Jakože powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

tak já pořád nevim nevim jestli to tam mám dát nebo se na to radši vy... (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

SupermanXXX píše:se na to radši vy... (LOL)
Tak je to spravne ... nejlepsi cena ke klidnemu spanku (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

SupermanXXX píše:tak já pořád nevim nevim jestli to tam mám dát nebo se na to radši vy... (LOL)
1000ohm je vpoho na vurt ;)

nesmí se to přehnat ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
maker
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 zář 2008, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od maker »

Caute chalani! Zaujimavo veci sa tu preberaju tak by som sa chcel spytat, ci je pravda, ze powerbox je oblbovak RJ a taktiez ci odporucany iba do istych najazdenych kilometrov? Co sa tyka mojej skusenosti. Pred par rokmi som si kupil Octaviu 81KW r.v.99 naj. 165000km uz aj s powerboxom. Auto slapalo ako sialene a ked sa mu slaplo tak aj zadymilo, ale ako tu bolo spomenute mal som problemy s volnobehom. Po informacii ze to neprospieva motoru som sa rozhodol pre chip. Lenze taky vykon ako bol s boxom sa neda ani porovnat. V com moze byt chyba? :?
Skoda Octavia 1,9 TDi RS, ladeny vyfuk od turba, chip, powerflex
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

v tom,kdo to čipoval :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
maker
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 zář 2008, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od maker »

Tak chipoval mi to jeden chalan z nemenovanej firmy, ktora sa tym zaobera. Nechcem uvadzat nazov aby som nahodou neurobil zle meno. To nie je moj styl, ale chipovanie prebiehalo vybratim RJ a vymenenim svaba na plosaku. Nerozumiem tomu ci to je dobry alebo zly sposob, ale vela ladicov to ladi cez konektor. Uz som rozmyslal zajst aj do druhej firmy a popytat sa ci to je dobre alebo su to len vyhodene peniaze. Co by ste mi odporucili?
Skoda Octavia 1,9 TDi RS, ladeny vyfuk od turba, chip, powerflex
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chipovat před konektor jdou novější auta, tvoje Octa 1999 se asi ještě musí pátej. A on ti slibovak nějaká kw/nm? Jestli jo tak bych to nechal odbrzdit a šel za ním s papírem kolik to má skutečně.
maker
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 zář 2008, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od maker »

Dik moc. Pojdem to dat urobit a uvidi sa. Nie som si moc isty ze kolko zarucoval ked som si to dal robit, ale tusim ze to bolo od 20 do 30 kW. Teraz ma uz zmenenu stranku a uz to tam neudava, ale ma tam ako priklad uvedenu tiez 81kW octaviu. Tej nameral na brzde 101kW a 307 Nm.Som velmi zvedavy ze co ukaze brzda.
Skoda Octavia 1,9 TDi RS, ladeny vyfuk od turba, chip, powerflex
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já taky a hoď sem pak výsledek.
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

BOXPOWER

Příspěvek od dudu »

DEJ FOTO TEHO BOXU AJ SEM NEE
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

maker píše:Tak chipoval mi to jeden chalan z nemenovanej firmy, ktora sa tym zaobera. Nechcem uvadzat nazov aby som nahodou neurobil zle meno. To nie je moj styl, ale chipovanie prebiehalo vybratim RJ a vymenenim svaba na plosaku. Nerozumiem tomu ci to je dobry alebo zly sposob, ale vela ladicov to ladi cez konektor. Uz som rozmyslal zajst aj do druhej firmy a popytat sa ci to je dobre alebo su to len vyhodene peniaze. Co by ste mi odporucili?
CO TO STALO
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

Ahoj ja som mal na Leone AGR POWERBOX ale tam nesli len 2-draty ale bolo ich viac nepametam presne ale tak 6-8 a slo do krabicky aj napajanie z aku. Rozobrat som to nestihol ( kedze som ho predal ) ale narast vykonu bol dost znatelny a trosku to zahulilo ale nijak drasticky bol to na prepinac a malo 2-polohy volnobeh bol OK a slo v pohode a nehlasilo to ziadnu chybu
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

ja jsem koupil tentoObrázekmnel jsem ho i rozebranej.jsou tam dva nejaky IO,dve svitici diody a asi nejakej potenciometr.je to zality v nejakym asfaltu(asi proti vode).kdyz jede na volnobeh,tak nesviti zadna,kdyz pridam trochu plyn -rozviti se zelena a kdyz dam plnej-sviti i cervena dioda.zajimavy je na tom to,ze palubak ukazuje skutecnou spotrebu a narust vykonu je znatelny a taha to odspodu az do omezovace plynule
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
mydlo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 zář 2007, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od mydlo »

Forest píše:
SupermanXXX píše:no je my jasný že trysky a čip is best ale pro mě to znamená cca 11 tisíc vs. sebrat pár součástek v garáži takže zdarma. jediný o co mi jde je aby to neudělalo nic motoru. MYslíte že to opravdu může propálit písty nebo tak něco?
Rozhodne ano, ja jsem ve sve jalove dobe pouzival PB a odpalilo mi to turbo, takze soucet:
jine turbo: 7tis.
instalace a reinstalce turba: 2tis.
olej: 1500
cesta z Brna vlakem a zpet s turbem a olejem: PRICELESS (LOL)

... nemluve o tom, ze mi to bouchly turbo pekne zaneradilo kat, kterej pak musel po pul roce pryc (dobra vymluva ne? :P )

mne sa stalo nieco podobne,len mne tam este odisla aj hlava..cize ma to vyslo nakoniec na cca 25tis SKK (wallbash)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

petrsk píše:zajimavy je na tom to,ze palubak ukazuje skutecnou spotrebu
to si jen namlouváš..... :) ukazuje míň než předtím, nemusí o moc, ale i tak je to příjemné,že? :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“