Vyhrivani zrcatek - A6 C5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Vyhrivani zrcatek - A6 C5
Nevite nekdo kolik ma mit odpor zrcatko na kontaktech?
Mam 2ks, starsi ma 47k , novejsi ma 1.2k - z toho soudim ze novejsi 1.2k je ok a 47k je dead.
Presto mi to nehreje.
Jelikoz se pry ohrev zapina sam podle vnejsi teploty nevim, pri jake teplote. blbe se to zkousi. Jde to nejak zapnout jako akcni clen?
A dal nevim ktera je to pojistka.
Mam 2ks, starsi ma 47k , novejsi ma 1.2k - z toho soudim ze novejsi 1.2k je ok a 47k je dead.
Presto mi to nehreje.
Jelikoz se pry ohrev zapina sam podle vnejsi teploty nevim, pri jake teplote. blbe se to zkousi. Jde to nejak zapnout jako akcni clen?
A dal nevim ktera je to pojistka.

Vic nez 10ohmu a nezahreje se to ani prd.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=419
A te zasr. dokumentaci bych taky neveril. Me se maji spinat vypinacem na ohrev zadniho skla a jsou zapnute furt! Takze hledam relatko. Co se tyce te vyhrivaci folie, tak bych pripojil 12V z baterky na kontakty. Ohreje se? Ne/Ano
A te zasr. dokumentaci bych taky neveril. Me se maji spinat vypinacem na ohrev zadniho skla a jsou zapnute furt! Takze hledam relatko. Co se tyce te vyhrivaci folie, tak bych pripojil 12V z baterky na kontakty. Ohreje se? Ne/Ano
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Jsem zmateny,odpor v lednicce -18st klesl , ale malo.lt.kubosh píše:Vic nez 10ohmu a nezahreje se to ani prd.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=419
A te zasr. dokumentaci bych taky neveril. Me se maji spinat vypinacem na ohrev zadniho skla a jsou zapnute furt! Takze hledam relatko. Co se tyce te vyhrivaci folie, tak bych pripojil 12V z baterky na kontakty. Ohreje se? Ne/Ano
zrcatko A
pokojova tel. odpor cca 1200 ohm
-18 odpor cca 900 ohm
zrcatko B
pokojova tel. odpor cca 53000 ohm
-18 odpor cca 43000 ohm
-----------
zrcatko A je lepsi, a opticky novejsi.
I = U / R - ohmuv zakon
12 / 900 = 13 mA
12 / 43000 = 0,27mA
P = U * I = U * U /R = U nadruhou / R
12 * 0,013 = 0,16W
12 * 12 /43000 = 0.0033 W
Do haje, jak to muze hrat? Nemam nekdy chybu v desetinne carce?

- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Frantacech> No mne to taky perfektne topi, ale Tobe to s 900ohmy (ktere tam budou par desetin vteriny, kdyz pustis proud) nebude delat vubec nic.
Jenze vopruz byl tam namontovat opravnou folii od Conrada. Male jde slusne odlepit, vlozit folii mezi zrcatko a plast desticku zezadu. Velke mi prasklo...
Je mod tenke a vypukle, aby slo dobre odlepit. Takze jsem za <I> a musel jsem koupit sklo.
Autokelly ma vyhrivane, asfericke, ale je netonovane (i se zadnim plastem). Dneska jsem tam byl.
Jenze vopruz byl tam namontovat opravnou folii od Conrada. Male jde slusne odlepit, vlozit folii mezi zrcatko a plast desticku zezadu. Velke mi prasklo...

Autokelly ma vyhrivane, asfericke, ale je netonovane (i se zadnim plastem). Dneska jsem tam byl.
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
My je divne, ze k tomu vedou pomerne dost tenke draty. Po tech nitenkach bych 1A nepustil ani nahodou. Mozna to maji soudruzi nejak vymakane.lt.kubosh píše:Frantacech> No mne to taky perfektne topi, ale Tobe to s 900ohmy (ktere tam budou par desetin vteriny, kdyz pustis proud) nebude delat vubec nic.
Jenze vopruz byl tam namontovat opravnou folii od Conrada. Male jde slusne odlepit, vlozit folii mezi zrcatko a plast desticku zezadu. Velke mi prasklo...Je mod tenke a vypukle, aby slo dobre odlepit. Takze jsem za <I> a musel jsem koupit sklo.
Autokelly ma vyhrivane, asfericke, ale je netonovane (i se zadnim plastem). Dneska jsem tam byl.

- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
No ja mel chvilku pocit ze se to jako reguluje samo odporem sklicek, ktery se meni dle teploty. Protoze je to zda se porad pod proudem, v A6 na to neni vypinac a podle schematu to ma napajeni od spinacky, pojistku 10A a sklicko.
Vymenil jsem i druhe, to melo odpor cca 4000 ohm. 12V do dratu jde po zapnuti zapalovani, presne jak jsem psal vyse. Zadny vypinac.
Takze ted mam 2x novejsi skla s odporem cca 1000ohm, oba maji stejne.
Kolik te stalo to zrcatko v autokelly?
Jak moc to hreje? Zkus to nejak popsat?
Folie Conrad - kterou jsi tam dal? Hod mi prosim link.
Kdyz jsi odlepoval to prave, odlepil jsi plast od samolepici folie a pak ji jeste nejak dostal ze skla nebo jsi ji tam nechal nebo jak????
Jak jsi to odlepoval? Nahrival jsi to nejak?
Vymenil jsem i druhe, to melo odpor cca 4000 ohm. 12V do dratu jde po zapnuti zapalovani, presne jak jsem psal vyse. Zadny vypinac.
Takze ted mam 2x novejsi skla s odporem cca 1000ohm, oba maji stejne.
Kolik te stalo to zrcatko v autokelly?
Jak moc to hreje? Zkus to nejak popsat?
Folie Conrad - kterou jsi tam dal? Hod mi prosim link.
Kdyz jsi odlepoval to prave, odlepil jsi plast od samolepici folie a pak ji jeste nejak dostal ze skla nebo jsi ji tam nechal nebo jak????
Jak jsi to odlepoval? Nahrival jsi to nejak?

nechtel jsem zakladat nove tema, ale na Golfu IV mi Vag hlasi, ze mi notopi zrcatko u spolujezce
kdyz jsem to zkusel promerit tak nameti tam mam 11.6 V
a u zrcatka jsem nameril odpor 1760 jsou tyhle hodnoty v poradku??
pokud jo tak kde by jsete mohla byt chyba??
kdyz jsem to zkusel promerit tak nameti tam mam 11.6 V
a u zrcatka jsem nameril odpor 1760 jsou tyhle hodnoty v poradku??
pokud jo tak kde by jsete mohla byt chyba??
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
1800ohmu je moc. Je v prdeli spirala ve folii mezi zrcatkem a plastovym drzakem na jeho zadni strane. Nerozebiratelne. Original = 1600-2200 (dle zabarveni a vypuklosti)
Auto Kelly nema zabarvene. Elit ma slusne ceny, ale nekdy je nutne dohledat jine auto. Napriklad hledat pro Passata v tom e-katalogu.
Auto Kelly nema zabarvene. Elit ma slusne ceny, ale nekdy je nutne dohledat jine auto. Napriklad hledat pro Passata v tom e-katalogu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

no ted jsem to meril ve stinu..a melo asi 1200 ohmu
kolik maji mit normalne? ted mi napadlo proc jsem si nezmeril to levy co by melo fungovat..ja hlava dubova
kolik maji mit normalne? ted mi napadlo proc jsem si nezmeril to levy co by melo fungovat..ja hlava dubova

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007