Poradite mi nekdo ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to visačka tady na stránkách, jinak v nabídce dieselpower. Trysky 5955Kč za sadu, včetně výměny trysek a seřízení vstřiků 8335Kč. Demontáž a montáž vstřikovače z motoru zvládneš sám, ne?
Já jsem si to nechal od Reeshi poslat poštou a vyměnil jsem to komplet sám a vstřikovací tlaky jsem si odzkoušel na stolici v práci. Nebyly třeba seřizovat.
Já jsem si to nechal od Reeshi poslat poštou a vyměnil jsem to komplet sám a vstřikovací tlaky jsem si odzkoušel na stolici v práci. Nebyly třeba seřizovat.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Ne, to bylo ještě v pohodě, ani náznak prokluzu. Pak jsem šel na čip, domů jsem 500km jel jako prase a nic. Druhý den jsem jel do práce, pěkně v klidu, žádná divočina, a při lehkém přidání na trojku to klouzlo a od té doby to bylo v řiti. Ale jen s tryskama bez čipu bez obav.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Sprint764 v 90ce = dost slušný svezení...
Jestli si to ten motor nechá líbit je otázka... ale na druhou stranu jezdí mraky 1Z na různý "online" software a taky žijou.
A ještě si myslím, že postup propálit/vyměnit tě přijdem nohem dráž, než vyměnit/nepropálit
PS:klidně se ozvi a můžeme něco vymyslet i s turbínou
Jestli si to ten motor nechá líbit je otázka... ale na druhou stranu jezdí mraky 1Z na různý "online" software a taky žijou.
A ještě si myslím, že postup propálit/vyměnit tě přijdem nohem dráž, než vyměnit/nepropálit

PS:klidně se ozvi a můžeme něco vymyslet i s turbínou
