MB VITO CDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MB VITO CDI
Zdarec kolegové mám problém s Vitem 110 CDI. Dělám hlavu a nejde mi vtáhnout jeden vtřikovč. Vím že je to u Vita problem uz jsem to dvakrát delal ale tentokrat mi došly všechny finty. Jestli na to má někdo jeste nejakou vychytávku tak poradte prosím. Díky
Vito CDI
Ahoj, no pokud ten vstřik opravdu nejde, tak jediná možnost je vylámat ten hliníkový kryt nad vačkou, aby ses dostal na šrouby a hlava dolů.Dělám v Mercedesu a takhle už také pár Vit muselo být opraveno.Stejné je to i s žhavičkama, ukroutí se jedna báseň a pak hlava dolů.
Nafta patří do TDi!
VITO
Sháním vstřiky pro MB VITO V220 CDI (90kW) máte někdo?
Z.
Z.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tak třaba na žhaviče se dá sehnat takové speciální sada za asi 14 táců a s tou jde ten zalomený žhavič odvrtat a vyndat bez sundání hlavy.. vstřik je trochu problém.. už jsi zkoušel sundat elektromagnet a na ten závit pak natočit buchar jak maj karosáři a s tím to zkusit odrazit??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
ale také to není všemocné, třeba na Vitu je nad žhavičkama celkem prostor, ale Sprinter? 4. a 5. válec to je věc!go.vojta píše:tak třaba na žhaviče se dá sehnat takové speciální sada za asi 14 táců a s tou jde ten zalomený žhavič odvrtat a vyndat bez sundání hlavy.. vstřik je trochu problém.. už jsi zkoušel sundat elektromagnet a na ten závit pak natočit buchar jak maj karosáři a s tím to zkusit odrazit??
Nafta patří do TDi!
Re: Vito CDI
riešil som to pár krát tak brutálne, že sa na tú trysku opatrne navaril železnýToledak píše:Ahoj, no pokud ten vstřik opravdu nejde, tak jediná možnost je vylámat ten hliníkový kryt nad vačkou, aby ses dostal na šrouby a hlava dolů.Dělám v Mercedesu a takhle už také pár Vit muselo být opraveno.Stejné je to i s žhavičkama, ukroutí se jedna báseň a pak hlava dolů.
pajser a sním pomaly krútiť doprava a doľava. Nepokazilo sa s tým ani víko
ani hlava. Odniesla si to jedine tryska. 100% vyskúšané.