ČIP

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kirk
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 úno 2006, 21:32
Odpovědi: 0

ČIP

Příspěvek od Kirk »

Zdravím !!

Potřeboval bych poradit jakým programem bych mohl načipovat Felicii 1.2 nebo VW Polo 1.2 to je ale jedno oni mají stejnou řídicí jednotku !!
Popřípadě kdyby jste mě poslali nějaký odkaz na ten soft!!!
Každá rada dobrá!!

DÍKY
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Felicii 1,2? ještě jsem neviděl.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Já jo, ale asi ne na chip..http://www.volny.cz/felicia_coupe/
Zetor 3011
Kirk
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 úno 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kirk »

Omlouvám se chtěl jsem napsát FABII 1.2
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

tak tenhle motor nema cenu cipovat. blbe se tam zvysuje plnici tlak :)
Kirk
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 úno 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kirk »

Já vím že jsou s těmito motory problémy ale já bych potřeboval vědět kterým programem bych mohl čipovat ty slapší motory jako ja například Volkswagen Polo 1.2 atd............. :?
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

a jakou mas predstavu ze se ti zvedne vykon
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jde to jakýmkoliv softwarem, kterým chipuješ i "velké" motory.

Kromě texťáku se dá použít software
ECM2001, WinOls, Swiftec,....atd. Je toho spousta
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

tie motory maju dost problemov sami zo sebou neviem naco ich chces cipovat (wallbash)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Trochu by se dal zvýšit kompresní poměr, a to je tak všechno, co s tím uděláš. Problém není dodat palivo, ale dodat víc vzduchu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Kirk
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 úno 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kirk »

Já bych potřeboval jen trochu zvýšit výkon tak aby to vycházelo na emise a aby se moc nezvíšila spotřeba!!!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

U zážehového motoru nezvýšíš výkon přidáním paliva. Směšovací poměr musí zůstat zachován, musí se zvýšit plnění válců. Je to absurdní, ale když přidáš palivo, tak se může výkon snížit. Diesel pracuje s přebytkem vzduchu, tam je cesta ke zvýšení výkonu. Všimni se, ale že pokud se někde hovoří o koních, tak je tam vždy termín větší turbo. Ten vzduch je problém. V Tvém případě je cesta jediná. Kompresní poměr, vyleštit kanály, vačka (kde ji vzít?) atd. tak jako se to dělalo amatérsky. Když snížíš hlavu, tak se zvýší podtlak při sání, váha zaregistruje víc vzduchu a ECU přidá palivo. Je to potřeba spočítat tak, aby se nepřekročil oktanový nárok motoru a nejde to do nekonečna. Mám zkušenost, že když u Feldy byla vyžraná hlava a více se zbrousila, tak si majitel po opravě pochvaloval, že to lepší jede. Je to ale dost subjektivní, výkon narostl nepatrně, spíš šlo o to, že když to profukovalo mezi válci, tak to jelo nadraka a po opravě byl znát rozdíl. Potvrdí Ti ale dost mechaniků, že motor o kterém hovořím je pružnějsí a jde lépe za plynem. Dost často, když mi přinesou srovnat hlavu slyším: a nestyď se zabrat, ať mu to jede. Nabastlit turbo by bylo řešení, ale pochybuji, že by to někdo dal dohromady a hlavně je to v podstatě motor Škoda 1000 MB.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

Jinak kluci z skodahome fora spise cipuji, resp. si ted pochvaluji lepsi charakteristiku behu motoru, nez zvyseni vykonu (logicky). Zvaz jestli to za to vubec stoji... A ty mas mapy?
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

To už asi nie je Škoda 1000MB, to je asi úplne nový motor, 1,2 6V alebo 12V, 3valec. Neviem, možno sa mýlim.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Motor je moderní, ale o moc líp než ta tisícovka to nejede. Trochu jsem si zavtipkoval, ale zázraky od toho nečekej.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“