
škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno
Zdar,na trojku a výs pod plnym plynem občas nad 3000 otáček jakoby chvílema "vynechává".Jinač je to B5 66kw AHU se sprintama 764,ale dělalo to i před montáží.VAG hlásí 0 chyb a log se zdá taky v normálu.Je možný že to je spojka?
Předem díkes za odpovědi

Naposledy upravil(a) váha dne 08 bře 2007, 23:52, celkem upraveno 3 x.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
co tohle
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
popis zavady tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
popis zavady tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Já myslim že kdyby bylo v háji turbo tak by to dělalo i na dvojku a jedničku,jednže tohel dělá na trojku,čtyřku nebo pětkujayd píše:co tohle
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
popis zavady tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
nejde to zjstit vagem?Přehodit a pojezdit,to bych musel zase měnit vstřiky a nikoho v mém okolí se sprintama neznámmvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
Naposledy upravil(a) váha dne 11 srp 2006, 10:34, celkem upraveno 1 x.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vaguváha píše:nejde to zjstit vagem?mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Uvidim zkusim ještě logovat jestlise něco neukážemvolesko píše:ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vaguváha píše:nejde to zjstit vagem?mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný 

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ta kontrolka v zakladnom nastaveni je normalváha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný
TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

No to si taky řikám,ale radši sem dneska proměřil svíčky a nevim kolik maj mit odpor,ale jsou průchozí.Ještě co je kanál 12(nebo 13) v řj motoru,píšou tam něco o žhavení ale moudrej z toho nejsem?Jináč předvstřik mírně opožděný(těsně pod modrou čarou)Na čidlo teploty sem nekoukal,jináč měřil sem odpor toho vstřiku č.3 a zhruba těch 120ohm tam bylo.Ještě mě napadlo neni možný že by rozvoďák přeskočil o zub,jak se to dá zjistit?Jináč díkes za radyKornout píše:TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tie zhavice najlepsi skontrolujes tak ze si zeberes nabijacku s ampermetrem alebo baterku minus pol pripoj na plast zhavica a +na maly zavit kam pripajas kabel dobry zhavic ti bude brat ze zaciatku kolem 20A a postupne spadne na 16A spatny nebude brat nic ohmetrem to spolehlive moc neni delal sem nissan patrol zhavice byli podla ohmetra ok ale ked sem im dal postupne napeti zistil sem ze su 2 KO a este ked ich budes mjet vymontovane a das im stavu po jednem tak by sa mjeli tak do 3sekund uplne rozzeravit po celej ploche