jsou i new Fordni takove srac..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čerpadlo a vztriky ak sa tankuje nekvalitná nafta je pravidlo že sa pokazia a zanesú. Nové motory s vysokotlakom nie sú postavené na nekvalitnu naftu, ktorá sa tu predáva. A ako som písal nie je to problém len fordu. Čo sa týka podvozku zaujímalo by ma či chlapích čo tu písal predochádzajúci príspevok sedel vo focuse a vyskúšal jeho výborný podvozok.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Na tom neni co k nepochopení, to "auto" se kupovalo v praze a do servisu jezdilo v benešově a ty to tady dělaj v takový stodole, tak razítkujou servisku o stošest a je jim to jedno. Tak jsem na reklamaci s lakem jel k prodejci od kterého bylo koupeno. Taky jim bylo divný že v servisce je razítko že kontrolovali lak a na nic nepřišli, ale to mě jako zákazníka nezajímá, prostě to auto hnije tak se kluci od fordu starejte. Bohužel přístup servisu FORD je zřejmě všude stejný, zažil jsem Příbram, Benešov, Prahu a takhle protivný lidi jsem snad viděl jen na hranicích když tam seděli ještě celníci. Je fakt že Ford Jaško v Benešově je vlastně jeden uprchlík z Příbrami kterej to spustil solo.rct píše:Tomuhle teda moc nerozumim,s korozi u Focuse sice byly problemy ale pokud byla serviska'(pred FL nemusela byt) potrvzena ze byly prohlidky tak problemy nebyly a menilo ( nebo opravovalo) bez reci.Defmanik píše: ...Těsně po zkončení dvouleté záruky se mi kompletně oloupaly prahy až na plech-ford (Valoušek) reklamaci neuznal protože nedošlo k prorezivění tak jsem po usilovném pátrání našel na jednom prahu kvíteček rzi a jeden uznali a druhej jsem platil a ještě mi tvrdily že to je moje vina že jsem si tam měl dát zástěrky...
Jo jeste jsem zapomnel - podnikovy Transit rv 94 - najeto kolem 200t km, pouze olej a nafta, oprava pouze snimac prutoku paliva.
No ve firme jsme meli Fikuse 1,6i starej, 1,6i novej (kombi nebo 5ti dver), 2,0i starej 3 dver, 1,6i automat novej.Norbert píše:Čerpadlo a vztriky ak sa tankuje nekvalitná nafta je pravidlo že sa pokazia a zanesú. Nové motory s vysokotlakom nie sú postavené na nekvalitnu naftu, ktorá sa tu predáva. A ako som písal nie je to problém len fordu. Čo sa týka podvozku zaujímalo by ma či chlapích čo tu písal predochádzajúci príspevok sedel vo focuse a vyskúšal jeho výborný podvozok.
Na zadnem z nich jsem neobjevil zadnej "vyborny podvozok" Rekl bych normalni prumer. Golf VPlus je stejnej hrkáč, takze si nemaji co vycitat.
Re: Focus
podvozek fordu je opravdu o krok napřed před VW , i když GV a OII už mají taky víceprvkové nápravy ,tak stejně je nalazení fordu je lepší.jordee_23 píše:tak neviem ale octa II, golf V atd. ma podla mna lepsi podvozok a hlavne zakruty zvlada lepsie ... proste zadna naprava je uz o niecom inom ...no zase ani G IV ci octa I nedrzi zledelfin píše:Velice zajimave tema,takze bych rad prilil trosku oleje do ohne.
Segra ma Focuse 2,0 Tdci,6ti kvalt a nejaky gut vybave.Nevim jakou presne.
Focuse koupila hned jak vysli tyhle novy modely,zacatek 05.
Jedina zavada byla zadrenej EGR ventil.Jo jeste se ji predbihaji hodiny na radiu (SONY).
Podvozek je podle me o krok napred pred VW,bohuzel.Auto krasne drzi stopu a hlavne mi prijde,ze se tak nenaklani.Ma to na klasice 205-55-16.
Obcas se v praci prozenu i ve starsich focusech,ale ten podvozek zavidim.
Jinak se mi u toho moc nelibi interier.VW mi prijde pekne upraveny a utulny.
Takze autum zdar a je fuk,co maj ve znaku.
Naposledy upravil(a) alean dne 08 srp 2008, 09:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Re: Focus
... to jsi vystihl naprosto přesněalean píše:podvozek fordu je opravdu o krok napřed před fordem

GIV Variant TDi ???kW
Re: Focus
někdy je dobré si přečist posobě co napíšuSlavkov píše:... to jsi vystihl naprosto přesněalean píše:podvozek fordu je opravdu o krok napřed před fordem... za dvacet let opravdu udělali trochu pokrok, ale že by to bylo něco extra, to tedy neee


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Ja na Escorta 99 nemuzu nadavat.Najel 370tis,jedine co se trikrat menilo,tak brzdy,spojka ve 196tis,auto do dneska jezdi,chyta i v minus 20ti.Je to o pristupu,nehonit studeny,dobry oleje.Jenze korozeeeee,bral jsem ho 3 roky stary a melo uz puchyrky.
Srovnani s Seat cordoba 2002 1.9sdi-no lenochod,zere ale 4.5 litru cehokoliv na 100km,ale Seat je drncitko o dost vetsi a to ma najeto 135tis.Koroze neni zadna,ani pokus.Pri 130tis se vysypala prevodovka-podle servisu VW je to normalni-to at jdou do hajzlu s celym koncernem.Napasoval jsem tam starou prevodovku z 1.9d cordoby 1995 a po mensich upravach to maka skvele.
Mam jeste BMW320d 2002,to je pan auto,silny a tichy-kam se hrabe passat PD,pri praso jizde zere 7.5l nafty pri snaze o usporu 4.6l,motor se podoba spis benzinaku,vevnitr neni slyset diesel.Nemam k nemu zadne vyhrady,ale panacek nam koroduje,blatniky oba dva skrz a jeste mala tecka na pravych dverich-nebylo bourane ,jinak i pod plastama je bez koroze.
Sluzebne sedlam Citroena c5,pohodlne,jeste tissi nez BMW,nerezati,ale velmi casto se seknou udaje na palubce a pak po 15ti minutach chcipne motor,servis si s tim nevi rady,tak jsem se stim naucil zit.Zhasne palubka,ja pohledam benzinku,zastavim,pockam a jedu.
Srovnani s Seat cordoba 2002 1.9sdi-no lenochod,zere ale 4.5 litru cehokoliv na 100km,ale Seat je drncitko o dost vetsi a to ma najeto 135tis.Koroze neni zadna,ani pokus.Pri 130tis se vysypala prevodovka-podle servisu VW je to normalni-to at jdou do hajzlu s celym koncernem.Napasoval jsem tam starou prevodovku z 1.9d cordoby 1995 a po mensich upravach to maka skvele.
Mam jeste BMW320d 2002,to je pan auto,silny a tichy-kam se hrabe passat PD,pri praso jizde zere 7.5l nafty pri snaze o usporu 4.6l,motor se podoba spis benzinaku,vevnitr neni slyset diesel.Nemam k nemu zadne vyhrady,ale panacek nam koroduje,blatniky oba dva skrz a jeste mala tecka na pravych dverich-nebylo bourane ,jinak i pod plastama je bez koroze.
Sluzebne sedlam Citroena c5,pohodlne,jeste tissi nez BMW,nerezati,ale velmi casto se seknou udaje na palubce a pak po 15ti minutach chcipne motor,servis si s tim nevi rady,tak jsem se stim naucil zit.Zhasne palubka,ja pohledam benzinku,zastavim,pockam a jedu.
BMW 320d E46,2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 lis 2008, 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dieselové motory jsou pro Forda stále jedna velká neznámá. Situace už došla tak daleko, že začli raději nakupovat 1.6 diesel od fabriky Peugeot. Dávají tam ale svůj systém vstřikování TDCi. V případě Focusu bych doporučil tentpo motor. Mám auto r.v. 2006, najeto 90 000 a zatím bez poruchy. Jede skvěle, ale na dlouhé cesty Focus není. Je to laciný kostitřas. Zadní nápravy jsou ale špatné, je tam špatná sbíhavost, která nelze seřídit a je na hraně. Jede jako curvingové lyže. Když jedeš rovně, tak je auto nestabilní, ovšem, jak už projíždíš zákrutu, tak to jede jako po kolejích, super.
Spoľahlivosť
Tu sa možete pozrieť na hodnotenie Fordu: http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... rolla.html
momentalne jazdim fordom escort 1.6 zetec naj 312 000 zadne problemy ale mal som aj fokus I 1.8 TDDI hruza najazdenych 160 000 a sama porucha-korozia ,brzdy,immo,loziska,elektrika,cerpadlo,tiez aj fokus II ten mal 55000 tam zatial len malickosti-zamok,geometria zadnej napravy,brzdove dosky,cidlo park asistentu,z financnich dovodov som ho predal ale zacinal som mat pocit ze som aj spravil dobre ze to prave orechove zazije az jeho sucastny majitel,hold uz ani ford neni to co byval ,sucastne europske automobilky asi zabudli ze v jednoduchosti je krasa vid PD od VW ale aj tomu uz asi odzvonilo