Nitra autosalonSuper řešení Mrknutí
Kde v pavilonu C v brně Zmatený
Kvalitný chiptuning na Slovensku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Neboj tebe jsem do kategorie lidí co to tady budou umět počítalchiptuning píše:umet prepsat pocitadlo flashovani bude umet kdekdo / i ja uz to umim /Ladas píše:no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc
ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
něco podobného nabízí jedna zdejší firma (teda pokud se nepletu) : http://www.bitpower.cz/index.php?module ... TE-PRO-1.4



Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
bsr-tuning.sk píše:Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi
Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci![]()
Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.
kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích
Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.
Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.
TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....
CO sa tyka softwaru podla VINka......
1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.
Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!
...to be or not to be... - faster
tak koukám jsou tu 2 druhy lidí prodavači "něčeho" a chiptuneři kdo má stejný dojem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Stingray píše:bsr-tuning.sk píše:Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi
Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci![]()
Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.
kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích
Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.
Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.
TO su teda dobre haluze........co tu pises najoptimalnejsi software........co sa tyka svedska tak hned zajtra si mozem zavolat chalanovy co je tam uznavany expert na ladenie motorov a spytat sa ho na nazor.........ale uz podla toho co pises tak sa sam usvedcujes.......software bez kontroly hardweru je len DALSI MARKETINGOVY pokec ladenie motora bez brzdy je total blbost a pripada mi to tak ze MARKETING experti co predavali mydla, parfemy, nerezove hrnce.......nasli dalsie uplatnenie chiptuning.....
CO sa tyka softwaru podla VINka......
1: Majitel Porsche z BA.......chcel nacipovat.......po kontrole sa zistilo ze auto ma seriovy vykon o cca 120koni mensi.....ako by to ten Vas super uzasny system riesil? Cidlo detonacneho spalovania poskodene sice v rozsahu ale total blbosti pisalo.
Prestante snivat a blbostiach to mate ako ist do bordelu a zatrtkat si z 3 kkk naraz.......rano vstanete a nic si nepamatate a pred kamosmi nemate ziadny dokaz........to iste aj z chipovanim BRZDA je DOKAZ co, kde, ako, kolko sa na aute upravilo!!

Vo Svedsku su testovacie zariadenia na ktorych prebiehaju vsetky testovania, upravy a podobne. Finalny software sa potom ulozi do BSR databazy. Ten software NIE je pre vsetky typy aut/motorov. Na kazdy motor je vyvynuty zvlast software. Potom sa z tej databazy stiahne potrebny software na dany typ atua /motora a nahraje sa do auta. To je cele....Ak si este stale nepochopil daj vediet vysvetlim ti to potom na nejakom priklade...
BTW pokojne zavolaj kamartovi vo Svedsku (inak Svedska stranka je www.bsr.se) a ak mozes mu aj ukazat tieto casopisy http://en.bsr.se/press/ v ktorych PPC vyhralo nad ostatnymi konkurencnymi firmami...a nie raz

VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Za 2000 a potom o 50 000km 200 000,- na generalkukenz007 píše:ja mam tiez ten dojem
vsak to si mozem nahrat do jednotky nieaku mapu ktora je overena a mam to tak za 2litre a mam usetrene![]()

Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 14 zář 2008, 21:32, celkem upraveno 2 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
otázka do pranice a co takhle BSR do automatu co se tam všechno mění za programy?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
nic v zlom ale pokial si pamatam tak auta urcene pre Svedsky trh a pre napr. Nemecko, Slovensko a pod nebudu softwarovo identicke.....takze ak si super mega ultra svedska firma urobi databazu merani a odladeni na brzde pre konkretnu softwarovu verziu pre kazde auto tak to je utopia jak hovado.......takze vy osobne meriate auto na brzde tak aby ste si boli isty co robite a ci to mozete robit?
...to be or not to be... - faster