Tuning sraz Milovice 12. - 14. září 2008 Setkání mistrů

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Moje reakce na vše co se píše.

Po tom, co jsem si přečetl evidentně velmi závistivé reakce mvoleska a soukmenovců, jsem trochu v šoku.

Sám nejsem velkým příznivcem závodění s nitrem (pokud se jedná o závodění takovýchto "civilních" vozů). Ovšem, nejsem to já, kdo to tady začal zavádět. Jak všichni víme, v českých končinách jej začal hojně využívat tento rok čajíček se svou fabií 4x4 již od začátku sezóny, a také se nám to moc nelíbilo.

O to víc se mě těší, že po nasazení stejných prostředků není schopen konkurovat pouhé předokolce našeho golfu II se svou předělanou fabií na pohon 4x4. Tedy abych byl přesný, konkurence je to velmi slušná, ale evidentně to na vítězství nestačilo. Jediné, co je schopen - když vidí, že nasadíme nitro, začne tvrdit, že jede bez nitra na což mám svůj velmi jasný názor. Jízda bez nitra by byla velmi s podivem, neboť celou sezonu jezdí s nitrem :D a všichni to moc dobře ví. O tomto si ale může udělat svůj obrázek každý sám. O mvoleskovi platí zcela to samé. Je roztomilé, jak ihned začne mvolesko plácat kolem sebe jak potrefená husa.

Michale (mvolesko), svět nekončí. Ty třeba zvítězíš jindy - je to jen "sport" ;).

A teď můj komentář k včerejšímu závodu a k technickým parametrům VW Golfa II a Audi A3 4x4.

VW Golf II byl stvořen velmi narychlo, protože po minulé sezóně, kdy s ním jezdil Bóďa, který jej také stvořil vpodstatě z holé karoserie, byl koncem roku celý rozebrán. Jeho "život" měl být ukončen. Tento rok jsme nějak zaspali, a nestihli nic vytvořit. Proto jsem vzal odstrojenou karoserii, která nám zde ležela, a naskládal do ní motor, převodovku a další potřebné věci (za to velké díky Láďovi z Autosklo Turnov, jenž se z velké části postaral o reinkarnaci golfa po mechanické stránce).

Snažil jsem se vše stihnout na Mimoňské války, leč bohužel, nestihl jsem přijet včas na měřený sprint. Tak jsme auto poprvé vyzkoušeli alespoň ve volných jízdách odpoledne a přišli na několik problémů (problémy typu nevracejícího se spojkového pedálu jenž mělo za následek klouzání spojky, krátké šrouby kol, škrtání gum apod...).

Většinu těchto malých problémů jsme odstranili a chtěl jsem jet do Panenského Týnce - to nějak nevyšlo z důvodu jiné nedokončené práce.

Byl jsem tedy rád, že jsem se dostal do Milovic. Protože jsem jel sám s přítelkyní, vzal jsem si svého modrého golfa s "plaťákem" a naložil zlatého golfíka. Abych umlčel zlé jazyky, vysvětlím, že to nebylo z toho důvodu, že by zlatka nedojela, nýbrž z toho důvodu, abych měl kam odložit nářadí, pneumatiky, apod. Zlatka nemusela jet na plaťáku a mohla dojet po ose zcela stejně, jako dojela do Mimoně a zpět (tedy podobnou vzdálenost). Já ovšem zvolil pohodlí.

==========================
Na srazu mě asi nejvíce potěšily 2 věci.
==========================

1) Přijel jsem včas, a dokonce(!!) ještě před lidmi, kteří obvykle na všechny srazy přijedou mnohem dřív (většinou o cca pár hodin) než já :D. Kdo mě zná, ví o čem mluvím :D

2) Vyhráli jsme se zlatkou hned první sraz, kterého se zlatka zúčastnila!! A to je co říct, při této tvrdé konkurenci.

Nebudu se tajit tím, že to nebylo vůbec lehké vítězství v konkurenci onitrovaných čtyřkolek. Věřte, že jsem se u toho docela zapotil. Gumy jsme neměli zahřáté na provozní teplotu jak by bylo potřeba, starty na nových gumách a tomto povrchu nebyly vůbec otestované. A navíc jsem vyfasoval tu nejhorší dráhu, kterou jsem vůbec mohl (to jsem se samozřejmě bohužel dozvěděl až po odjetých sprintech) - otázka je, zda-li to bylo záměrně, či jen pouhá náhoda. A věřte, že toto je setsakramentsky znatelná nevýhoda pokud závodíte v autě s předním náhonem.

Je to velmi dobře vidět i na časech. První jízda stála úplně za nic a start jsem zkazil. Gumy nebyly ohřáté a já dával příliš mnoho plynu - velkou dobu jsem stál téměř na místě, než se vůbec golfík začal hýbat. A to už byli všichni pryč a časomíra běžela. Do cíle jsem dojel jako poslední - velká ostuda.

