Poradite mi nekdo ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Je to visačka tady na stránkách, jinak v nabídce dieselpower. Trysky 5955Kč za sadu, včetně výměny trysek a seřízení vstřiků 8335Kč. Demontáž a montáž vstřikovače z motoru zvládneš sám, ne?
Já jsem si to nechal od Reeshi poslat poštou a vyměnil jsem to komplet sám a vstřikovací tlaky jsem si odzkoušel na stolici v práci. Nebyly třeba seřizovat.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

Jim píše:no jestli máš 66kW, tak po montáži S764 to hoodne poznáš....osobní zkušenost... :)
a ked si dal len tie S764 tak ti uz zacala odchadzat spojka alebo nie?

....mam G IV ALH 2003, by som do tej vymeny siel len keby som nemusel nic dalsie menit ;)
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Ne, to bylo ještě v pohodě, ani náznak prokluzu. Pak jsem šel na čip, domů jsem 500km jel jako prase a nic. Druhý den jsem jel do práce, pěkně v klidu, žádná divočina, a při lehkém přidání na trojku to klouzlo a od té doby to bylo v řiti. Ale jen s tryskama bez čipu bez obav.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jj, původní spojka navýšení výkonu jen tryskami udrží. Mě vydržela 35tis...a to jsem často tahal příves...pak jsem to ještě nechal chipnout a už to šlo rychle do kytek... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Já to tedka celý předělával a dal jsem rovnou obložit lamelu závodním materiálem a budu mít snad klid :) ty trysky ta spojka vydrží v pohodě..
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

tak ste ma teda presvedcili pani!! :-D
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Sprint764 v 90ce = dost slušný svezení...

Jestli si to ten motor nechá líbit je otázka... ale na druhou stranu jezdí mraky 1Z na různý "online" software a taky žijou.

A ještě si myslím, že postup propálit/vyměnit tě přijdem nohem dráž, než vyměnit/nepropálit :)

PS:klidně se ozvi a můžeme něco vymyslet i s turbínou ;)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

osobně si myslím, že ty větší trysky ten 1Z vydrží, ty větší trysky ty písty tepelně šetří. ale pokud to někdo bude držet na dálnici, tak nevim nevím. taky jsem u 1z měnil písty a nečekám až se to někde daleko od domova propálí..
Jinak andre děkuji, turbo šlape jak hodinky. fakt díky..
exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

Na dalnici se moc casto nedostanu hele... jezdim akorat denne do skoly po dvouproudu a tam si dlouhodobeji drzim max to 130. Obcas to sice rozjedu na vic, ale to vzdycky jen chvilema...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“