A kolik ti to zralo pred vymenou trysek ? Subjektivne se neco dalsiho po vymene trysek zmenilo ? SW tam mas porad original 81kW ? Nejake dalsi upravy ? Mas taky 5.-kvalt ?ajk píše:mám a6 avant 99 s tímto motorem a s výměnou trysek za 764....jezdím hodně město spotřeba 6,5 l......
A6 z 5-kvaltu 6-kvalt pro snizeni spotreby + chiptunung ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: ....
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
zkusebni otazka - co to znamena pomerne tezka kara ?
Vis o kolik je konkretne TOHLE auto tezsi nez Octavia Combi PD napr. od roku 2004 ?subz3ro_tdi píše:Tomas.cz: Tak A6 je pomerne tazka kara, ale tych 7-8l/100km si trochu prehnal, nie?

no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
no-fosil: krapet nechapem kam tuto otazku smerujes... ak mne tak si poriadne kuk moj motor v podpise...
A6 je tazsia, ale ten motor ma proste urcite spektrum otacok pri urcitej spotrebe.... aj ked za sebou tahas privesny vozik, tak s 1.9TDI motorom zajazdis 6-6,5/100km... pohybove zakony hovoria jasne (konkretne zakon o zachovani energie)... samozrejme ked s tym budes jazdit po meste stylom krizovatka-na-krizovatke a plyn-brzda-plyn tak tych 7-8/100km je realnych, mozno aj trochu viac. Kazdopadne si myslim ze ten motor v tom aute ma na to chodit dlhodoby priemer 5.5-6/100km v serii, po uprave na spotrebu mozno 5/100km pokial je vsetko ok a za to som aj hlasoval 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
A6 je tezsi nez Oct Combi PD ? O kolik ?
Ahoj, no podle udaju co jsem videl tak je TAHLE A6 v podstate stejne tezka jako Octavia Combi PD. Takze to bude spis v prevodovani.subz3ro_tdi píše:no-fosil: krapet nechapem kam tuto otazku smerujes... ak mne tak si poriadne kuk moj motor v podpise...A6 je tazsia, ale ten motor ma proste urcite spektrum otacok pri urcitej spotrebe.... aj ked za sebou tahas privesny vozik, tak s 1.9TDI motorom zajazdis 6-6,5/100km... pohybove zakony hovoria jasne (konkretne zakon o zachovani energie)... samozrejme ked s tym budes jazdit po meste stylom krizovatka-na-krizovatke a plyn-brzda-plyn tak tych 7-8/100km je realnych, mozno aj trochu viac. Kazdopadne si myslim ze ten motor v tom aute ma na to chodit dlhodoby priemer 5.5-6/100km v serii, po uprave na spotrebu mozno 5/100km pokial je vsetko ok a za to som aj hlasoval
Ja celkem souhlasim s tim, ze BEZ uprav a BEZ modifikaci se budu velmi tezko dostavat pod 5.5L. Tedy to co pises je myslim take realne.
Ja vsak planuju nekolikastupnove upravy a muj (konecny?) cil je po modifikacich se navzdory vsem skeptikum dostat az POD spotrebu, jake se da s timhle motorem dosahnout i v daleko mensich lehcich autech tedy co nejvic pod 4 litry...
Je to docela zajimava vyzva, protoze s malym autem to dokaze (skoro) kazdy.
Ovsem soucasna ucinnost spalovacich motoru je okolo 20-30% tudiz nejaka "mala" rezerva se tam urcite jeste najde

no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nemůže čekat zázraky, soft +-0.5L dolů. delší převodovka nedá nic- motor sice bude míň točit, ale na těžší převod více zatížení. nejvíce bude záležet na ovládací řj mezi volantem a sedadlem 

