Po zkusenostech stoudle regulací na pretlak se už na dvou motorech ta packa pro naklapení dvakrat ohla,tím jak to je predeplý a snaž to zatuhne,pri 1 baru se pohne ani ne 1cm a regulace zarusta. Origo na podtlak codi mezi obema polohama,natocis tak se zatahne,zhasnes motor a pružinka to zatlací na spodní doraz. Když je to na pretlak tak to stojí a pokud to netocís na 2a3 do 4000ot/min tak se to ani nehejbe,do 3000 ot/min to ani neprefukuje,tak když tam das podtlak na primo tak mas to samý. :D
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

81kw

Příspěvek od toby66kw »

Marek77 píše:
Tomas.cz píše:Marku tohle je ale předělávka, regulace je překopaná na přetlak a manuálně ovládané čerpadlo.
Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.

Sis dělal srandu asi né (rofl)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

táhlíčko se hejbe jak zamlada :) roste tlak tak plynule hejbe pákou z turba.
to je v poho, ale na osičce nejsou závity aby šlo nastavit větší tlak než 1,0.

Snad jen občas se zapomene a na chvilku tam skočí 1,3 přetlak. To jde pak loď do skluzu jako víno. - To je asi tak požadovaný výsledný výkon.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

sem nevěděl jak funguje Variable Turbine Geometry (VTG):
http://www.autozine.org/technical_schoo ... _3.htm#VTG
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 81kw

Příspěvek od Marek77 »

toby66kw píše:
Marek77 píše:
Tomas.cz píše:Marku tohle je ale předělávka, regulace je překopaná na přetlak a manuálně ovládané čerpadlo.
Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.

Sis dělal srandu asi né (rofl)
Proč bych si měl dělat srandu? Pokud vím tak VTG turba jsou standardně ovládaná podtlakem. Pokud to nějaký kutil převrtá na něco jiného, může to ovládat něco jiného (třeba lanko od sytiče u stodvacítky).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

A naco jako jezí MTDI , to není žádní kutilký bastl :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“