AUDI A6 2.5 TDi - NETÁHNE... PORAĎTE NĚKDO....

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

AUDI A6 2.5 TDi - NETÁHNE... PORAĎTE NĚKDO....

Příspěvek od Regrep »

Potřebuji poradit - přestala mi táhnout moje audi A6...
Váha vzduchu je OK
Turbo je taky OK
Podtlakový ventil je taky OK
nevím si s tím rady ....

Nevíte někdo co by to mohlo být ???

Nějaké relátko nebo něco takového ... nevím....
Minulý rok mě to zlobilo stejně a u značkovýho servisu mi vyměnily váhu vzduchu a nic ,přeměřili turbo vše OK ....
A pak po pár dnech to začalo fungovat jako by se nic nestalo....
Vydrželo to přes 3/4 roku..... (hm) (wallbash)
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a teď si byl v servisu?To že ti před rokem všechno měnili neznamená že se to teď zase nemohlo posrat
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

Nechal jsem si udělat diagnostiku... vše OK (LOL)
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

Prý to může být nějaké relátko či mikrospínač co ovládá podtlakový ventil a turbo....
Ale nevím kde ho hledat a kde koupit.... :?
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a kontrolovali hodnoty i při jízdě?Nebo jen vyčetli pamět závad?Takhle hádat,to si potom můžeš jet koupit rovnou novou audinu a výjde tě to levněji (LOL)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Regrep píše:Prý to může být nějaké relátko či mikrospínač co ovládá podtlakový ventil a turbo....
Ale nevím kde ho hledat a kde koupit.... :?
ff
Naposledy upravil(a) avatar dne 06 čer 2006, 13:19, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

avatar píše:
Regrep píše:Prý to může být nějaké relátko či mikrospínač co ovládá podtlakový ventil a turbo....
Ale nevím kde ho hledat a kde koupit.... :?
pokud je to podtlakac ci neco jineho tak se ti na diagnostice obevi chyba

jinak napsat A6 mi netahne a nic k tomu mi pride divny
atdd.....

podle toho se da neco usuzovat jinak je to hadani....

pokud tahne pak najednou prestane
jestli ti to huli jak ...

je toho hodne ja ten motor znam dobre ale

jiank diagnostika kdys auto stoji je nahovno musis udelat logy pri jizde do kopce 3 stupen kopec plnej kendlik otacky od 1200 do 4000 udelat si logy

z toho se pak da usuzovat jeslti je vaha dobra turbo taky jestli nemas zadrhle lopatky atd...

muzou to bejt striky.... klidne¨


uffff
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

Zdar,
audi nehulí....
turbo se projevuje(je cítit zátah) až od 3000 a vejš...
chová se jako by to vůbec turbo nemělo a to až do přokročení těch 3000 otáček..
nic tam neklepe ,nebouchá....
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Regrep píše:Zdar,
audi nehulí....
turbo se projevuje(je cítit zátah) až od 3000 a vejš...
chová se jako by to vůbec turbo nemělo a to až do přokročení těch 3000 otáček..
nic tam neklepe ,nebouchá....
takze mam to chapat tak ze ti turbo zacne tahnout az od 3000??
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

Jasně...
Do 3000 to je jako obyč diesel bez turba....
A auto je mnohem hlučnější než obvykle....
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Regrep píše:Jasně...
Do 3000 to je jako obyč diesel bez turba....
A auto je mnohem hlučnější než obvykle....
Chtelo by to udelat ty logy za jizdy nekde do kopce aby se zjistila vaha vzduchu a to turbo



ale vypada to na spatne turbo... pokud tahne az od 3000tis nebo muzes mit zadrene lopatky ale to se projevuje trosku jinak

mrkni se na toto

odelej vrchni krit na motoru abysi vydel na turbo (je uprostred mezi valcema vzadu za filtrem) u turba je takova banka z te vede dolu osicak ktera ovlada lopatky (to je pneumatickej ventil)

mrkni se na tu packu ovladnai lopatek pri nastartovani se musi pohnout ze zdola nahoru ca o 2cm asi. Mrkni jestli ti jde toto
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

Zkusil jsem to a funguje to....
i lopatky od turba jsou slyšet pravidelně a zrychlujou se při přidání....
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Regrep píše:Zkusil jsem to a funguje to....
i lopatky od turba jsou slyšet pravidelně a zrychlujou se při přidání....
ok chtel sem vedet jestli ti funguje ten ventil a podtlakac. Podle me mas asi v haji turbo.

Ale nejprve by to chtelo udelat logy za jizdy aby se zjistilo jestli je dobra vaha a jak celkove pak tlaci turbo. (mas vag, kabel a notas?? na logy)


Muze bejt taky to turbo enorme zasrane nebo ti neuzavira mozna EGR ventil to je ta druha banka(podtlakac kousek od turba) zpetne vedeni vyfukovych plynu (ale to by ti zase docela ve vysokejch otackach kourilo) ale neni to pravidlem

navrhuji udelat logy za jizdy pak je sem hodit
- ja osobne bych vymontoval turbo a mrkl na nej jak se hejbe hridel atd.... jestl neni pridrene. A skusil ho vymenit mam momentalne dve navic))) (ale asi nejses v tomto zbehlej ve vymonovani)

- jako urcite to neni praskla hadice pokud by byly pridrene lopatky tka by ti to padalo do nouzaku aspon, ventily mas taky ok podtlakace taky to by se ti to nezvedlo (ta packa) proto bych rek turbo.

jak dlouho ho tma mas kolik ma najeto?? bylo cistene...
Uživatelský avatar
Regrep
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2006, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Regrep »

ahoj...
tak jsem byl znovu na diagnostie(SUPERVAG)a hned po načtení to hlásí :
SNÍMAČ TLAKU TURBA....
Audi A6 2.5 TDi quattro Avant (132kw)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Regrep píše:ahoj...
tak jsem byl znovu na diagnostie(SUPERVAG)a hned po načtení to hlásí :
SNÍMAČ TLAKU TURBA....
pokud to dobre chapu tak ten snimac tlaku dava informace o tlaku v sacim potrubi. Ten snimac je na interkoleru(chladici vzduchu) na strane ridice u preniho kola. Zvrchu k nemu vede kabel skus jej vyndat ocistit kontakty a znovu zandat a zkusit.

nejspis jednotka dostava spatne informace od tohoto cidla proto ti to jede blbe. nebo ti malo tlaci turbo a jednotka dostava blbe informace.

ale jak rika musel bych to mit pred sebou a chvili si stim hrat)))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“