
Topení Renault Megane
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mně pomohl proplach topení přípravkem od Benziny asi za 120 Kč,dělali mi to v servisu,je to lepší,nikoliv dobré.Renaulty na to moc trpí,pokud je radiátor v pořádku,topí bezvadně a hned.Teploměr má být u motoru 1.6 nad polovinou,nesmí kolísat,pokud ano,je tam vzduch.A pokud se stále zavzdušňuje - těsnění pod hlavou nebo hlava,to je jasná věc.Tyhle motory 1.6i a 1.6e na to dost trpí.
Ale vždyt nejde ani voda do motoru ani olej do vody. Tak jak by to mohlo být těsnění?midlum píše:Mně pomohl proplach topení přípravkem od Benziny asi za 120 Kč,dělali mi to v servisu,je to lepší,nikoliv dobré.Renaulty na to moc trpí,pokud je radiátor v pořádku,topí bezvadně a hned.Teploměr má být u motoru 1.6 nad polovinou,nesmí kolísat,pokud ano,je tam vzduch.A pokud se stále zavzdušňuje - těsnění pod hlavou nebo hlava,to je jasná věc.Tyhle motory 1.6i a 1.6e na to dost trpí.
Každopádně vyměň ten termostat,vůbec nad tím neuvažuj,a dej novej.
Pak bych zkusil vypustit antifreeze,a propláchnout to nějakou sračkou,například mám vyzkoušený proplach od liqui moly.
No,a pořádně odvzdušnit,a musí topit.
Pokud topit nebude,a motor bude ohřátý,tak bude zacpaný radiátor,pokud to bude pořád natlakovaný(upouštělo by páru,a mírně by se ztrácela voda),tak to bude prdlý těsnění pod hlavou
Pak bych zkusil vypustit antifreeze,a propláchnout to nějakou sračkou,například mám vyzkoušený proplach od liqui moly.
No,a pořádně odvzdušnit,a musí topit.
Pokud topit nebude,a motor bude ohřátý,tak bude zacpaný radiátor,pokud to bude pořád natlakovaný(upouštělo by páru,a mírně by se ztrácela voda),tak to bude prdlý těsnění pod hlavou

Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář