Výměna turba AGR

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Výměna turba AGR

Příspěvek od Jerry2 »

Ahoj všem týden to tu pročítam a mam hlavu jak pátrací balon chci se zeptat co přesně budu potřebovat k výměně turba u Octavie 2000/11 typ motoru AGR najeto 170000km.Turbo chci dát z Oct. 96kw počítam se svodem výfuku,ic,hadicema,nádřka podtlak,ventil N75,trysky P764,trubka mazání,spojka.Nevim jestli zůstává váha vzduchu.Zajíma mě jestli až to dam dohromady bude to padat do nouzaku než necham upravit řídící jednotku?Na čem můžu pohořet chtěl bych mít všechno připravený a na ničem se nezaseknout.Díky (crazy)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Najprv budes musiet prerobit regulaciu na ovladanie VGT. A potom nahrat soft aspon z ALH aby to vsetko fungovalo, kym nebudes mat spraveny soft na mieru. Este si vtom zozname zabudol na vyfukovu prirubu.
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

A dej rovnou sání vzduchu z 96-110kw tdi. Určitě to bude lepší :)
seat toledo 1M - tak trochu série
Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Příspěvek od Jerry2 »

Takže ještě sání,přírubu (LOL) to přehrání softu na ALH je hodně náročný,budu s tím potřebovat tak měsíc jezdit než našetřim na finální úpravu.
Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Příspěvek od Jerry2 »

Co když dám zatim řídící jednotku z AHF 81kw bude to zatim fungovat?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak napiš její číslo, ty máš 11/2000 tam už by jednotka mohla bejt flaschovací ( ta co je v autě ).
Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Příspěvek od Jerry2 »

Zítra to zjistim já jen že můžu mít tu z AHF za 15 stovek.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je sice fajn, ale stejně opiš číslo z tvojí stávající.
Uživatelský avatar
rampuzel
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 20:37
Bydliště: Harta

Příspěvek od rampuzel »

jjo taky me to čeka
Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Příspěvek od Jerry2 »

Tak to číslo tý jednotky co mam v autě je 38906012F.
Jerry2
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2008, 17:35

Příspěvek od Jerry2 »

Kterou mam koupit popřípadě jakej je mezi nima rozdíl AHF - ASV máte někdo její číslo?
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

A jeste se musi vytahnout podtlak z vacpumpi a navict ho přes ovladací elmventil n75 a na plachovku k turbu. Myslím je to tak ??
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podtlak už je vytaženej, hlavně je třeba dát zpětný ventilek a zásobní kouli.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Ale vzdyt u AGR je origo turbo ovladany pretlakem od turba akorat to vede pres elkm ventil a ten to ovlada. a ne podtlakem.Mam to doma.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tojo, ale egr nebo zdechklapka jsou na podtlak.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“