rozdíly mezi vstřikovači

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

rozdíly mezi vstřikovači

Příspěvek od Sonic »

Zdravim. Mám dotaz jaký je maximální rozdíl mezi jednotlivými vstřikovači Common rail 2 generace. Na BMW mi ukazuje na všech válcích -1,2 ale na třetím to občas ukazuje +5,1 a občas +1,5 cca. a ten motor občas se celej rostřese a přestane běžet tak hladce a když se natočí studenej tak někdy škube a haprujou otáčky trošičku a někdy nic. Tuším ten vsřikovač. Dá se mu nějak pmoc nějakym čističem nebo tak? Co si o tom myslíte? Motor má najeto 40 000Km.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

najeto 40000??? to by tam bylo max do +- 0,3.. pokud ti to hodí hodnotu + 5,1 tak v té chvíly ten vstřik nejspíš vůbec nebo minimálně vstřikuje, tak se snaží jednotka tomu válci přidat.. ten vstřik vyměn.. vstřiky jdou také vyčistit ultrazvukem.. nebo zkus nějakej přípravek, ale ty jsou spíš preventivní, pokud už to takhle hapruje tak už to nepomůže..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Jo jo 40 000Km Je to ověřená informace. Tak to je radost. mát zkušenost s nějakym dobrym čističem?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ještě zkontroluj konektory na vstřikách, občas taky zlobí..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

To už jsem udělal předtim.
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Ještě dotaz máte tucha co stojí novej nebo repas?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Muze stat i 12000 Kc.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

podle mne je to nevyčistitelné. ty malý kovový špony budou všude včetně nádrže. musel by jsi celou soustavu rozebrat a vyčistit a to včetně čerpadla a nádrže. ty špony jsou tak mrňavý, že projdou i filtrem. výměna vstřiků je oprava jen na chvilku brzo se bude opakovat. Myslím, že jsi někde natankoval pěknou sračku místo nafty s ¨hodně malou mazivostí a ta přidřela vstřiky. Takže tě čeká hodně a hodně náročná oprava pokud si to chceš nechat. Nebo udělat nejnutnější a dát Černého Petra do ruky někomu jinému ( třeba AAA (noteeth) ). Se 4Ok by to mělo být v záruce, tak by je šel potrénovat tam, uvidíš co se dá dělat.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Jenže já to auto teď koupil a nehodlám ho prodávat. Co se týče nafty je možný předchozí majitel někde špatně natankoval ale podle stavu auta a tak netankoval v nějakym JZD. Nevim kde by se vzali šponky v ndrži. A myslim si že by to ukazovali všechny vstřiky ne jen jeden. Nebo to možná příjde.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Sonic píše:Jenže já to auto teď koupil a nehodlám ho prodávat. Co se týče nafty je možný předchozí majitel někde špatně natankoval ale podle stavu auta a tak netankoval v nějakym JZD. Nevim kde by se vzali šponky v ndrži. A myslim si že by to ukazovali všechny vstřiky ne jen jeden. Nebo to možná příjde.
kde by se vzali v nádrži? nejspíš zpátečním vedením nafty (noteeth) .
že je na tom jeden hůř je prostě schoda okolností, stav se bude pravděpodobně zhoršovat až do úplného kolapsu. Myslím že majitelé jiných CR (třeba první TDCI , dCI by mohli vyprávět, po kolika km jim CR zkolaboval na české naftě)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Odpovědět

Zpět na „BMW“