Motor 2,2dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 2,2dci
Ahoj chlapy,problem s motory. Už asi na trech 2,2 se stalo to že zacli žrat olej,nikoli turbem jak sou zvyklí ale spodkem. Pokaždý když se sundala hlava tak dva písty utavený,bud zevnitr nebo zvenku,šišatý a tak. Už je to tretí auto co to resim,neznam duvot proc se todle deje. Bylo to na jednom Espace 4 a dve laguny. Napada mě je no že tam ti lidi lejou moc oleje a pak jim pres odsavání vlítne do saní a pak chytne a pak se ty pisty utavý,jinak to nechapu jak je todle možný. Setkal se stim nekdo?
2,2 dci
Dost často netěsnící vstřikovače,to už dělali starý "kloktáky",když kapali vstřiky,už se mi to stalo i u slavnejch motorů PD u ,já dělal 3motory,kamarád 5,všechny propálený písty na 2nebo 3tim válci,žádný jiný.Šel bych po tomhle.
Re: 2,2 dci
Tiez mam podozrenie, ze to bude vstrekovacmi. Jeden uz mam vymeneny (pri 160t km) a teraz tecie dalsi. Zmeral som prepady (len kratko, kolko dovolil vadny vstrekovac) a vyzera to tak, ze by som mal vymenit vsetky 3. Takze zivotnost vstrekovacov na 2.2dci moze byt cca 150t km.Harry píše:Dost často netěsnící vstřikovače,to už dělali starý "kloktáky",když kapali vstřiky,už se mi to stalo i u slavnejch motorů PD u ,já dělal 3motory,kamarád 5,všechny propálený písty na 2nebo 3tim válci,žádný jiný.Šel bych po tomhle.
Motor mi ide na 3,5 valca ale az na tie vibracie celkom dobre, startuje o 1-2s dlhsie - to si nemusi kazdy vsimnut.
Ked vstrekovac netesni a tecie do prepadu, je dost pravdepodobne ze sa poklesom tlaku otvori a palivo tecie stale do valca - vysledok je jasny.
Poruchy vstrekovacov 1.9dci sa na forach az tak casto nevyskytuju aj ked je tych motorov podstatne viac - konstrukcne by mali byt take iste ako u 2.2dci.