A6 z 5-kvaltu 6-kvalt pro snizeni spotreby + chiptunung ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Na jakou spot?ebu si mysl?? ?e se lze dostat s vozem A6 81kW TDI

Seriov? se nedostane? pod 7L
1
4%
Seriov? se nedostane? pod 6.5L
1
4%
Seriov? se nedostane? pod 6L
2
7%
Seriov? se nedostane? pod 5.5L
5
18%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 5.5L
8
29%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 5L
7
25%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4.8L
0
Žádná hlasování
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4.5L
1
4%
Nem?? ?anci ani po ?prav? m?? ne? 4L
3
11%
 
Celkem hlasů: 28

no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Re: ....

Příspěvek od no-fosil »

ajk píše:mám a6 avant 99 s tímto motorem a s výměnou trysek za 764....jezdím hodně město spotřeba 6,5 l......
A kolik ti to zralo pred vymenou trysek ? Subjektivne se neco dalsiho po vymene trysek zmenilo ? SW tam mas porad original 81kW ? Nejake dalsi upravy ? Mas taky 5.-kvalt ?
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

zkusebni otazka - co to znamena pomerne tezka kara ?

Příspěvek od no-fosil »

subz3ro_tdi píše:Tomas.cz: Tak A6 je pomerne tazka kara, ale tych 7-8l/100km si trochu prehnal, nie? ;)
Vis o kolik je konkretne TOHLE auto tezsi nez Octavia Combi PD napr. od roku 2004 ? (noteeth)
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

no-fosil: krapet nechapem kam tuto otazku smerujes... ak mne tak si poriadne kuk moj motor v podpise... ;) A6 je tazsia, ale ten motor ma proste urcite spektrum otacok pri urcitej spotrebe.... aj ked za sebou tahas privesny vozik, tak s 1.9TDI motorom zajazdis 6-6,5/100km... pohybove zakony hovoria jasne (konkretne zakon o zachovani energie)... samozrejme ked s tym budes jazdit po meste stylom krizovatka-na-krizovatke a plyn-brzda-plyn tak tych 7-8/100km je realnych, mozno aj trochu viac. Kazdopadne si myslim ze ten motor v tom aute ma na to chodit dlhodoby priemer 5.5-6/100km v serii, po uprave na spotrebu mozno 5/100km pokial je vsetko ok a za to som aj hlasoval 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

A6 je tezsi nez Oct Combi PD ? O kolik ?

Příspěvek od no-fosil »

subz3ro_tdi píše:no-fosil: krapet nechapem kam tuto otazku smerujes... ak mne tak si poriadne kuk moj motor v podpise... ;) A6 je tazsia, ale ten motor ma proste urcite spektrum otacok pri urcitej spotrebe.... aj ked za sebou tahas privesny vozik, tak s 1.9TDI motorom zajazdis 6-6,5/100km... pohybove zakony hovoria jasne (konkretne zakon o zachovani energie)... samozrejme ked s tym budes jazdit po meste stylom krizovatka-na-krizovatke a plyn-brzda-plyn tak tych 7-8/100km je realnych, mozno aj trochu viac. Kazdopadne si myslim ze ten motor v tom aute ma na to chodit dlhodoby priemer 5.5-6/100km v serii, po uprave na spotrebu mozno 5/100km pokial je vsetko ok a za to som aj hlasoval 8)
Ahoj, no podle udaju co jsem videl tak je TAHLE A6 v podstate stejne tezka jako Octavia Combi PD. Takze to bude spis v prevodovani.
Ja celkem souhlasim s tim, ze BEZ uprav a BEZ modifikaci se budu velmi tezko dostavat pod 5.5L. Tedy to co pises je myslim take realne.
Ja vsak planuju nekolikastupnove upravy a muj (konecny?) cil je po modifikacich se navzdory vsem skeptikum dostat az POD spotrebu, jake se da s timhle motorem dosahnout i v daleko mensich lehcich autech tedy co nejvic pod 4 litry...
Je to docela zajimava vyzva, protoze s malym autem to dokaze (skoro) kazdy.
Ovsem soucasna ucinnost spalovacich motoru je okolo 20-30% tudiz nejaka "mala" rezerva se tam urcite jeste najde :roll:
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nemůže čekat zázraky, soft +-0.5L dolů. delší převodovka nedá nic- motor sice bude míň točit, ale na těžší převod více zatížení. nejvíce bude záležet na ovládací řj mezi volantem a sedadlem (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

zadny zazraky necekam

Příspěvek od no-fosil »