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
zadny zazraky necekam
Ovsem u stareho mercedesu manik vymenil prevodove pomery a dostal se o 1.5-2L dolu, takze ten litr by u A6 mel byt taky moznySmoke píše:nemůže čekat zázraky, soft +-0.5L dolů. delší převodovka nedá nic- motor sice bude míň točit, ale na těžší převod více zatížení. nejvíce bude záležet na ovládací řj mezi volantem a sedadlem
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
ja myslim že to čo vraziš do tych modifikácii sa ti vrati za hodne dlhu dobu. Ked už si si kupil A6 a chceš tak strašne šetriť, alebo nebyť závislý na rope alebo čo(s tvojho podpisu), tak si to prerob alebo daj prerobiť na rastl. olej a je to...A ešte by som doporučil vyčistit sanie a odstrániť(odpojiť) EGR, lebo pri tomto štýle jazdy v nom bude tolko bordelu že vzduch nebude mat ani kade ist do motora. A teoreticky by to mohlo tiež zlepšit spotrebu.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
myslím, že těžko. když sem jel dálku se s bývalím TD, rychlost 130 a ot 3200 se spotřebou 4.4, pochybuju že by to šlo níž, nebo né o moc. motor potřebuje nějaké ty otáčky na eco provoz (např. kamiony maj převod že při 90 točí kousek pod max. výkonem a tam se hraje na spotřebu nejvíc!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
cena modifikaci
Mno nejvetsi investice bude asi ten spravny 6-kvalt.Tomasvw píše:ja myslim že to čo vraziš do tych modifikácii sa ti vrati za hodne dlhu dobu. Ked už si si kupil A6 a chceš tak strašne šetriť, alebo nebyť závislý na rope alebo čo(s tvojho podpisu), tak si to prerob alebo daj prerobiť na rastl. olej a je to...A ešte by som doporučil vyčistit sanie a odstrániť(odpojiť) EGR, lebo pri tomto štýle jazdy v nom bude tolko bordelu že vzduch nebude mat ani kade ist do motora. A teoreticky by to mohlo tiež zlepšit spotrebu.
EGR ventil se da bud zacpat zaslepkou nebo uzavrit softwareove. Nekde v nem. forech jsem videl celkem jednoduchy postup jak pomoci VAG-COM EGR ventil zavrit. Ze to bude upravene na RO to je uplne jasna vec. Vycistit sani to je dobry napad.
V servisni knizce jsem nenasel kdy se menily rozvody.. takze bych to asi taky mel brzo udelat....
No a nasledne snizeni spotreby a zaroven udrzovani motoru v cistem stavu (tedy 2 mouchy jednou ranou) by melo pak zajistit prisavani nepatrneho mnozstvi vodiku ktery zvysi efektivitu spalovani (on-board elektrolyza)... ale to uz je pak uplne jine tema
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Pro VW jezdil jeden típek a ten dosahoval minimálních spotřeb, jde o to, jezdit v podstatě pořád v ot. volnoběhu a motor tudíž podtáčet, to že se ti zychvilku sekne regulace na turbu, to tě zajímat nemusí, jelikož turbo v podstatě nepotřebuješ. Pak se na těch 4-4.5l asi dostaneš.
Teď trochu jinak, motor půjde nejspíš srát, protože torzní kmity budou pořád obrovské, výplach na 2 věci atd. Jestli je A6 stejně těžká jak OI combi, tak ses asi hodně přehlédl, tam bude tak min.250kg rozdíl.
Dál, zkus si jet někde pomalu na 5st a koukej na palubák kolik si bere, počítám že tak 3l min
a že by se dalo jezdit pořád na 5st. to tu asi nikdo tvrdit nebude.
Jo a 160-170km/h při 2000ot asi nebude to pravé ořechové, leda tak z kopce, protože na to nemáš výkon, s takovou převodovkou by se v praxi asi nedalo moc jezdit.
Teď trochu jinak, motor půjde nejspíš srát, protože torzní kmity budou pořád obrovské, výplach na 2 věci atd. Jestli je A6 stejně těžká jak OI combi, tak ses asi hodně přehlédl, tam bude tak min.250kg rozdíl.
Dál, zkus si jet někde pomalu na 5st a koukej na palubák kolik si bere, počítám že tak 3l min

Jo a 160-170km/h při 2000ot asi nebude to pravé ořechové, leda tak z kopce, protože na to nemáš výkon, s takovou převodovkou by se v praxi asi nedalo moc jezdit.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 22 lis 2008, 22:24, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
