mam problem s vypinanim spojky.straca sa tlak,kapalina drži.Pri vymačknuti spojky ostava rychlost v zabere,nemožem ju vyradit.zahadne je ,že to nerobi vždy.mam tam hydr.spojkove ložisko ato som už odvzušnoval.stale rovnake. niekedy chyba 2 cm ,aby som ju vymyčkol uplne.pri pridani a ubrati plinu citim ako pedal spojky vybehne vyšie a vtedy ma drahu pedalu OK
Máš rozsypaný dvouhmotný setrvák.Ted jsem řešil to stejné na octavii.Dával jsem novou celou sadu Sachs a po namontování mi chybělo kousek aby se úplně rozepla.Převodovka znova ven a zjistil jsem,že vnitřek setrváku se hejbe 2cm. Tento setrvák stojí 15000,- Tak jsem to vše vyhodil a namontoval 4-dílnou sadu Valeo s jednoduchým setrvákem a SUPER.
čo by ste mi poradili tam nahodiť?Ten majster,čo som to od neho kupil tvrdi,že spojku menil.Ja som na tom na tom spravil 60.000 km,ale ta spojka ma pajedi od začiatku.Predtym som mal Fab.74kw a ked som presadol do RS ,tak ta mala tuhšiu spojku,preto som si prvy tyžden myslel,že to tak ma byť.ostava mi teda objenať original set????čomu sa mam vyhnuť? poradte.
teče ti váleček ubývá kapalina? co tam teda je za spojku?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vajček neteče a kapalina drži hladinu.Spojka by mala byť orig.sada.Asi to bude tym zotrvačnikom .Ked kupim novu sadu ,mam nechať orig.lamelu ,alebo ju dať obložit na novo niečim lepšim?je to čipnute.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ja už som uvažoval nad všetkym.Len potom mi nejde do hlavy to dvihanie a padanie pedálu pri pridani a naslednom ubrati cca o 2-3 cm.Podla mňa tam niečo mechanycky zatlači na to spojkove hydraulicke ložisko čo bude asi pritlačak alebo zotrvak a ten tlak sa prenesie do hlavneho valca čo nasledne dvíha ten pedal.Som rad za každu radu čo pride,lebo s tohoto som už OENTO FIT. Bežne si opravujem kamiony a naklaďaky všetkých značiek,zamrdany od oleja som od 10. rokov a to už mam 30.stary kokot,no s tymto som sa este nestretol.Neviem si predstavit v čom je iny ten pritlačak,alebo zotrvak keď pišu že je to dvojhmota.dik