Mám 2.0TDI a long life, dá se tomu věřit, že ten olej vydrží třeba i 30tis km, nebo radši měnit olej každých 15tis km. První výměnu oleje mám taky cca až po těch 30tis km, to už tam bude kilo toho bordelu, tak není lepší aspoň tu první výměnu udělat dřív, třeba po 10tis km.
Používal bych Castrol SLX LongLife III 5W/30 (je to přímá náhrada SLX II, ta už se nevyrábí)Dík.
Já si myslím že tímhle SLX vůbec nic nezkazíš stejně tak TXT 5W30 taky od castrolu jsou si dost podobný lišej se snad jen nějakejma chytřejšíma molekulama teda co jsem slyšel .Nechal bych to celých 30 tis a jestli chceš měnit olej po 15tis tak tak bych tam napral Magnate 5W40 .Ale jestliže je to novější auto tak bez obav to SLX .jde už pak o pocit že se to nemění tak často ale je to dostačující
žádnej problém by být neměl, sám ho používám, akorát od Mobilu, norma VW50700, by měla být i pro auta s DPF. Pro PD motory jen oleje 50501, 50601, 50700, žádný TXT a Magnatecy bych tam nelil, jelikož PDčka jsou sami osobě choulostivý na opotřebení vačky (proto používají spešl oleje), tak proč snižovat životnost používáním blbýho oleje. Interval 30000km je optimální, podle provozních podmínek ho stejně jednotka pravděpodobně ještě sníží, takže bych byl bez obav.
Mám O1 96KW, je tam ještě interval 50000km a první výměnu jsem dělal po 26000km a no problémo. Žádný extra zvýšení otěru v oleji u novýho auta prakticky není, proto není potřeba měnit dřív, to nejsou auta ze 70. let i maziva jsou někde jinde.
mám O1 rok výroby 2006 s TDI PD s premenlivým intervalom výmeny oleja, najazdené hodne cez 30 000 km a zatial nepožaduje výmenu oleja. Jazdím na pôvodnú náplň a dolialo sa asi 1,2 l oleja. Do 20 000 žral asi 0,5 l na 5000 km, teraz klesla spotreba oleja asi na 0,25 l na 5000 km Používam normu 507.00
Jsem čerstvě majitelem A4 2.0 TDI, manuál. Najeto 180tis., předchozí majitel tam lil slx ale nevím jaký přesně.. Budu teď dělat rozvody a chtěl bych motor prolít nějakým olejem (doporučte .. 0W-40??) na vyčištění a pak do něj nalít to nejlepší co jde, podle počtu kilometrů asi tak 10W-40 co? Díky za rady..
10W-40 tam rozhodně nelij, pokud ovšem nechceš řešit v brzké době nějaký problémy s motorem , hlavně s vačkama , do tvýho auta jedině norma 50700, to bych tam dal, jak ti někdo psal, to asi nejlepší je ten Mobil1 ESP 5W-30
Nevím proč tam chceš dát 10W-40,potřebuješ ušetřit?Máš vcelku drahý auto a rozdíl v ceně mezi "slušnou" 10W-40 a tím Mobil 5W-30ESP odsud http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... /3/0/5/101 je nějakých pět šest stovek? Určitě je lepší dát dražší olej a filtr než následně řešit vačky nebo jiný problémy.Kilometry na tvým autě nehrajou roli,já mám najeto 170000 km a dávám Mobil1 - 0W40 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... p/3/0/5/35 a absolutně v pohodě.Dávno už není doba stodvacítek nebo prvních aut dovezených ze zahraničí.A myslím si,že viagra typu Bishop nebo jak se to jmenuje,je jenom kýbl marketingových keců a oblbování typu teleshoping ala Horst Fuchs.....Kupuj naftu na pumpě,nějakou tu lepší a učitě tě to vyjde levněji.
nešlo mi o ušetření oleje, chtěl jsem tam dát hustější olej protože už to má najeto hodně kilometrů. A kolik se vlastně tak vejde do toho dvoulitra? Jinak kupuji naftu pouze na shellu a ten bishops zase tak velká blbost nebude... http://www.bishops-original.cz/index.ph ... b=58&od1=3