Další jízdy už byly lepší, gumy byly o něco teplejší (ovšem stále ne na své provozní teplotě), ale ve třetí rozjížďce se mi nepovedlo zařadit trojku a ztratil jsem tím asi půl sekundy.

Po třetím sprintu jsem si myslel, že se již končí, ale naštěstí mi čajíček ukázal, že jsou 4 rozjížďky a za to mu veřejně děkuji, i když si tim sám uškodil.

Paradoxem je, že jsem tam všechny jízdy pouštěl nitro, ale měl jsem skoro prázdnou lahev (protože pan Radim plnič nestihl dorazit!! - tím ho veřejně kárám :) ) a na 4. rozjížďce jsem již byl bez nitra - to samé Kulek s audi A3 (u něj je to moc dobře vidět na časech - horší a horší výsledek, poslední jízda již bez nitra).

A proto je jsem velmi překvapen, že se mi právě BEZ NITRA podařilo zajet nejlepší čas! Zde se přesně ukázalo, že u předního náhonu extrémně záleží na rozjezdu a největším problémem je mezičlánek mezi volantem a sedačkou (tedy já). Při poslední jízdě měly mé gumy přes 60°C, tedy nejblíže provozní teplotě a rozjížděl jsem se na dvojku. Za tři auto stále hrabalo a na startu jsem nechal asi 30m dlouhé čáry po hrabání (dle očitých svědků - sám jsem je neměřil) - nicméně se mi tento start nejvíce povedl.

Zlatka má 254HP bez nitra, s nitrem cca 275HP, pokud jde správné množství nitra do motoru. "Přifukuji" tedy max. 20HP, v žádném případě ne více. (pokud je v lahvi málo náplně, dochází k mnohem menšímu nárůstu - např. pouze 5hp). Nitro pouštím až od třetího stupně, protože to dříve nemá žádný význam u našeho předohrabu.
U Kulka (audi A3) přifukujeme asi 40HP, má dvojnásobnou trysku. Tedy má v základu 227hp, s nitrem max. 265hp, opět dle stavu náplně v lahvi (na časech můžete vidět rozdíl jízdy s nitrem - 1. sprint a bez nitra poslední sprint). Počítám, že tam první jízdu měl něco okolo 255hp díky poloprázdné lahvi.

Toto je asi všechno k Milovicím, s čím bych se rád podělil. Michalovo (mvoleskovo) výlevy na forech považuju za pouhé plácání tonoucího se do vody, a jeho popis situace na mne působí, jako by skoro na sraze nebyl. Je to škoda, protože je to přeci jen legrace a prohra neznamená konec světa ;). Je to jen sport a příště třeba vyhraje on.

Ještě okomentuji názor, že s nitrem jsou vidět velké rozdíly v časech. U zlatky se toto vůbec neprojevilo, a to z toho důvodu, že start prohrabu. U Audi A3 je to vidět velmi dobře a to díky pohonu 4x4, kde se dají zajíždět opravdu velmi podobné časy.

S výsledkem jsem velmi spokojený, i když to na časech není vůbec poznat. Cílová rychlost naštěstí vypovídá o všem. O 22kmh vyšší cílovka zlatky oporoti druhému čajíčkovi již vypovídá něco o jejím potenciálu :). O 14% vyšší maximálka, tedy 178kmh oproti čajíčkovým 156kmh se nedosahuje lehce.

Mám velkou radost a děkuji všem kdo pomáhali.

Jinak jsem také zastáncem lepšího rozdělení kategorií, ať už koeficienty nebo časovými penalizacemi, protože je samozřejmě těžké konkurovat onitrovaným autům či startům čtyřkolek. Toť můj komentář k včerejšku.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Rozdelit by to kazdopadne nejak chtelo,protoze kdyz prijedu autem,kterym jezdim v kazdodennim provozu a mam za soupere totalne vykuchany kary,kde jsou jedna dve zidle a flaska s nitrem,neprijde mi to fer.
Stacilo by udelat dve kategorie:Do dvou litru a nad dva litry.S nitrem koeficient jako u benzinu a hned by byli NOSaci mezi svejma ;)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

dohady ohledně rozdělování do kategorií tu byly, jsou a budou vždycky a nikdy se s tim ještě nic neudělalo.
Jediný náznak tu byl, když se jel tuning cup nebo jak se to jmenovalo a v konečném pořadí se rozdělila auta s přední pohonem a 4x4.
Osobně bych ještě chápal,že ve stejné kategorii zůstanou předokolky a 4x4,ostatně,to tu bylo od samého začátku, ale NITRO nemá co dělat vedle bez nosu poháněné 1.9ky.

Můj názor, ale každej to může samozřejmě vidět jinak.

