Rozdíl mezi kabely

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od vwysi »

Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Jo podla mna by ti tento na zaciatok postacoval...Na zakladne veci je gut.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwysi »

díky to sem chtěl slyšet, a mohli byste mi ještě poradit jaká verze vag-comu by byla nejlepší k tomuto kabelu?
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

No napr.

Kód: Vybrat vše

http://www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
Ale asi na USB ti nepojdu.
Tu bude najlepsie VAGCOM 409.0
Tu na fore je niekde odkaz na to.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od vagus »

vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu

1. Obvykle postačí K-line.

2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).

3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.

4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně

5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od Raptor181 »

vagus píše:
vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu

1. Obvykle postačí K-line.

2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).

3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.

4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně

5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
Alebo mozem ponuknut to iste co je na www.motordiag.cz
Mam HEXCAN usb ktory funguje s ENG a CZ verziou VAGCOMu.

@vagus zatial vsetko v ramci zakona. :roll:
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od vagus »

Raptor181 píše: @vagus zatial vsetko v ramci zakona. :roll:
neboj, jako klienta tě ulovit nechci, nemám pro Slovensko oprávnění. Ledaže se dostaneš do maléru v ČR... (LOL)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od lt.kubosh »

vagus píše:
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
Spatne, K+L potrebujes na A6 C4 az do roku '97 Adapter nepotrebujes, pokud si vyvedes jen piny.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od vagus »

lt.kubosh píše:
vagus píše:
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
Spatne, K+L potrebujes na A6 C4 az do roku '97 Adapter nepotrebujes, pokud si vyvedes jen piny.
OK, taky píšu "tak do roku 95", čímž myslím, že "povětšinou" to tak vychází. Např. Seat některé Seaty Toledo mají 2x2 ještě v r.v. 2000! Ale to už se jedná opravdu téměř o výjimky.
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwysi »

No tak já stejně asi pudu do toho jak sem na něj dával ten odkaz, stejně potřebuju jenom třeba přečíst a vymazat závady, zkontrolovat předvstřik, přizpůsobit klíče a jestli to teda zládne ten kabel tak neni co řešit, jinak dík za rady.
smashing
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 črc 2006, 19:12
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smashing »

vwysi píše:No tak já stejně asi pudu do toho jak sem na něj dával ten odkaz, stejně potřebuju jenom třeba přečíst a vymazat závady, zkontrolovat předvstřik, přizpůsobit klíče a jestli to teda zládne ten kabel tak neni co řešit, jinak dík za rady.

ahoj tak co jak si spokojenej stim kabelem uvazuji o nem take.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od váha »

vagus píše:
vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu

1. Obvykle postačí K-line.

2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).

3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.

4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně

5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od vagus »

váha píše:...tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz

audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?
Audiny r. 2002-2004, konrétně některé A4 a většina A6(C5) ještě nepoužívají diagnostiku přes CAN-Bus. Jelikož ale mají příiš mnoho řídících jednotek, byly problémy s jejich připojením na jedinou K-linku, tak jak je to obvyklé. V Audi to vyřešili tak, že K-linky jsou použity současně dvě. Jedna je na pinu 7 a jedna na pinu 15, kde bývala osazena u starých aut L-linka. Pokud se použije normální K-COM nebo KL-kabel, tak jsou dostupné jen některé řídící jednotky. Ty co jsou na 2. K-line jsou nedostupné, jednoduše protože kabel druhou K-linku nemá zapojenou. Řešení s prozkratováním obou K-linek není dobré, komunikace vykazuje chyby a hrozí poškození jednotek.

Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.

Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.
tacho
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 18 kvě 2006, 23:59
Odpovědi: 0

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od tacho »

vagus píše: Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.

Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.
Jo, já mám ten USB KKL z motordiagu a zkoušel jsem to na A4-ce s xenonama a chodilo to bez problémů.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Rozdíl mezi kabely

Příspěvek od váha »

vagus píše:
váha píše:...tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz

audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?
Audiny r. 2002-2004, konrétně některé A4 a většina A6(C5) ještě nepoužívají diagnostiku přes CAN-Bus. Jelikož ale mají příiš mnoho řídících jednotek, byly problémy s jejich připojením na jedinou K-linku, tak jak je to obvyklé. V Audi to vyřešili tak, že K-linky jsou použity současně dvě. Jedna je na pinu 7 a jedna na pinu 15, kde bývala osazena u starých aut L-linka. Pokud se použije normální K-COM nebo KL-kabel, tak jsou dostupné jen některé řídící jednotky. Ty co jsou na 2. K-line jsou nedostupné, jednoduše protože kabel druhou K-linku nemá zapojenou. Řešení s prozkratováním obou K-linek není dobré, komunikace vykazuje chyby a hrozí poškození jednotek.

Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.

Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.
Jkao to že maj audiny dual K-line vím,ale že to používaly ještě v roce 2003 a 2004 sem nevěděl:-)ale aspoň už to vím...Od kdy se dávla can-bus do passata?B5,5 ho myslím má,ale třeba B5 už ho taky měla? :?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“