Rozpoznání motorů 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
No to nevím,ja daval kyselinu když jsem chtel aby to vyrezlo,tak HCL a jeto. Ten motor je 66kw,asi ALH ta regulace pro to turbo je z Baipasu nejspis s AGR ta banka je z KKK. Když ti vrcí jen navolnobeh,tak tam to turbo ani nepotrebujes. Po zkusenostech stoudle regulací na pretlak se už na dvou motorech ta packa pro naklapení dvakrat ohla,tím jak to je predeplý a snaž to zatuhne,pri 1 baru se pohne ani ne 1cm a regulace zarusta. Origo na podtlak codi mezi obema polohama,natocis tak se zatahne,zhasnes motor a pružinka to zatlací na spodní doraz. Když je to na pretlak tak to stojí a pokud to netocís na 2a3 do 4000ot/min tak se to ani nehejbe,do 3000 ot/min to ani neprefukuje,tak když tam das podtlak na primo tak mas to samý.patrik.kloucek píše:jakou kyselinu???to pak vyleze i kdyz je to treba vybrouseny jo?liboro píše:Nanes na to místo po čísle kyselinu, mělo by to vylézt.

81kw
Marek77 píše:Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.Tomas.cz píše:Marku tohle je ale předělávka, regulace je překopaná na přetlak a manuálně ovládané čerpadlo.
Sis dělal srandu asi né

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
táhlíčko se hejbe jak zamlada
roste tlak tak plynule hejbe pákou z turba.
to je v poho, ale na osičce nejsou závity aby šlo nastavit větší tlak než 1,0.
Snad jen občas se zapomene a na chvilku tam skočí 1,3 přetlak. To jde pak loď do skluzu jako víno. - To je asi tak požadovaný výsledný výkon.

to je v poho, ale na osičce nejsou závity aby šlo nastavit větší tlak než 1,0.
Snad jen občas se zapomene a na chvilku tam skočí 1,3 přetlak. To jde pak loď do skluzu jako víno. - To je asi tak požadovaný výsledný výkon.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
sem nevěděl jak funguje Variable Turbine Geometry (VTG):
http://www.autozine.org/technical_schoo ... _3.htm#VTG
http://www.autozine.org/technical_schoo ... _3.htm#VTG
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

Re: 81kw
Proč bych si měl dělat srandu? Pokud vím tak VTG turba jsou standardně ovládaná podtlakem. Pokud to nějaký kutil převrtá na něco jiného, může to ovládat něco jiného (třeba lanko od sytiče u stodvacítky).toby66kw píše:Marek77 píše:Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.Tomas.cz píše:Marku tohle je ale předělávka, regulace je překopaná na přetlak a manuálně ovládané čerpadlo.
Sis dělal srandu asi né
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)