Kvalitný chiptuning na Slovensku?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

Super řešení Mrknutí
Kde v pavilonu C v brně Zmatený
Nitra autosalon
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Ladas píše:no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že :D ....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc :roll: ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům ;)
umet prepsat pocitadlo flashovani bude umet kdekdo / i ja uz to umim / ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chiptuning píše:
Ladas píše:no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že :D ....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc :roll: ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům ;)
umet prepsat pocitadlo flashovani bude umet kdekdo / i ja uz to umim / ;)
Neboj tebe jsem do kategorie lidí co to tady budou umět počítal ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

něco podobného nabízí jedna zdejší firma (teda pokud se nepletu) : http://www.bitpower.cz/index.php?module ... TE-PRO-1.4 (LOL) ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

originálne flashovacie zariadenia už ponukaju plugin na VAG counter reset a bude to vediet aj MagicDash CANBUS
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

bsr-tuning.sk píše:
BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....

Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci :)

Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.

kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích


Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.

Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.

TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....

CO sa tyka softwaru podla VINka......

1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.

Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!
...to be or not to be... - faster
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak koukám jsou tu 2 druhy lidí prodavači "něčeho" a chiptuneři kdo má stejný dojem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

ja mam tiez ten dojem

vsak to si mozem nahrat do jednotky nieaku mapu ktora je overena a mam to tak za 2litre a mam usetrene (LOL) (hm)
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hlavně aby jsi si tam nedal mapu karpat samá špička (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ladas píše:tak koukám jsou tu 2 druhy lidí prodavači "něčeho" a chiptuneři kdo má stejný dojem?

Já a ještě do sistému patří (kupovači)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Stingray píše:
bsr-tuning.sk píše:
BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....

Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci :)

Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.

kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích


Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.

Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.

TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....

CO sa tyka softwaru podla VINka......

1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.

Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!
(LOL) Po prve neviem SKADIAL mas ze upravujeme motor bez brzdy alebo co... Idem to tu este raz posledny krat napisat lebo nad niektorymi mi rozum zastava:
Vo Svedsku su testovacie zariadenia na ktorych prebiehaju vsetky testovania, upravy a podobne. Finalny software sa potom ulozi do BSR databazy. Ten software NIE je pre vsetky typy aut/motorov. Na kazdy motor je vyvynuty zvlast software. Potom sa z tej databazy stiahne potrebny software na dany typ atua /motora a nahraje sa do auta. To je cele....Ak si este stale nepochopil daj vediet vysvetlim ti to potom na nejakom priklade...

BTW pokojne zavolaj kamartovi vo Svedsku (inak Svedska stranka je www.bsr.se) a ak mozes mu aj ukazat tieto casopisy http://en.bsr.se/press/ v ktorych PPC vyhralo nad ostatnymi konkurencnymi firmami...a nie raz

8)
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

kenz007 píše:ja mam tiez ten dojem

vsak to si mozem nahrat do jednotky nieaku mapu ktora je overena a mam to tak za 2litre a mam usetrene (LOL) (hm)
Za 2000 a potom o 50 000km 200 000,- na generalku 8)
Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 14 zář 2008, 21:32, celkem upraveno 2 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

ak pojde čip tak BH motor alebo niekto kdo tomu rozumie a nie nieaku mapu z netu (LOL) (LOL) ale prikad to bol dobry
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

otázka do pranice a co takhle BSR do automatu co se tam všechno mění za programy?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

nic v zlom ale pokial si pamatam tak auta urcene pre Svedsky trh a pre napr. Nemecko, Slovensko a pod nebudu softwarovo identicke.....takze ak si super mega ultra svedska firma urobi databazu merani a odladeni na brzde pre konkretnu softwarovu verziu pre kazde auto tak to je utopia jak hovado.......takze vy osobne meriate auto na brzde tak aby ste si boli isty co robite a ci to mozete robit?
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“