nejede víc než 140.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

nejede víc než 140.

Příspěvek od nomac »

Zdravím všechny. pokusím se Vám popsat svůj problém. Mám toledo1 66kw motor 1Z. problém se projeví jen při vysoké rychlosti. Prostě na 5ku při zhruba 3 tis. otáčkách což je tak asi 140 to prostě zřetelně přetane táhnout. I když šlápnu až na podlahu auto nezrychlí. Stačí jen pustit nohu z plynu a zase přidat a zase táhne, ale jen chviličku než to zase škubne. Na žádný jiny kvalt to neudělá a můžu to točit jak chci. Když teda jedu do kopce tak to udělá i na 4ku. Naopak do kopce to udělá později. Třeba ve 160ti. Bylo to na dignostice, tam mi řekli, že to je špatny ventil ovládání turba. Tak ho vyměním a nic. Na vagu to píše "chyba regulace tlaku vzduchu- odchylka". Nebo tak nějak už si to možná nepamatuju přesně. V jiném servisu mi řekli že to bude váha. Já tam mám ale Pierburg a ten je drahej na to abyh ho koupil a nebylo to tím a taky se říká že pierburg se nekazí. Jo taky ještě říkali že turbo tlačí víc než by mělo. A asi jo páč jsem měnil už 2 hadice :( . Neměl někdo podobný problém? Prosím poraďte. Mám nejpomalejší tedeíčko na moravě amožná i vrepublice (wallbash)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zajeď si k humlovi on to vyřeší ;) tyhle garážisti co se ti v tom zatím vrtali se moc nepředvedli ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: nejede víc než 140.

Příspěvek od Rybízek »

nomac píše: "chyba regulace tlaku vzduchu- odchylka".
Jo taky ještě říkali že turbo tlačí víc než by mělo. A asi jo páč jsem měnil už 2 hadice

tyhle dvě věci spolu souvisej takže pokud ti vyměnily ventil N75 tak už muže být chyby jedině po cestě k turbu tzn hadičky ale spíš bych to viděl vzhledem k staří auta na zrezlou ovládací banku na obtok.


BTW: je to pořad to samé téma vyhledej si tady nouzový režim a najdeš jak dál postupovat.

myslím že ten nouzak by tu měl byt už ve vysačce
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

j.j. chce to někam pověsit, jinak to bude prdlá hadička v jednotce, troch se ti to uvnitř nafukuje, to by na vagu měli poznat, baňka se dá vyzkoušet
chce to změnit servis
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Udělej si výlet do Brna :D ... máš to kousek

Domluv se s Humlem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=rfauto
GIV Variant TDi ???kW
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

Díky hoši,do brna zrovna jedu ale v neděli takže to asi neklapne. Jinak hadičky jsem kontroloval, ale až do jednotky jsem nelezl. Ještejsem se chtěl zeptat na tu banku. sá se to nejal opravit nebo aspon ověřit jestli to je ono??
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

nomac píše:Díky hoši,do brna zrovna jedu ale v neděli takže to asi neklapne. Jinak hadičky jsem kontroloval, ale až do jednotky jsem nelezl. Ještejsem se chtěl zeptat na tu banku. sá se to nejal opravit nebo aspon ověřit jestli to je ono??
Napíchnout hadičku s vývěvou,či jinak vytvořit podtlak a musí to volně chodit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“