Neštartuje za tepla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ROpa píše:a nerobi ti to ze za studena natocis normalne dajme tomu za 1.5-2s a za tepla ked tocis tak ti to spravi len drr-drr ako keby sa zakuckal ? a ked to skusis druhy resp. treti raz tak uz to zvycajne chyti normalne ?
ROpa
Ale, ale ty si z Trenčína možno sme susedia


Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Ja by som mal k tomu starteru 1 otazku. Daju sa nejako zistit otacky startera? Aby sa zbytocne nerozoberal, ak tam nie je chyba, ale aby sa hladalo inde.
Ja mam pocit, ze mi starter asi toci pomalsie, ale nerad by som to dal rozobrat zbytocne, ak je OK.
Vsimol som si, ze ked motor naskoci, cele auto sa silno zatrasie, ako keby sa motor rozbiehal z nizkych otacok. Na otcovom HDi ziadne take vibracie necitit. Motor naskoci uplne hladko.
Mam motor AGR 66 kW.
Vdaka
Ja mam pocit, ze mi starter asi toci pomalsie, ale nerad by som to dal rozobrat zbytocne, ak je OK.
Vsimol som si, ze ked motor naskoci, cele auto sa silno zatrasie, ako keby sa motor rozbiehal z nizkych otacok. Na otcovom HDi ziadne take vibracie necitit. Motor naskoci uplne hladko.
Mam motor AGR 66 kW.
Vdaka
Tak se mi zdá, že ten můj problém bude stejnej jako má Karl, taky točím takovou dobu a ani ťuk, jako kdyby tam nešla nafta a pak to najednou chytne, žádný kuckání, prostě to naskočí a krásně hned na volnoběžný ot.
Startérem se nedomnívám, že to bude, jelikož když už točím dlouho, tak ty ot. startéru začnou klesat a motor přesto naskočí.
Nicméně ten nápad změřit ot. motoru při startování není špatnej, kolik by to mělo točit při startování? Mám možnost půjčit si laserovej měřič otáček, tak bych to mohl prubnout.
Startérem se nedomnívám, že to bude, jelikož když už točím dlouho, tak ty ot. startéru začnou klesat a motor přesto naskočí.
Nicméně ten nápad změřit ot. motoru při startování není špatnej, kolik by to mělo točit při startování? Mám možnost půjčit si laserovej měřič otáček, tak bych to mohl prubnout.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Otáčky startéru je jedna věc, druhá je startovací dávka(snad výměna čidla teploty, ale pokud si ho odpojil a nic, tak to nepřipadá v úvahu).
ŘJ Motory do roku 2000 nepočítají s opotřebením motoru, takže dávají startovací dávku stále stejnou. Motor co sis měnil měl podle mne najeto tak kolem 180 tis. a víš ne?

ŘJ Motory do roku 2000 nepočítají s opotřebením motoru, takže dávají startovací dávku stále stejnou. Motor co sis měnil měl podle mne najeto tak kolem 180 tis. a víš ne?



U jakého auta? Octa, GIV atd. jde v poho, u GIII atd. musíš zavěsit, či podložit motor, jelikož na stejnejch šroubech drží držák motoru. Jinak do 30 min to zvládneš u obou typů.cereus píše:Kolko casu moze zabrat skusenemu mechanikovi vybrat starter?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Tak problém vyřešen, Andre na to dnes mrknul a nakonec to bylo čerpadlem, i když mělo naběháno 160tkm, tak stálo za prd, přehodil mi střeva z jiného a autí startuje na brnknutí
. Dík Andre
Pokud by měl někdo zájem, tak jedno čerpadlo prodám
.


Pokud by měl někdo zájem, tak jedno čerpadlo prodám

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
