nestartuje Golf IV TDi-PD 115k

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

váha píše:
mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
Přesně tak jestli to chytne a hned chcípne tak je něco s immo,zkus jiný klíček jestli máš nebo zkus z klíčku vyndat tyčinku a nastartovat,popřípadě přes vag ho zkus deaktivovat nebo zkontrolovat pin klíču a budíku
Iny klucik som skusil, bezvysledne, vag nevypisal ziadnu chybu :(
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
imobilizer sa zda byt v poriadku, teda aspon jeho kontrolka na palubovke sa sprava tak ako sa ma
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

no tak ještě jestli neodešla induční smyčka ve spínačce co čte kód z klíčku,jináč asi do servisu
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

už jsi napíchnul ty budíky?? v nich je ř.j. immo. jestli ti to chytne a chcípne tak hledej problém v immo. a jestli to nebude v něm. tak tě čeká mravenčí práce. proměřit kable od snímače otáček a snímače polohy vačky ke svorkovnici u ř. j..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

Bageta píše:V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.
pod "15 proudu" myslime zilu ktora je na konektore riadiacej jednotky zapojena v kontakte oznacenom cislo 15? Aku by mala mat farbu?
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:34

Příspěvek od mira »

Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

mira píše:Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?
Chalaniska v garazi co robia auta, zatial vzdy opravili vsetko, maju aj vag, no s tymto uz fakt nevedia co :(
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

moze byt aj taka vec ze vag hlasi ze je vsetko v poriadku ale pri tom zomrela riadiaca jednotka?
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2006, 16:48

Příspěvek od 6Daemon »

no nic, vidim ze som svojim problemom znacne prekrocil vedomostnu uroven tohto fora, tak ked sa to opravi vam sem aspon napisem ze kde bol problem ... zatial vdaka :)
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

kdyz jsem mel nove auto,tak mi to delalo neco podobneho,nastartoval jsem,auto bezelo 2 s a zdechlo,ridici jednotka nevypsala zadnou chybu,auto bylo v servise,taky si nevedeli rady,nakonec vymenili motor,ale zavada byla porad,az vymenili ridici jednotku,tak to bylo v pohode,nastesti auto bylo v zaruce....
Passat 2002 TDI96KW
noky1
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2011, 18:11

Příspěvek od noky1 »

Mam presne ten isty problem podardte co s tym uz som s toho zufaly
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Dej mu cuchnout cistice brzd. ;)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já myslím, že máš problém s impulzním kolem, dal bych dolů vanu a prohlídnul to, tady 115k jsou na to z nějakýho mi neznámýho důvodu náchylný, řešil jsem něco podobnýho, a i když jsem na tom kole nenašel žádne problém, pomohlo to, že jsem ho otřel, polaskal a pohladil ;) a od tý doby to startuje na brnk až do teď a jsou to už asi 2 roky, navíc píšeš, že jsi měl problém s turbem, už jsem viděl auto na kterým byla přihlá ojnice a píst urazil na tom kole nějakej zub, pak to určitě taky nechytne, ale to vše by mělo být poznat i z osciloskopu
rado-st
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2009, 22:21
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od rado-st »

Kamarát mal problém s naštartovaním. Mám vag hex-can 805.0 a ten chybu nenašiel. Tak ho dal diagnostikovať inde a tam našli vraj vagom skrat na vstreku -bol to 1.9tdi r.v.2006 -myslím.Je to možné že novším vagom najde chybu a mojím nie?Zatiaľ som problém nemal ale toto ma zaskočilo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“