Topení Renault Megane

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 765
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

Dneska sem stím jezdil a topí to. Ale zdá se mě že se to zavzdušnuje, protože to neustále odvzdušnuju a jde z toho furt vzduch. Voda neubývá. :?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Řešil jsem to taky nedavno na meganu. To samý, byl to termostat. Hlavne renaulty jsou celkem na prd na odvzdusnení. A kdyz sahnes na hadice od radiatoru jsou obe stejne horke?

Tak zkus ten termostat a pak kdyztak ten radiator.
midlum
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 04:48

Příspěvek od midlum »

Mně pomohl proplach topení přípravkem od Benziny asi za 120 Kč,dělali mi to v servisu,je to lepší,nikoliv dobré.Renaulty na to moc trpí,pokud je radiátor v pořádku,topí bezvadně a hned.Teploměr má být u motoru 1.6 nad polovinou,nesmí kolísat,pokud ano,je tam vzduch.A pokud se stále zavzdušňuje - těsnění pod hlavou nebo hlava,to je jasná věc.Tyhle motory 1.6i a 1.6e na to dost trpí.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 765
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

midlum píše:Mně pomohl proplach topení přípravkem od Benziny asi za 120 Kč,dělali mi to v servisu,je to lepší,nikoliv dobré.Renaulty na to moc trpí,pokud je radiátor v pořádku,topí bezvadně a hned.Teploměr má být u motoru 1.6 nad polovinou,nesmí kolísat,pokud ano,je tam vzduch.A pokud se stále zavzdušňuje - těsnění pod hlavou nebo hlava,to je jasná věc.Tyhle motory 1.6i a 1.6e na to dost trpí.
Ale vždyt nejde ani voda do motoru ani olej do vody. Tak jak by to mohlo být těsnění?
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

vymen si termostat uz som menil 3 za sebou co isli sem tam. A k tym 1.6 motorom boli v pohode jednoduche az na blbo rieseny olejovy kanal /unik olej spod tesnenia hlavy/
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53

Příspěvek od JiRaY »

Každopádně vyměň ten termostat,vůbec nad tím neuvažuj,a dej novej.

Pak bych zkusil vypustit antifreeze,a propláchnout to nějakou sračkou,například mám vyzkoušený proplach od liqui moly.

No,a pořádně odvzdušnit,a musí topit.

Pokud topit nebude,a motor bude ohřátý,tak bude zacpaný radiátor,pokud to bude pořád natlakovaný(upouštělo by páru,a mírně by se ztrácela voda),tak to bude prdlý těsnění pod hlavou :roll:
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“