Rozpoznání motorů 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Re: 81kw

Příspěvek od Ladas »

Marek77 píše:
toby66kw píše:
Marek77 píše: Neumím si představit, jak VTG turbo je ovládáno přetlakem !!! To technicky není možný.

Sis dělal srandu asi né (rofl)
Proč bych si měl dělat srandu? Pokud vím tak VTG turba jsou standardně ovládaná podtlakem. Pokud to nějaký kutil převrtá na něco jiného, může to ovládat něco jiného (třeba lanko od sytiče u stodvacítky).
ještě jsi viděl hoooooooodně málo :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

většinou to tak má převrtaný každý mTDI, i my to tak máme a funguje to vcelku dobře
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To huml: tak jsi kutil (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

honzamares píše:táhlíčko se hejbe jak zamlada :) roste tlak tak plynule hejbe pákou z turba.
to je v poho, ale na osičce nejsou závity aby šlo nastavit větší tlak než 1,0.

Snad jen občas se zapomene a na chvilku tam skočí 1,3 přetlak. To jde pak loď do skluzu jako víno. - To je asi tak požadovaný výsledný výkon.
Pokud ti to plní co pises tak je to ok,ty motory maj mit takovyhle relativní plnicí tlak 1,0-1,2bar. Ta regulace na pretlak tak že,tlak prekonava silu ty pružiny. Cim vic tu tycku zkratís,tim vetsí bude plnicí tlak,než prekona silu ty pružiny a vysune,tak ma na regulaci jen 4 milimetri. Ta banka z AGR ma pri 1,5 baru plný zdvyh asi 16mm. Tak když ti to takhle plní tak je to ok a nic stím nedelej,když to plní vic tak to ma vliv na životnost motoru,vetsí namahaní na klice,ojnici a pistu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ladas píše:To huml: tak jsi kutil (LOL)
hobbybastler (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“