Smoke píše:nemůže čekat zázraky, soft +-0.5L dolů. delší převodovka nedá nic- motor sice bude míň točit, ale na těžší převod více zatížení. nejvíce bude záležet na ovládací řj mezi volantem a sedadlem (noteeth)
Ovsem u stareho mercedesu manik vymenil prevodove pomery a dostal se o 1.5-2L dolu, takze ten litr by u A6 mel byt taky mozny
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

ja myslim že to čo vraziš do tych modifikácii sa ti vrati za hodne dlhu dobu. Ked už si si kupil A6 a chceš tak strašne šetriť, alebo nebyť závislý na rope alebo čo(s tvojho podpisu), tak si to prerob alebo daj prerobiť na rastl. olej a je to...A ešte by som doporučil vyčistit sanie a odstrániť(odpojiť) EGR, lebo pri tomto štýle jazdy v nom bude tolko bordelu že vzduch nebude mat ani kade ist do motora. A teoreticky by to mohlo tiež zlepšit spotrebu.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

myslím, že těžko. když sem jel dálku se s bývalím TD, rychlost 130 a ot 3200 se spotřebou 4.4, pochybuju že by to šlo níž, nebo né o moc. motor potřebuje nějaké ty otáčky na eco provoz (např. kamiony maj převod že při 90 točí kousek pod max. výkonem a tam se hraje na spotřebu nejvíc!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

cena modifikaci

Příspěvek od no-fosil »

Tomasvw píše:ja myslim že to čo vraziš do tych modifikácii sa ti vrati za hodne dlhu dobu. Ked už si si kupil A6 a chceš tak strašne šetriť, alebo nebyť závislý na rope alebo čo(s tvojho podpisu), tak si to prerob alebo daj prerobiť na rastl. olej a je to...A ešte by som doporučil vyčistit sanie a odstrániť(odpojiť) EGR, lebo pri tomto štýle jazdy v nom bude tolko bordelu že vzduch nebude mat ani kade ist do motora. A teoreticky by to mohlo tiež zlepšit spotrebu.
Mno nejvetsi investice bude asi ten spravny 6-kvalt.
EGR ventil se da bud zacpat zaslepkou nebo uzavrit softwareove. Nekde v nem. forech jsem videl celkem jednoduchy postup jak pomoci VAG-COM EGR ventil zavrit. Ze to bude upravene na RO to je uplne jasna vec. Vycistit sani to je dobry napad.
V servisni knizce jsem nenasel kdy se menily rozvody.. takze bych to asi taky mel brzo udelat....
No a nasledne snizeni spotreby a zaroven udrzovani motoru v cistem stavu (tedy 2 mouchy jednou ranou) by melo pak zajistit prisavani nepatrneho mnozstvi vodiku ktery zvysi efektivitu spalovani (on-board elektrolyza)... ale to uz je pak uplne jine tema
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

vagom sa da cinnost egr iba obmedzit co ti moc platne nebude. kazdopadne zaslepka a pripadne ho vyhodit aj zo softu ;) a tu prevodovku by som neriesil, ale tak je to tvoja vec
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

on-board elektrolyza :o ty chces vyrabat v aute vodik? Na to je normalne na trhu neake zariadenie alebo?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

tůdle byl ten objev na nově ve zprávách.
CFHC
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

tobě asi nejde o to abys sám jako jezdil za tak málo ty prostě chces toho jenom dosáhnout, dej tam uzoučké pneumatiky prefoukej je a máš to
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pro VW jezdil jeden típek a ten dosahoval minimálních spotřeb, jde o to, jezdit v podstatě pořád v ot. volnoběhu a motor tudíž podtáčet, to že se ti zychvilku sekne regulace na turbu, to tě zajímat nemusí, jelikož turbo v podstatě nepotřebuješ. Pak se na těch 4-4.5l asi dostaneš.
Teď trochu jinak, motor půjde nejspíš srát, protože torzní kmity budou pořád obrovské, výplach na 2 věci atd. Jestli je A6 stejně těžká jak OI combi, tak ses asi hodně přehlédl, tam bude tak min.250kg rozdíl.
Dál, zkus si jet někde pomalu na 5st a koukej na palubák kolik si bere, počítám že tak 3l min (LOL) a že by se dalo jezdit pořád na 5st. to tu asi nikdo tvrdit nebude.
Jo a 160-170km/h při 2000ot asi nebude to pravé ořechové, leda tak z kopce, protože na to nemáš výkon, s takovou převodovkou by se v praxi asi nedalo moc jezdit.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 22 lis 2008, 22:24, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

alebo odpopj vahu, auto pojde v nudzovom režime a spotreba bude zaručene good (LOL)
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“