LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
topeni chci jen "rozsirit " o ETO, jinak ted jedem na primotopy a chystam se na predelani na tepelny cerpadlo(stavebnice vzduch/voda zeravik cca 100kkc), ale rocne najezdim do prace cca 40 - 50kkm a sance neco najet na ETO se nabizi. preci jen ETO se da "projezdit" jednoduseji nez rostlinak, to vime vsichni. uz jsem to poptaval jestli jde kombinovat topeni, ale asi by to chtelo kombinovat se zdrojem "bez dukazu", coz elektrika neni. budovat kotelnu se mi zatim nechce.
tomik.
tomik.
Pokud se jedna o novej barak tak kolaudace musi bejt,ale mampocit ze prestavuje takze ani nikdo nemusi vedet ze nejake topeni predelal.Nebo pak dodatecne nekam osadit nadrz kubikovou do kotle horak na olej nebo kotel na olej da se sehnad i za 15 000 s plynulou regulaci.Ale jenom sem chtel rict ze nemusi nikam chodit žebrat aby mu vratily dph a zabívat se stohy papíru a bude na tom stejne jako by topil lto.
jenze me jde prave o to ETO, proc asitucnak007 píše:Pokud se jedna o novej barak tak kolaudace musi bejt,ale mampocit ze prestavuje takze ani nikdo nemusi vedet ze nejake topeni predelal.Nebo pak dodatecne nekam osadit nadrz kubikovou do kotle horak na olej nebo kotel na olej da se sehnad i za 15 000 s plynulou regulaci.Ale jenom sem chtel rict ze nemusi nikam chodit žebrat aby mu vratily dph a zabívat se stohy papíru a bude na tom stejne jako by topil lto.

tomik.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 26 led 2007, 08:35
- Bydliště: Svitavsko
Odpovědi: 0
Já jezdím na LTO od září a celkem vpohodě, ale určitě to má menší výkon než klasická nafta trochu mi pomohlo aditivum od ekolube za 150Kč /1litr doporučený poměr 1:500 já tam leju tak 1:200 bez tohoto aditiva to parafinuje odzkoušeno v mrazáku v -18ti. Ale dnes ráno jsem jen -5 to šlo docela špatně startovat po chvilce to chcíplo potom to bylo trošku nepravidelný, ale nakonec se to ustálilo. Máte někdo zkušenost se zimním provozem na LTO??
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
me LTO nikdy nezatuhlo....Kubator87 píše:Já jezdím na LTO od září a celkem vpohodě, ale určitě to má menší výkon než klasická nafta trochu mi pomohlo aditivum od ekolube za 150Kč /1litr doporučený poměr 1:500 já tam leju tak 1:200 bez tohoto aditiva to parafinuje odzkoušeno v mrazáku v -18ti. Ale dnes ráno jsem jen -5 to šlo docela špatně startovat po chvilce to chcíplo potom to bylo trošku nepravidelný, ale nakonec se to ustálilo. Máte někdo zkušenost se zimním provozem na LTO??
Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
karel.tdi píše:Lesku, vis kolik ludi najezdilo moc km po revoluci kdy michali tunaftu s LTO a pak hazeli lidi v sudech s louhem do prehrad, na ten samotny LTO a ani o tom nevedelilesek píše:na to LTO se dá vážně jezdit? nemám zkušenosti... Lešek
KAREL

Naposledy upravil(a) Petr H. dne 25 lis 2014, 06:54, celkem upraveno 2 x.
nemám žádnou kárku na naftu...
Brácha najezdil s Piccassem dobrejch 20tkm na čistý LTO bez sebemenších problémů,já nalil jednu plnou do mýho stařičkýho 1,6TD od VW a nepozoroval jsem žádnou změnu....Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
B3 mTDI , A3 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
slovacek.milos píše:a kdo tu psal že je to neaditivovaná nafta tak asi těžko LTO je aditivovaná v létě se netopí, takže se jedná o zimní motorovou miloš

Naposledy upravil(a) Petr H. dne 25 lis 2014, 06:55, celkem upraveno 1 x.
nemám žádnou kárku na naftu...