čus
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

reesho ale to si spatne pochopil ja ti viteztvi preju a rozhodne nezavidim, vim kolik prace zatim je, a jsem rad ze jste zlatku nesesrotovali a ze jsem nevyhral ja ? ani jsem takove ambice nemel spis to byl test jestli auto vubec vydrzi, jeste v utery vypadalo vse ze nikam nepojedu, takze prome to bylo me soukrome vitezstvi a navic jsem zatim zajel nejlepsi cas co se mi povedl v CR, nejlepsi mam ze SR 13.72 ale tam byla pochybna casomira
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Pár fotek od Kulka:
Skupinové foto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

To toby66 kw :
Jj, presne tak jsem to taky myslel, nechtel jsem, aby se to "jinde" ;)
zvrhlo v neco jineho, ani jsem vlastne nechtel nekoho urazit, jen jsem suse konstatoval fakt, ze takhle zabarveny prispevek nesedi. Asi to vypadlo hur, nez jsem to myslel :(
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

...
Obrázek
Obrázek

(LOL)
Obrázek
Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co to je to červený na nárazníku??
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Tomas.cz píše:Co to je to červený na nárazníku??
Se zeptej dukese (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

he he, noooo? tak kdepak je Dukes,aby nám objasnil, jak se ta červená skvrna dostala na MOJE auto...hmmmm?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

že by to bylo z toho flusátka, peinbol či jak se to jmenuje? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale v mimoňi s tím prej označujou vozy neposlušných řidičů.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No tak kde je sakra ted Dukes,aby nám to objasnil???????
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Lusťa píše:No tak kde je sakra ted Dukes,aby nám to objasnil???????
Já nevim, proč je na tvým autě červený flek :? To by si měl vědět Ty ne?
Asi jezdíš jako prase... (noteeth) (noteeth)
Obrázek
Uživatelský avatar
HANZTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 24 črc 2008, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HANZTD »

[/b]TAK DU NA TO
PO TOM CO SE TU NAPSALO A NA DRUHÉ STRANĚ PŘEČETLO,SE SAMOZŘEJMĚ TAKÉ NĚCO SEMLELO.
A TADY JE REAKCE NEBO VÝSLEDEK JAK KDO CHCE!!!!PO VÝŠE ZMÍNĚNÉM ROZVÍŘENÍ PRACHU SE USKUTEČNIL DLOUZE DLOUHÝ TEL. HOVOR MEZI REESHOU DP A ČAJÍČKEM TD,,V HOVORU SE ROZEBRALO KDE CO A TO PODSTATNY JE TO ,ŽE SE MEZI SEBOU DA KOMUNIKOVAT I JAKO SLUŠNÍ LIDÉ,TO MĚ OSOBNĚ TĚŠÍ,PO TOMTO ZJIŠTĚNÍ SE DAL ROZEBÍRAL VZNIKLEJ PROBLÉM S TIM KDO MĚL A NEMĚL V MILOVICÍCH NITRO,,ČAJÍČEK V MILOVICÍCH NITRO NEMĚL!!!!A NEPOUŽIL HO UŽ ANI V MIMONI,TAM BYLA FABKA NAD HROBEM,TAKY LEHCE ZMÍNĚNY PROBLEM SE ČTVRTOU DRAHOU,,NEBYL TO ŽADNEJ ÚMYSL ANI NASCHVAL SMĚREM K DP OD TD,AKORAT NEPŘIŠEL ŽADNEJ PODNĚT K TOMU ABY SE DRAHA PROSTŘÍDALA,,VÝSLEDEK VŠE VYSVĚTLENO,,, A PAK TO UŽ NEBYLO DALEKO K DEBATĚ O DĚLENÍ DIESLOVÉ KATEGORIE S POUŽITIM NITRA, BEZ NITRA,, VYKUCHANY AUTO, A VŠE OKOLO.ZA TD SE DA JEDNOZNAČNĚ ŘÍCT ŽE ČAJÍČEK PŘEDLOŽÍ NAVRH NA DĚLENÍ KATEGORIE POŘADATELUM SRAZÚ,ZATIM TO JE PRVNÍ VLAŠTOVKA ALE I KDYŽ BUDE ZIMA TAK VYLÍTNE Z HNÍZDA!!!!!!!S TIM OVŠEM SOUVISÍ I TO JAK TO BUDE KONTROLOVATELNY,PROKAZATELNY ATD...A KDO TO BUDE KONTROLOVAT,,BUDE TO POTŘEBA?? NEBO BUDETE VŠICHNI FÉROVÍ A PŘIZNÁTE DOPŘEDU ŽE JEDETE NITRO NEBO BUDETE TAJIT A POJEDETE PŘÍPADNĚ JINOU KATEGORII????BYL BYCH PRO FÉROVOST TAK NEBO TAK DO DNEŠKA MI NAŠE NAFTOVA SKUPINA PŘIPADÁ NEJFÉROVĚJŠÍ AT SE DĚJE CO SE DĚJE!!!!
K TOMUTO ČLANKU SEM BYL ZPLNOMOCNĚN Z OBOU STRAN TAKŽE SNAD TO NIKOMU NEPŘINESE NĚJAKOU OSOBNÍ KŘIVDU,NENI TO VYMYŠLENÝ ,URČITĚ SEM NĚCO ZAPOMĚL TAK SORÁČ CHLAPY
HANZ TURBODEVILS
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 16 zář 2008, 12:24, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“