Rozdíl mezi kabely
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdíl mezi kabely
Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 648
- Registrován: 23 led 2006, 14:06
- Bydliště: West Slovakia - Ba
- Kontaktovat uživatele:
No napr.
Ale asi na USB ti nepojdu.
Tu bude najlepsie VAGCOM 409.0
Tu na fore je niekde odkaz na to.
Kód: Vybrat vše
http://www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
Tu bude najlepsie VAGCOM 409.0
Tu na fore je niekde odkaz na to.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Re: Rozdíl mezi kabely
vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu
1. Obvykle postačí K-line.
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.
4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně
5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 648
- Registrován: 23 led 2006, 14:06
- Bydliště: West Slovakia - Ba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl mezi kabely
Alebo mozem ponuknut to iste co je na www.motordiag.czvagus píše:vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu
1. Obvykle postačí K-line.
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.
4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně
5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
Mam HEXCAN usb ktory funguje s ENG a CZ verziou VAGCOMu.
@vagus zatial vsetko v ramci zakona.

Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Re: Rozdíl mezi kabely
neboj, jako klienta tě ulovit nechci, nemám pro Slovensko oprávnění. Ledaže se dostaneš do maléru v ČR...Raptor181 píše: @vagus zatial vsetko v ramci zakona.

Re: Rozdíl mezi kabely
Spatne, K+L potrebujes na A6 C4 az do roku '97 Adapter nepotrebujes, pokud si vyvedes jen piny.vagus píše:
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Re: Rozdíl mezi kabely
OK, taky píšu "tak do roku 95", čímž myslím, že "povětšinou" to tak vychází. Např. Seat některé Seaty Toledo mají 2x2 ještě v r.v. 2000! Ale to už se jedná opravdu téměř o výjimky.lt.kubosh píše:Spatne, K+L potrebujes na A6 C4 az do roku '97 Adapter nepotrebujes, pokud si vyvedes jen piny.vagus píše:
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
vwysi píše:No tak já stejně asi pudu do toho jak sem na něj dával ten odkaz, stejně potřebuju jenom třeba přečíst a vymazat závady, zkontrolovat předvstřik, přizpůsobit klíče a jestli to teda zládne ten kabel tak neni co řešit, jinak dík za rady.
ahoj tak co jak si spokojenej stim kabelem uvazuji o nem take.
Re: Rozdíl mezi kabely
audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?vagus píše:vwysi píše:Chtěl bych si pořídit diag. kabel, začínám takže zatim hex-can nepotřebuji, tak sem si našel nějaké levnější. Našel sem 3 druhy a potřeboval bych poradit který by byl pro začátečníka dostačující, takže jsou to: k- line, k+L line, a kkL line kterej by mi vyhovoval i finančně je to z http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 2&source=2, jinak mám noťase pouze s USB, předem dík za každou radu
1. Obvykle postačí K-line.
2. K+L potřebuješ jen na některá stará auta, tak do r. 1995 (na to navíc ještě potřebuješ tzv. 2x2 adaptér).
3. KKL = 2xK-line, ten je potřeba, na některé opravdu bohatě vybavené Audiny vyrobené v období cca. 2002-2004, protože mají část řídících jednotek na druhé K-line. Nevím o žádných jiných autech, které by to tak měla.
4. Stejně být tebou zvážím ten HEX-CAN, je v něm kromě podpory CAN-Busu pro navá auta, totiž hardwarový klíč nutný pro fungování s novějšími verzemi programu VAG-COM. S těmi K, KL, KKL kabely ti poběží stejně jen staré verze, které toho umějí podstatně méně
5. Když nechceš za zboží platit předem nějakému německému živnostníkovi, nést vysoké poštovné za zaslání ze SRN, a navíc čekat na "dodání za 14 dnů", tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Re: Rozdíl mezi kabely
Audiny r. 2002-2004, konrétně některé A4 a většina A6(C5) ještě nepoužívají diagnostiku přes CAN-Bus. Jelikož ale mají příiš mnoho řídících jednotek, byly problémy s jejich připojením na jedinou K-linku, tak jak je to obvyklé. V Audi to vyřešili tak, že K-linky jsou použity současně dvě. Jedna je na pinu 7 a jedna na pinu 15, kde bývala osazena u starých aut L-linka. Pokud se použije normální K-COM nebo KL-kabel, tak jsou dostupné jen některé řídící jednotky. Ty co jsou na 2. K-line jsou nedostupné, jednoduše protože kabel druhou K-linku nemá zapojenou. Řešení s prozkratováním obou K-linek není dobré, komunikace vykazuje chyby a hrozí poškození jednotek.váha píše:...tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?
Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.
Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.
Re: Rozdíl mezi kabely
Jo, já mám ten USB KKL z motordiagu a zkoušel jsem to na A4-ce s xenonama a chodilo to bez problémů.vagus píše: Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.
Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.
Re: Rozdíl mezi kabely
Jkao to že maj audiny dual K-line vím,ale že to používaly ještě v roce 2003 a 2004 sem nevěděl:-)ale aspoň už to vím...Od kdy se dávla can-bus do passata?B5,5 ho myslím má,ale třeba B5 už ho taky měla?vagus píše:Audiny r. 2002-2004, konrétně některé A4 a většina A6(C5) ještě nepoužívají diagnostiku přes CAN-Bus. Jelikož ale mají příiš mnoho řídících jednotek, byly problémy s jejich připojením na jedinou K-linku, tak jak je to obvyklé. V Audi to vyřešili tak, že K-linky jsou použity současně dvě. Jedna je na pinu 7 a jedna na pinu 15, kde bývala osazena u starých aut L-linka. Pokud se použije normální K-COM nebo KL-kabel, tak jsou dostupné jen některé řídící jednotky. Ty co jsou na 2. K-line jsou nedostupné, jednoduše protože kabel druhou K-linku nemá zapojenou. Řešení s prozkratováním obou K-linek není dobré, komunikace vykazuje chyby a hrozí poškození jednotek.váha píše:...tak můžu vřele doporučit abys ještě koukl na www.motordiag.cz
audiny z roku 2002-04 nemají náhodou už CAN-bus?
Proto doporučuji kabely KKL, které mají zapojené K-linky obě dvě. Horší je, že jsem se už setkal s několika kabely (vesměs z Polska), které byly označeny jako KKL a pak se zjistilo, že jsou ve skutečnosti jen "KL", tzn. žádná druhá K-linka se nekonala.
Na www.motordiag.cz mají jak seriový tak USB kabel poctivě KKL, je to odzkoušené. Jen ty starší kabely označované jako K-COM měly K-linku jen jednu, ale ty myslím už ani nenabízejí.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel