Úprava Fabie 74kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Úprava Fabie 74kw
Vyměnou trysek a turba z 96kw a chip, je možný se dostat na nějakých 122až125kw a něco kolem 400Nm kroťáku? Vydží to ten motor?
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava Fabie 74kw
Ano je.Baťa píše:Vyměnou trysek a turba z 96kw a chip, je možný se dostat na nějakých 122až125kw a něco kolem 400Nm kroťáku? Vydží to ten motor?
Motor to vydrží, pokud je ok.
Re: Úprava Fabie 74kw
A kolik by to celý asi tak stálo? Ty trysky turbo a chip od Reeshi.
Turbo 8500 repas, vstřikovače seženeš nové za 8000, na ceně čipu se s reeshou domluv, ale není to nijak drahý na to, že se s tím piplá dost dlouho, několikrát se to jede projet, upraví to podle přání a hlavně to všechno perfektně funguje 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


hmm zni to hezky mit 180 koni na jedne naprave ale zajimalo by me , jestli existuje nejaka spojka ktera to vydrzi tu porci nm, ted by mi zajimala jen uprava puvodni.
A druha otazka jestli je mozna posunout resp nastavit motor tak aby treba do urciteho pasma mel krivku tociveho momentu podobnou jako u serie a pak dale stoupala do vyssich otacek, protoze uz stokonova serie mela problem na jednicku a dvojku na zhorsenem povrchu prenest vykon na cestu, po chipu ma problem i na suchu a na mokru i na trojku hrabe..tak co pak jak bude mit koni 180 a nejakych 400 nm, neni to auto pak celkem na nic pominu-li ze pruzne zrychleni musi byt omracujici?
A druha otazka jestli je mozna posunout resp nastavit motor tak aby treba do urciteho pasma mel krivku tociveho momentu podobnou jako u serie a pak dale stoupala do vyssich otacek, protoze uz stokonova serie mela problem na jednicku a dvojku na zhorsenem povrchu prenest vykon na cestu, po chipu ma problem i na suchu a na mokru i na trojku hrabe..tak co pak jak bude mit koni 180 a nejakych 400 nm, neni to auto pak celkem na nic pominu-li ze pruzne zrychleni musi byt omracujici?
CDVA combi 

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Ano, spojka existuje. Viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379Hoblik píše:hmm zni to hezky mit 180 koni na jedne naprave ale zajimalo by me , jestli existuje nejaka spojka ktera to vydrzi tu porci nm, ted by mi zajimala jen uprava puvodni.
A druha otazka jestli je mozna posunout resp nastavit motor tak aby treba do urciteho pasma mel krivku tociveho momentu podobnou jako u serie a pak dale stoupala do vyssich otacek, protoze uz stokonova serie mela problem na jednicku a dvojku na zhorsenem povrchu prenest vykon na cestu, po chipu ma problem i na suchu a na mokru i na trojku hrabe..tak co pak jak bude mit koni 180 a nejakych 400 nm, neni to auto pak celkem na nic pominu-li ze pruzne zrychleni musi byt omracujici?

Co se týče těch rozjezdů, chce to mít cit v noze


Samozřejmě, křivka krouťáku se dá nastavit podle potřeby. Taky preferuji vyrovnanou křivku krouťáku, jenže, jak lidi nemají ten správný kopanec, tak jim připadá, že to nejede

No tak spojka vypada hezky, uz sem na ne koukal, ale vsude plno nazvu a zkratek ktery moc nepobiram...takze pokud sem to polapaticky pochopil vymenim onu lamelu a dobre ?akorat pochybuju ze z tech dvou co se nabizeji pujdu na petikvalt do fabie....pokud jo tak se omlouvam
No chtel bych pres zimu trosku vysperkovat auto, ale jdu na to od zadu nejdrive spojka, atd atd.....
Jinak jsi me velmi potesil ze jde nastavit rovnomerny narust tociveho momentu, mozna ze mam moc tezkou nohu ale i tak neni nic prijemneho porad se hlidat at na to moc netaham kdyz jedes nejakych 800 km v kuse, jednou se zapomenes a muze byt problem....treba kdyz ti to ve vyjezdu ze zatacky hrabne......
Jinak jeste jeden dotaz ... motor si dva roky broukal na 100 koni byl na to zvykly pak dostal cip na 130 tak jezdi dalsi dva roky az do ted.....a kdyby dostal dalsi porci , nezmeni se pomery teplot v chladici soustave , plus teplota oleje....protoze jsem zpozoroval ze kdyz bylo auto bez chipu tak se pridavny ventilator chlazeni po meste nespustil prakticky nikdy, po chipu je prakticky zvykem ze jak jedu delsi dobu po meste ( v lete ) tak se to toci skoro porad...z toho plyne ma otazka kdyz tam bude 160 koni neupece se to ...resp je nutna dalsi uprava ?

No chtel bych pres zimu trosku vysperkovat auto, ale jdu na to od zadu nejdrive spojka, atd atd.....
Jinak jsi me velmi potesil ze jde nastavit rovnomerny narust tociveho momentu, mozna ze mam moc tezkou nohu ale i tak neni nic prijemneho porad se hlidat at na to moc netaham kdyz jedes nejakych 800 km v kuse, jednou se zapomenes a muze byt problem....treba kdyz ti to ve vyjezdu ze zatacky hrabne......
Jinak jeste jeden dotaz ... motor si dva roky broukal na 100 koni byl na to zvykly pak dostal cip na 130 tak jezdi dalsi dva roky az do ted.....a kdyby dostal dalsi porci , nezmeni se pomery teplot v chladici soustave , plus teplota oleje....protoze jsem zpozoroval ze kdyz bylo auto bez chipu tak se pridavny ventilator chlazeni po meste nespustil prakticky nikdy, po chipu je prakticky zvykem ze jak jedu delsi dobu po meste ( v lete ) tak se to toci skoro porad...z toho plyne ma otazka kdyz tam bude 160 koni neupece se to ...resp je nutna dalsi uprava ?
CDVA combi 
