dosla nafta, ach ach ouvej,moje chyba :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

MirekX píše:a mďż˝ urďż˝itďż˝ v nďż˝drďż˝i ďż˝erpadlo? nejsou to jen drďż˝ty k palivomďż˝ru? Kolik drďż˝tkďż˝ ti tam vede?

v Elitu se to jmenuje "Palivová přívodní jednotka"
mylsim si ze to je takovy vymysleny system aby mel motor porad naftu kdyz jedes treba do kopce nebo kdyz je auto nahnutĂ˝, ale nevim,
to je jen muj odhad.

Jdou tam dva kabely. Dve hadice. Z toho jedna je asi prepousteci.
No a uvnitr kdyz otevru tak je tam spoustu hadic.
to je prave ta palivová přívodní jednotka

Obrázek
Passat B5, 1999, 2,5TDI 110kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no vyzera ze tam to cerpadlo asi bude, teraz neviem... uz fungujes normalne?

///sak ak je cerpadlo na 12V aky je problem odskusat ho?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jestli tam vedou dva dráty, tak tam čerpadlo není. Pokud by tam bylo, musely by tam být dráty čtyři - dva slabé a dva tlusté.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja na obrazku vidim viac kablov....ale hej teraz citam ze su tam iba 2 ...tak potom tam cerpadlo nie je.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

midnight_man píše:ja na obrazku vidim viac kablov....ale hej teraz citam ze su tam iba 2 ...tak potom tam cerpadlo nie je.
Mam tam presne to co je na obrazku.
Psal jsem dva kabely ne dva draty. :-)
Passat B5, 1999, 2,5TDI 110kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak ja potom vzadu vidim este dalsie 2 mensie..kdovie..Sak ked sa kuknes na to tak vidis...bud tam to cerpadlo je alebo nie...tusim ze ked zapnes klucik..automaticky by malo zacat tlacit naftu..
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

2 kabely, slovy čtyři. (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

midnight_man píše:tak ja potom vzadu vidim este dalsie 2 mensie..kdovie..Sak ked sa kuknes na to tak vidis...bud tam to cerpadlo je alebo nie...tusim ze ked zapnes klucik..automaticky by malo zacat tlacit naftu..
no ja si prave myslim ze ono to tu naftu nikam netlaci.
protoze hadice ktera vede naftu z nadrze do motoru neni pripojena k tomu cerpadlu, ale je v te vanicce kde je i to cerpadlo,
a to cerpadlo precerpava do te vanicky naftu z nadrze, hned vedle je plovacek, ktery asi dava impuls aby to cerpadlo pricerpavalo naftu do te vanicky.
Je to fakt trapnĂ˝.!
Tim padem kdyz bych nalil nadrz uplne plnou tak to cerpadýlko bude porad vypnuté.
Passat B5, 1999, 2,5TDI 110kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jde tam proud, když odpojíš konektor? Já jen, jestli třeba jen neshořela pojistka za korunu (LOL)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

2,5ky čerpadlo jako PD nemají, akorát 4kolky mají čerpadlo pro přečerpávání nafty mezi půlkama
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

"Palivová přívodní jednotka"

takže abych to uzavřel.

Čerpadlo které je ve výše nadepsaném (Palivová přívodní jednotka)
Odešlo.
Tim odešla i pojistka.
A blikala kontrolka ĹľhavenĂ­ a psalo mi to Motor do servisu.

Po pripojeni na VAG mi to psalo ze neni tlak paliva.

Takze stale zustava otazka jestli odeslo to cerpadlo v nadrzi kvuli tomu ze jsem nemel naftu nebo odeslo proste jen tak.
________________________________________
A dale mam dalsi zavadu :-) , no jo no, VW :-) ,ale nebudu psat nove tema.

Vcera jsem jel do Brna a zpet, kdyz macknu na plyn.
Auto zrychluje,otacky jdou nahoru. A zastavi se pokazde v jine poloze a auto vic nejede. Automaticka prevodovka v pohode radi ale auto proste nezrychluje, i kdyz citim ze by chtelo.

Háček je v tom, ze kdyz pouziju *Tempomat* tak muzu jet klidne 200km/hod. Takze na motoru by to snad nic byt nemelo.

Diky zase za rady.
Passat B5, 1999, 2,5TDI 110kW
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

ze by pedal KO ??
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“