jaky vstriky do 1.6TD???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaky vstriky do 1.6TD???
Prosim o radu jaky vstriky do miho gofika. mam vstřiky z golfa 1.9td ale nevim jesli je to vhodná volba a jestli mam vimenit jen trysky nebo cely vstriky diky moc za rady a nazory
Já jsem teď dal taky dvoupružinkový vstřikovače z 1.9TD a do nich trysky pro 59kW 1.6TD. Mám původně 51kW TD, ale s úpravama (jiný turbo, intercooler).
Do 51kW verze patří trysky DN0SD273 nebo DN0SD293, do 59kW verze DN0SD274 (větší dávkování nafty), do 1.9TD DN0SD308.
Pokud máš přidáno na turbu a případně IC, doporučuju 274ky, jinak ty ostatní, je to jedno. Na origo vstřiky z 1.9 308ky to jede taky hezky.
Do 51kW verze patří trysky DN0SD273 nebo DN0SD293, do 59kW verze DN0SD274 (větší dávkování nafty), do 1.9TD DN0SD308.
Pokud máš přidáno na turbu a případně IC, doporučuju 274ky, jinak ty ostatní, je to jedno. Na origo vstřiky z 1.9 308ky to jede taky hezky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak to děláte, ale já sem nepocítil změnu na 1.6TD ani se 308 (z 1.9TD).
ale co sem se doslech, že velká změna nastane pří větším pístku v čerpadle (z 9mm na 10mm- z TDi). a největší co se dělaj- a pasují jsou dnosd315 (tuším na 2.4td) ale to nevím co by dělalo.
ale co sem se doslech, že velká změna nastane pří větším pístku v čerpadle (z 9mm na 10mm- z TDi). a největší co se dělaj- a pasují jsou dnosd315 (tuším na 2.4td) ale to nevím co by dělalo.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke: Ty 308ky jsou malinko znát, ale fakt málo, zato znatelnej rozdíl jsou ty 274ky z 59kW 1.6 , už když jsem je zkoušel na pumpě s barometrem a nastavoval otvírací tlaky, tak to byl sakra rozdíl jak stříkaly proti 273. Co jsem se dočet na vwdiesel.net , tak největší trysky co jdou použít jsou prej 265ky z nějakýho starýho Mercedesa.
A výměnu pístku už páchám taky
A výměnu pístku už páchám taky

jo kdosi to má ve felicii 1,9Dmacoo21 píše:a neskusal ste niekkto dat do 1,6td cerpadlo s 1,9td?
de tam to z 1,6TD - takře teoretiše by tam ta 1,9td mohla jít
to : homeless : ty prosimtě ty si děláš trysky doma na koleně nebo někde jinde???,
chcu si taky dávat jiny
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

takze sou lepsi ty dvoupruzinkovy?? chtel sem dat ty 308ky do do origo jednopruzinkovejch takze asi ne jinak mam taky 16td 51kw a mam interkoler,repas turbo a uz mam sehnany z oktavky a uprosenej pistek na pridavaci, natahlou naftu. a kde se daji sehnat trysky za slusne ceny treba ty 274?? asi je to to nejlepsi co?? jinak diky za radyHomeless píše:Já jsem teď dal taky dvoupružinkový vstřikovače z 1.9TD a do nich trysky pro 59kW 1.6TD. Mám původně 51kW TD, ale s úpravama (jiný turbo, intercooler).
Do 51kW verze patří trysky DN0SD273 nebo DN0SD293, do 59kW verze DN0SD274 (větší dávkování nafty), do 1.9TD DN0SD308.
Pokud máš přidáno na turbu a případně IC, doporučuju 274ky, jinak ty ostatní, je to jedno. Na origo vstřiky z 1.9 308ky to jede taky hezky.
bombastiq: jj, doma na koleně
svaly: 2pruzinovy jsem dal pro lepší tišší měkčí chod motoru, jinak pro výkon jsou asi malinko lepší jednopružiny. Před rokem jsem si 274ky objednával, nemoh jsem si vzpomenout kde, a dneska jsem od nich našel fakturu z www.cernikplzen.cz.
Jinak turbo z Octy se ti potká se zadním držákem motoru, lepší je šroubovaný z podélnýho motoru.

svaly: 2pruzinovy jsem dal pro lepší tišší měkčí chod motoru, jinak pro výkon jsou asi malinko lepší jednopružiny. Před rokem jsem si 274ky objednával, nemoh jsem si vzpomenout kde, a dneska jsem od nich našel fakturu z www.cernikplzen.cz.
Jinak turbo z Octy se ti potká se zadním držákem motoru, lepší je šroubovaný z podélnýho motoru.