pokles vykonu u 1.9 dTi motoru od Renaultu - ve Volvu V40
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokles vykonu u 1.9 dTi motoru od Renaultu - ve Volvu V40
Ahoj,
Mam V40 s motorem Renault 1.9dTi 70kw (r.99) a stala se mi zvlastni vec. Prestalo to najednou tahat, motor jakoby ztratil vykon - vypadalo to na problem z Turbem nebo Vahou vzduchu. Kamarad mechanik to prohlizel, napichli to na pocitac, promerili - Turbo je v pohode, Vaha vzduchu v pohode, ventil EGR, hadice vsechno v pohode.
Ale proste to auto nejede jako driv.
Nesetkal se nekdo z vas z necim podobnym >?
Napadlo mne jestli to treba nedela plynovy pedal ? Ono se to choova jakoby byl zmacknutej jen treba napul nebo tak (ale jen pri jizde, na volno to pridava v pohode)) a napadlo mne ze tam bude asi nejaky potenciometr nebo nevim co.
Jestli mate nejaky tip krome Turba a vahny vzduchu, dejte vedet. On to mel tyden a neprisel na nic, prolezl to a nic neobjevil.
Mam V40 s motorem Renault 1.9dTi 70kw (r.99) a stala se mi zvlastni vec. Prestalo to najednou tahat, motor jakoby ztratil vykon - vypadalo to na problem z Turbem nebo Vahou vzduchu. Kamarad mechanik to prohlizel, napichli to na pocitac, promerili - Turbo je v pohode, Vaha vzduchu v pohode, ventil EGR, hadice vsechno v pohode.
Ale proste to auto nejede jako driv.
Nesetkal se nekdo z vas z necim podobnym >?
Napadlo mne jestli to treba nedela plynovy pedal ? Ono se to choova jakoby byl zmacknutej jen treba napul nebo tak (ale jen pri jizde, na volno to pridava v pohode)) a napadlo mne ze tam bude asi nejaky potenciometr nebo nevim co.
Jestli mate nejaky tip krome Turba a vahny vzduchu, dejte vedet. On to mel tyden a neprisel na nic, prolezl to a nic neobjevil.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1078
- Registrován: 28 led 2008, 19:16
- Bydliště: Královehradecko
Odpovědi: 0
Re: pokles vykonu u 1.9 dTi motoru od Renaultu - ve Volvu V
skoky76 píše:Ahoj,
Mam V40 s motorem Renault 1.9dTi 70kw (r.99) a stala se mi zvlastni vec. Prestalo to najednou tahat, motor jakoby ztratil vykon - vypadalo to na problem z Turbem nebo Vahou vzduchu. Kamarad mechanik to prohlizel, napichli to na pocitac, promerili - Turbo je v pohode, Vaha vzduchu v pohode, ventil EGR, hadice vsechno v pohode.
Ale proste to auto nejede jako driv.
Nesetkal se nekdo z vas z necim podobnym >?
Napadlo mne jestli to treba nedela plynovy pedal ? Ono se to choova jakoby byl zmacknutej jen treba napul nebo tak (ale jen pri jizde, na volno to pridava v pohode)) a napadlo mne ze tam bude asi nejaky potenciometr nebo nevim co.
Jestli mate nejaky tip krome Turba a vahny vzduchu, dejte vedet. On to mel tyden a neprisel na nic, prolezl to a nic neobjevil.
Zkoušely jste měnit palivovej filtr?
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Zkontrolovali jste obtokovy ventil na turbu?Jeste bych prohledl hadice od turba,a IC,jestli nekde nefouka.Samo vzduchovy filtr,ale to uz jste asi delali.Jeste to muze delat cerpadlo v nadrziskoky76 píše:Ahoj,
Jo palivovej filtr je vymenenej. Netusim co by to mohlo byt....
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
Ahoj mel sem podobny problem auto nechtelo jet na volnobeh sem to vytocil v pohode ale jak slo auto do zateze bylo uplne mrtvy a potom se to zhorsovalo postupem casu se to nedostalo pres 2800ot zkosel sem egr obtok vehu mel sem to na diagnostice a nic zadna chyba zkusil sem z jinyho auta prehodit vehu vzduchu a bylo to tim i kdyz sem nadiagnostice nic nenasel vymenil sem vahu a auto jelo jak z praku. zkus si ji pujcit jestli mas od koho
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
ahoj vsem
Tak Volvo stale nejezdi. Vahu jsem zkousel ta to neni, Ted mi dokonce rozebrali a vycistili Turbo, ale tim to taky neni (i kdyz je fajn ze ho opiskovali a prodlouzili mu zivotnost, ale ten chlapik rikal ze tim to neni).
Takze asi fakt zbyva uz jen ten ucpany katalyzator. Protoze nikdo nic nenasel, vsechno co by to mohlo byt to neni (vaha, turbo, EGR, atd.) .....
Takze asi fakt zbyva uz jen ten ucpany katalyzator. Protoze nikdo nic nenasel, vsechno co by to mohlo byt to neni (vaha, turbo, EGR, atd.) .....
ja mám podobný problém, mám lagunu 99, 1,9 dTi, mne sa asi stalo to, že som nalial špinavú naftu a mám pocit, že sa to dostalo až do vstrekovacieho čerpadla, lebo som všetko vyčistil, filter, nádrž a stále nič, keď sa zapne turbo tak od 2500 ot. ťahá ale dovtedy vôbec, úplne lenivé. Chcem sa opýtať či sa to mohlo dostať cez palivový filter ďalej lebo keď som ho rozobral tak dnu pod ním bola strunka ktorá ho tlačila hore k veku ale on má zo spodu otvor cez ktorý môže nasať všetko svinstvo do čerpadla, nemá tam byť neaká krytka alebo niečo podobné, dá sa vôbec čerpadlo neako vyčisiť či ho treba zobrať na repas?
tak konecne to je hotovo
Tak ahoj vsem. No tak jsem dostal info ze servisu ze Auto jede jak z praku a zitra si pro nej jedu. Ten turbar jen vycistil turbo (rozeberou to a opiskuji to atd.). Bude stat ta repase 5000,-CZK coz mi prijde rozumne.
A je zajimave ze prestoze turbar tvrdil ze turbo tlacilo tak jak to dali zpatky vycistene, tak to zacalo normalne jezdit.
Takze pokud fakt uz nevite coby a neni to vaha vzduchu ani palivovy filtr ani dalsi sracicky kolem jako EGR ventil, klapka na turbu apod. Tak se to vycisteni asi vyplati (repase turba). Turbar mi rikal ze bylo stejne uz zakarbonovane a vydrzelo by maximalne tak 10.000 km. (Ma najeto uz 200.000). Cili ono je asi dobry kolem tech 200.000 km to turbo dat repasovat pro jistotu.....,
A je zajimave ze prestoze turbar tvrdil ze turbo tlacilo tak jak to dali zpatky vycistene, tak to zacalo normalne jezdit.
Takze pokud fakt uz nevite coby a neni to vaha vzduchu ani palivovy filtr ani dalsi sracicky kolem jako EGR ventil, klapka na turbu apod. Tak se to vycisteni asi vyplati (repase turba). Turbar mi rikal ze bylo stejne uz zakarbonovane a vydrzelo by maximalne tak 10.000 km. (Ma najeto uz 200.000). Cili ono je asi dobry kolem tech 200.000 km to turbo dat repasovat pro jistotu.....,