turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jedna z možných príčin je popisovaná tu:
http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=13
http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=13
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
moc to klucí od cimbu přehánějí, neřeš to, je to normálníSTRÝCO píše:Jedna z možných príčin je popisovaná tu:
http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=13
zkus si koupit na trhu plastový letadýlko od číňana s vrtulkou, zhluboka se nadechni a foukni do ní, taky ti zapíská

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
jj..Cimbu má sice pravdu, ale taky si myslím že dost přibarvuje...Taky mi hvízdá...ale neřešim.
Jinak srovnávat naše káry s čínským letadlem....

Jinak srovnávat naše káry s čínským letadlem....


...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
nedavno jsem delal O2, lehly turbo 103kw, dal sem fungl od Ladase a no problem.
kecal sem pak s kamosem, co resil presne tohle houkani na 103kw verzi. kdyz mi to dal poslechnout, neveril jsem svejm usim. v tom aute skoro neslo bejt, predstava, ze s tim jedu 1000km na dovolenou je na kulku. neveril jsem mu, ale tohle me presvedcilo. turbo se vyndalo, slo na vyvazeni a kontrolu, ale bylo udajne naprosto v poradku, zadny defekt. to je fakt pech chytit takovej kousek. auto melo najeto malo rozhodne pod 100k km.
kecal sem pak s kamosem, co resil presne tohle houkani na 103kw verzi. kdyz mi to dal poslechnout, neveril jsem svejm usim. v tom aute skoro neslo bejt, predstava, ze s tim jedu 1000km na dovolenou je na kulku. neveril jsem mu, ale tohle me presvedcilo. turbo se vyndalo, slo na vyvazeni a kontrolu, ale bylo udajne naprosto v poradku, zadny defekt. to je fakt pech chytit takovej kousek. auto melo najeto malo rozhodne pod 100k km.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
nedávno tu někdo řešil, jak zesílit zvuk turba....můžeš mu ho prodat, třeba bude spokojenej 

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jo, ale je rozdil syceni a houkani 6ti sanitek za zadkemmisa.89 píše:nedávno tu někdo řešil, jak zesílit zvuk turba....můžeš mu ho prodat, třeba bude spokojenej


VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation