Výměna motoru 325tds za 525tds nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nový či jiný použitý,ale fukční.Je to tam na závit.Nový stojí cca 2500Kč.použitý na vrakovišti by mohli na vrakovišti mít,snad do 500Kč. 

Naposledy upravil(a) Bosis dne 29 čer 2008, 18:29, celkem upraveno 1 x.
Je to takový váleček zašroubovaný na konci čerpadla do takový kostky co z ní jdou vstřikovací trubky,ta kostka se správně nazývá rozdělovací hlava vstřikovacího čerpadla.Do toho válečku z vrchu vede káblík s očkem na klíč č.8.Při zapnutí kontrolek musí na něho jít štáva ,má cvaknout a otevřít se.Tlakem pružiny uzavírá a elektromagnetem otevírá kanálek co vede naftu do té rozdělovací hlavy.Fakt nechápu proč by se muselo měnit celé čerpadlo,když je tento stop ventil v háji.Si z tebe dělaj srandu nebo se každý bavíme o úplně jiné věci či absolutně nevím o co jim jde.Nebo asi vím,vytáhnout z tebe co nejvíc bankovek. 

Presne tak!Bosis píše:Je to takový váleček zašroubovaný na konci čerpadla do takový kostky co z ní jdou vstřikovací trubky,ta kostka se správně nazývá rozdělovací hlava vstřikovacího čerpadla.Do toho válečku z vrchu vede káblík s očkem na klíč č.8.Při zapnutí kontrolek musí na něho jít štáva ,má cvaknout a otevřít se.Tlakem pružiny uzavírá a elektromagnetem otevírá kanálek co vede naftu do té rozdělovací hlavy.Fakt nechápu proč by se muselo měnit celé čerpadlo,když je tento stop ventil v háji.Si z tebe dělaj srandu nebo se každý bavíme o úplně jiné věci či absolutně nevím o co jim jde.Nebo asi vím,vytáhnout z tebe co nejvíc bankovek.
já to asi přítahnu spátky domu a necham v boschi vyměnit ten valeček já si myslim že to rozbyly na ty repasi protože když se jim to čerpadlo dalo tak bylo funkční startovalo to ale po chvylce šel na plno jo ,a něšel by tam, z toho mojího čerpadla ten elektro magnet .já ho mam doma stoho originalního motoru
moje skype je Mira.B.M.W
To bohužel nemám.Ale jsem ochotný ti pomoc,ale nevím jak.Jestli to jde hned do plných otáček tak jsou následující možnosti:
1.Netrefili se čepem stellwerku do dírky na regulační objímce,tím ji natlačili dozadu a nepřepouští to naftu a tudíž dávka=100%
2.Odešlo čidlo otáček motoru,nebo přívodní kabel k němu.
3.Nasálo si to olej z interculeru a chytlo to na olej,ale tobě to jde zhasnout normálně klíčkem takže tato možnost padá.
Nejspíš to čerpadlo jak se v tom hrabali tak se netrefili,ale to jsou teda učni,to by nemohl udělat normální řemeslník.
Jo každopádně to odtáhni,řekl bych ,že si z tebe udělali dojnou krávu na prachy.
1.Netrefili se čepem stellwerku do dírky na regulační objímce,tím ji natlačili dozadu a nepřepouští to naftu a tudíž dávka=100%
2.Odešlo čidlo otáček motoru,nebo přívodní kabel k němu.
3.Nasálo si to olej z interculeru a chytlo to na olej,ale tobě to jde zhasnout normálně klíčkem takže tato možnost padá.
Nejspíš to čerpadlo jak se v tom hrabali tak se netrefili,ale to jsou teda učni,to by nemohl udělat normální řemeslník.
Jo každopádně to odtáhni,řekl bych ,že si z tebe udělali dojnou krávu na prachy.
