dotaz na VAG v NTB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
dotaz na VAG v NTB
jen by me tak zajimalo jestli by se to dalo nekde sehnat soft a kabel na propojeni stací mi vozy VW group - audi seat VW skoda rad bych to mel doma diky tem co znaji za odpovedi NTB umi jen USB
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Vetsina novych NTB uz nema klasicky seriovy port, ale jen USB a proto na ne nepripojis kabel co je na COM ale uz jen USB. pripadne lze pouzit redukci USB - COM ale nektere redukce nepodporujou nektere specificke rychlosti, jenz se pouzivaji v aute.
kabel se da sehnat docela v pohode a skoro na kazdem rohu
kabel se da sehnat docela v pohode a skoro na kazdem rohu

- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
chci to jen pro sebe pac se mi libi jak tam clovek muze pozorovat vsechny ty hodnoty a t d takze kabel by sehnat sel ted este ten SW koukal sem asi kolem 35 tacughoust píše:Vetsina novych NTB uz nema klasicky seriovy port, ale jen USB a proto na ne nepripojis kabel co je na COM ale uz jen USB. pripadne lze pouzit redukci USB - COM ale nektere redukce nepodporujou nektere specificke rychlosti, jenz se pouzivaji v aute.
kabel se da sehnat docela v pohode a skoro na kazdem rohu

Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a netusite kde presne sehnat ten kabel co potrebuju??? ja nevim kolik jich je tipu ale mam zasuvku v popelniku vzadu takovou obdelnikovou ja nevim no...na netu jo ale t asi VAG nebude coghoust píše:kdyz se podivas trochu po netu tak pro domaci poziti najdes softu habadej a zadarmo
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Buď kup seriový kabel a k tomu redukci USB<-->RS232 s čipem FTDI nebo rovnou USB kabel pro VAG-COM / OBD2.
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/010
Ohledně těch fám okolo problémů s redukcema USB-RS232 musím opět reagovat, přestože se to tady na fóru frekventovalo už asi 1000x :
1. kombinace normálního diagnostického kabelu pro seriový port a redukce pro USB funguje 100%, je-li v redukci čip FTDI. Jiné redukce nefungují, bohužel se to týká většiny na našem trhu, ale dá se najít!
2. v diagnostickém kabelu, který je přímo pro USB není nic jiného než opět výše zmíněný čip FTDI. Z hlediska kompatibility je to tedy naprosto shodné řešení! Výhodou je kompaktnější provedení a nižší celková cena.
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/010
Ohledně těch fám okolo problémů s redukcema USB-RS232 musím opět reagovat, přestože se to tady na fóru frekventovalo už asi 1000x :
1. kombinace normálního diagnostického kabelu pro seriový port a redukce pro USB funguje 100%, je-li v redukci čip FTDI. Jiné redukce nefungují, bohužel se to týká většiny na našem trhu, ale dá se najít!
2. v diagnostickém kabelu, který je přímo pro USB není nic jiného než opět výše zmíněný čip FTDI. Z hlediska kompatibility je to tedy naprosto shodné řešení! Výhodou je kompaktnější provedení a nižší celková cena.
Doporučuji k přečtení: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=11ghoust: Vetsina novych NTB uz nema klasicky seriovy port, ale jen USB a proto na ne nepripojis kabel co je na COM ale uz jen USB. pripadne lze pouzit redukci USB - COM ale nektere redukce nepodporujou nektere specificke rychlosti, jenz se pouzivaji v aute.
- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no moc tomu nerozumim videl sem program vag super nebo nejak tak a ten tam popsanej ze ten kabel s tim funguje neni navic prej neobsahuje nejakej cip tak at nevyhodim 2200 za neco co mi bude k nicemu...potrebuju diagnostiku motoru TDI kdyz sem videl co um vag super nebo tak nejak je mi jasny ze pri koupi auta to je velky plus a ja ty TDi obcas kupuju tak proto a navic uz sem VAG vyuzival v posledni dobe 3 x takze nez porad platit lepsi to mit 

Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Na koncernová auta do r.v. cca. 2004/2005 ti na USB s programem VAG-COM bude fungovat tenhle kabel: http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/010Flery píše:no moc tomu nerozumim videl sem program vag super nebo nejak tak a ten tam popsanej ze ten kabel s tim funguje neni navic prej neobsahuje nejakej cip tak at nevyhodim 2200 za neco co mi bude k nicemu...potrebuju diagnostiku motoru TDI kdyz sem videl co um vag super nebo tak nejak je mi jasny ze pri koupi auta to je velky plus a ja ty TDi obcas kupuju tak proto a navic uz sem VAG vyuzival v posledni dobe 3 x takze nez porad platit lepsi to mit
je za 1990 Kč

Pokud potřebuješ i novější auta s diagnostikou přes CAN-Bus, jako třeba Octávka2, Golf5, Touran,...) musíš vyklopit dvojnásobek za kabel HEX-CAN-USB:
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/025
Nabízí ho taky Raptor181, ale je to u něj myslím o něco dražší a nejedná se o tovární výrobu. Samozřejmě se dá kabel koupit i u ofiko dealera VAG-COMu pro ČR, ale stojí asi 12 tisíc.

Program VAG-COM stáhneš na stránkách autora: http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html
SuperVAG je něco jiného, je to fajnový program českých autorů, ale musí k němu být originál kabel. Cena začíná na 12500 Kč a aby uměl přibližně totéž co VAG-COM s kabelem HEX-CAN-USB, musíš vyklopit dokonce 20000 Kč! Klon kabelu, pokud vím, (dosud) neexistuje.

- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
aha kluk ke kterymu jezdim ma prave tenhle programe a funguje to vytecne vzdycky kdyz sem mel problem ho odhalil a dokonce prinutil auto aby menilo charakter chodu coz je uzasna vecicka kterou bych za "par korun" bral taky staci mi neco cim nactu chyby prepisu egr, zjistim tlak turba a dalsi potrebny vecicky....jeste se poptam preprogramovani ridici jednotky umi zase asi jinej kabel co???
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no je mi jasny ze v pripade starsich jednotek ma eprom nahranej a musi se mnenit...de mi o novejsi verze aut....chiptuning píše:preprogramovat jednotku kabelem v tvem pripade nelze,jestli si o tom chces popovidat tak se u mne zastav,pokud se nemylim tak uz si u mne byl
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Na přeprogramování jednotek po kabelu doporučuji poohlédnout se po flashovacím adaptéru pro software "KWP2000":Flery píše:no je mi jasny ze v pripade starsich jednotek ma eprom nahranej a musi se mnenit...de mi o novejsi verze aut....chiptuning píše:preprogramovat jednotku kabelem v tvem pripade nelze,jestli si o tom chces popovidat tak se u mne zastav,pokud se nemylim tak uz si u mne byl
http://www.google.com/search?hl=cs&q=ad ... lr=lang_cs
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele: