škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno

Příspěvek od váha »

Zdar,na trojku a výs pod plnym plynem občas nad 3000 otáček jakoby chvílema "vynechává".Jinač je to B5 66kw AHU se sprintama 764,ale dělalo to i před montáží.VAG hlásí 0 chyb a log se zdá taky v normálu.Je možný že to je spojka? :? Předem díkes za odpovědi
Naposledy upravil(a) váha dne 08 bře 2007, 23:52, celkem upraveno 3 x.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Já myslim že kdyby bylo v háji turbo tak by to dělalo i na dvojku a jedničku,jednže tohel dělá na trojku,čtyřku nebo pětku
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?Přehodit a pojezdit,to bych musel zase měnit vstřiky a nikoho v mém okolí se sprintama neznám
Naposledy upravil(a) váha dne 11 srp 2006, 10:34, celkem upraveno 1 x.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

váha píše:
mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

mvolesko píše:
váha píše:
mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
Uvidim zkusim ještě logovat jestlise něco neukáže
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

vaha:oki :-) no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jayd píše:vaha:oki :-) no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
docela i pomůže dík ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný :roll:
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný :roll:
ta kontrolka v zakladnom nastaveni je normal
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný :roll:
TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Kornout píše:
váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný :roll:
TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
No to si taky řikám,ale radši sem dneska proměřil svíčky a nevim kolik maj mit odpor,ale jsou průchozí.Ještě co je kanál 12(nebo 13) v řj motoru,píšou tam něco o žhavení ale moudrej z toho nejsem?Jináč předvstřik mírně opožděný(těsně pod modrou čarou)Na čidlo teploty sem nekoukal,jináč měřil sem odpor toho vstřiku č.3 a zhruba těch 120ohm tam bylo.Ještě mě napadlo neni možný že by rozvoďák přeskočil o zub,jak se to dá zjistit?Jináč díkes za rady :(
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Tak sem teď kontroloval s vagem teplotu,kanal 7 to je?A zdálo se být vše v pořádku,tak já nevim :roll:
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5704
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tie zhavice najlepsi skontrolujes tak ze si zeberes nabijacku s ampermetrem alebo baterku minus pol pripoj na plast zhavica a +na maly zavit kam pripajas kabel dobry zhavic ti bude brat ze zaciatku kolem 20A a postupne spadne na 16A spatny nebude brat nic ohmetrem to spolehlive moc neni delal sem nissan patrol zhavice byli podla ohmetra ok ale ked sem im dal postupne napeti zistil sem ze su 2 KO a este ked ich budes mjet vymontovane a das im stavu po jednem tak by sa mjeli tak do 3sekund uplne rozzeravit po celej ploche
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“