Neštartuje za tepla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

a nerobi ti to ze za studena natocis normalne dajme tomu za 1.5-2s a za tepla ked tocis tak ti to spravi len drr-drr ako keby sa zakuckal ? a ked to skusis druhy resp. treti raz tak uz to zvycajne chyti normalne ?

ROpa
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

ROpa píše:a nerobi ti to ze za studena natocis normalne dajme tomu za 1.5-2s a za tepla ked tocis tak ti to spravi len drr-drr ako keby sa zakuckal ? a ked to skusis druhy resp. treti raz tak uz to zvycajne chyti normalne ?

ROpa


Ale, ale ty si z Trenčína možno sme susedia :) Nie normálne to točí, teraz si to zobrali a povedal som nech si ide dať pozreť ten štartér tomu kto ho robil, potom budem problém riešiť ´dalej ale nebolo by zle keby to už niekto odstránil :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Ja by som mal k tomu starteru 1 otazku. Daju sa nejako zistit otacky startera? Aby sa zbytocne nerozoberal, ak tam nie je chyba, ale aby sa hladalo inde.
Ja mam pocit, ze mi starter asi toci pomalsie, ale nerad by som to dal rozobrat zbytocne, ak je OK.
Vsimol som si, ze ked motor naskoci, cele auto sa silno zatrasie, ako keby sa motor rozbiehal z nizkych otacok. Na otcovom HDi ziadne take vibracie necitit. Motor naskoci uplne hladko.
Mam motor AGR 66 kW.
Vdaka
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak se mi zdá, že ten můj problém bude stejnej jako má Karl, taky točím takovou dobu a ani ťuk, jako kdyby tam nešla nafta a pak to najednou chytne, žádný kuckání, prostě to naskočí a krásně hned na volnoběžný ot.
Startérem se nedomnívám, že to bude, jelikož když už točím dlouho, tak ty ot. startéru začnou klesat a motor přesto naskočí.
Nicméně ten nápad změřit ot. motoru při startování není špatnej, kolik by to mělo točit při startování? Mám možnost půjčit si laserovej měřič otáček, tak bych to mohl prubnout.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
msedlak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 25 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od msedlak »

Otáčky startéru je jedna věc, druhá je startovací dávka(snad výměna čidla teploty, ale pokud si ho odpojil a nic, tak to nepřipadá v úvahu).
ŘJ Motory do roku 2000 nepočítají s opotřebením motoru, takže dávají startovací dávku stále stejnou. Motor co sis měnil měl podle mne najeto tak kolem 180 tis. a víš ne?
:? :? :?
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

to bude fakt ten starter, kamoš ho nechal udělat a jako nové to startuje
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Kolko casu moze zabrat skusenemu mechanikovi vybrat starter?
msedlak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 25 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od msedlak »

kamarád má Toledo 97 81 kW, a taky tak kolem 10 s má starty. Ale zajimevé je, že otáčky při startování jsou daleko větší, než mám já, a stejně mu to nestartuje.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

cereus píše:Kolko casu moze zabrat skusenemu mechanikovi vybrat starter?
U jakého auta? Octa, GIV atd. jde v poho, u GIII atd. musíš zavěsit, či podložit motor, jelikož na stejnejch šroubech drží držák motoru. Jinak do 30 min to zvládneš u obou typů.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Octavia I. 66kW AGR.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

cereus píše:Octavia I. 66kW AGR.
Záleží jak se mechanikovi bude chtít :D musí povolit dvě matky dva šrouby a vycvaknout jeden konektor, myslím tak max. 15min.
msedlak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 25 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od msedlak »

Když si měnil ten motor, nechal si tam původní vstřiky nebo tam nebyli. Kolega z prace vyměnil snímač vstřiku jehly (cca 12 tis.) a pomohlo to celkem asi nejlépe. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Tak to je celkom pohoda. :)
Neviete niekto, kolko by mohla stat taka generalka startera? Nove su nehorazne drahe.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak problém vyřešen, Andre na to dnes mrknul a nakonec to bylo čerpadlem, i když mělo naběháno 160tkm, tak stálo za prd, přehodil mi střeva z jiného a autí startuje na brnknutí :). Dík Andre ;)
Pokud by měl někdo zájem, tak jedno čerpadlo prodám :D .
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“