ČIP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ČIP
Zdravím !!
Potřeboval bych poradit jakým programem bych mohl načipovat Felicii 1.2 nebo VW Polo 1.2 to je ale jedno oni mají stejnou řídicí jednotku !!
Popřípadě kdyby jste mě poslali nějaký odkaz na ten soft!!!
Každá rada dobrá!!
DÍKY
Potřeboval bych poradit jakým programem bych mohl načipovat Felicii 1.2 nebo VW Polo 1.2 to je ale jedno oni mají stejnou řídicí jednotku !!
Popřípadě kdyby jste mě poslali nějaký odkaz na ten soft!!!
Každá rada dobrá!!
DÍKY
- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
U zážehového motoru nezvýšíš výkon přidáním paliva. Směšovací poměr musí zůstat zachován, musí se zvýšit plnění válců. Je to absurdní, ale když přidáš palivo, tak se může výkon snížit. Diesel pracuje s přebytkem vzduchu, tam je cesta ke zvýšení výkonu. Všimni se, ale že pokud se někde hovoří o koních, tak je tam vždy termín větší turbo. Ten vzduch je problém. V Tvém případě je cesta jediná. Kompresní poměr, vyleštit kanály, vačka (kde ji vzít?) atd. tak jako se to dělalo amatérsky. Když snížíš hlavu, tak se zvýší podtlak při sání, váha zaregistruje víc vzduchu a ECU přidá palivo. Je to potřeba spočítat tak, aby se nepřekročil oktanový nárok motoru a nejde to do nekonečna. Mám zkušenost, že když u Feldy byla vyžraná hlava a více se zbrousila, tak si majitel po opravě pochvaloval, že to lepší jede. Je to ale dost subjektivní, výkon narostl nepatrně, spíš šlo o to, že když to profukovalo mezi válci, tak to jelo nadraka a po opravě byl znát rozdíl. Potvrdí Ti ale dost mechaniků, že motor o kterém hovořím je pružnějsí a jde lépe za plynem. Dost často, když mi přinesou srovnat hlavu slyším: a nestyď se zabrat, ať mu to jede. Nabastlit turbo by bylo řešení, ale pochybuji, že by to někdo dal dohromady a hlavně je to v podstatě motor Škoda 1000 MB.