jak ovládat podtlak

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

jak ovládat podtlak

Příspěvek od Forest »

problem: potrebuji ovladat podtlakem, pouze stavy vypnuto/zapnuto, nikoliv mezistavy ... rad bych to resil samozrejme elektronicky (na vypinac) ...libilo by se mi to ovladat N75tkou, ale zel, nevim jak ... a rad si necham poradit

verim, ze nekoho z vas napadne efektivni jednoduche reseni ...sem s nim ... "placejte" i nesmysly, nikdy nevite, koho napadne ten nesmysl po modifikaci dotahnout do realneho stavu (noteeth)

predem dekuji za pomoc
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: jak ovládat podtlak

Příspěvek od váha »

Forest píše:problem: potrebuji ovladat podtlakem, pouze stavy vypnuto/zapnuto, nikoliv mezistavy ... rad bych to resil samozrejme elektronicky (na vypinac) ...libilo by se mi to ovladat N75tkou, ale zel, nevim jak ... a rad si necham poradit

verim, ze nekoho z vas napadne efektivni jednoduche reseni ...sem s nim ... "placejte" i nesmysly, nikdy nevite, koho napadne ten nesmysl po modifikaci dotahnout do realneho stavu (noteeth)

predem dekuji za pomoc
moc to mu nerozumim jak to tma je zapojené,ale typuju že ty dráty co tam vedou budou napájecí a ovládácí a ten ovládácí bude řídit řj,takže zjistit jaký U je ovládací přeskřípnout kabel naáthnout kabel,přidělat vypinač,připojit zdroj ovládacího U a je to...ale jináč bych to asi nezkoušel (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mno problem je v tom, ze jsem se o tom bavil s Andrem a ten mi rekl, ze je to ovladane pulzy a ja uprimne receno nevim, jak takove pulzy vygenerovat.

Lidi, pomozte ... prece to nebudu ovladat packou a bovdenem (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ventil na uzavírání klapky v sání
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

ano, dobry postreh, ale ten budu ovladat JAK? :? ten je take ovladan podtlakem, ne? a jakym impulzem ho otevru/zavru?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

prostě tam pustíš napětí a ten ventilek ti přeruší nebo naopak pustí podtlak na výstup. ten ventilek na chcípací klapku není ovládavej pulzama. to je akorát N75 a ventilek na EGR. protože tam je potřeba plynule regulovat polohu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

prima, to jsem netusil, domnival jsem se, ze jsou stejny ... takze moc diky, ja vedel, ze me nezklamete (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“