1.8T ARX kde merit vahu a turbo ?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

1.8T ARX kde merit vahu a turbo ?

Příspěvek od elmarees »

vsechno tady kolem toho je jen na diesely...nebo aspon ktere hodnoty hledat? kuju

:D
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

neco jsem nasel tady http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/index.html , ale to je tak vsechno (noteeth)
Octavia 1.8T 4x4 liftback
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Malo by to byt uplne rovnake ako u TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No vo VISe som to nenasiel.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

zlatý TDičko tam je vedle sebe požadavek a skutečný stav. U 1.8T jsem nic podobnýho nenašel.
CFHC
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ve vagu je to v kanálech tak okolo 50 až 100, nepamatuji si to přesně , je to jinak než u dieslu, hodnota váhy je na volnoběh tak okolo 3mg, a musí jít přes 50mg, ale těžko poznáš jak na tom ve skutečnosti je, co máš za problém?
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

pafka píše:ve vagu je to v kanálech tak okolo 50 až 100, nepamatuji si to přesně , je to jinak než u dieslu, hodnota váhy je na volnoběh tak okolo 3mg, a musí jít přes 50mg, ale těžko poznáš jak na tom ve skutečnosti je, co máš za problém?
mam najeto 213 000km a netahne to tolik, ale muze to byt i dirkou ve vyfuku (asi nekde pred kat., protoze ten ma max. 250 ۫C)

tu vahu jsem chtel jen zkusit...
Octavia 1.8T 4x4 liftback
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

váhu můžeš preventivně vyčistit, tím nic nezkazíš a kolikrát je to docela znát
CFHC
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

oktáf píše:váhu můžeš preventivně vyčistit, tím nic nezkazíš a kolikrát je to docela znát
na to se chystam...az bude pekne :), jen doufam, ze si ju nezkur..m :roll:
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

eh...neco mam, ale musim to prelozit a vyzkouset :P

tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... 4#29935984

a tady:
Do no more than 2 at a time to get any reasonable samples.
003 and 020, then 115 and 031, then 118 and 032.
This gives you, airflow, actual timing, timing pull, requested boost, actual boost, actual air fuel, target air fuel, n75 duty, inlet temp, actual boost, and then finally fuel trims.

to je ze seata, ale to by melo byt stejny, ne?

a jeste tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1265064

to by mohlo byt, ne ?

Block 002 - Load Registration

- Check the MAF airflow reading at idle. Make sure the car is running and warmed up and the A/C is off. Go to Block 002 and look in Field 4. The value at idle should be between 1 and 25 g/s. If it's lower than 1 g/s, then there is probably a leak in the intake tubing between the MAF and manifold.
Naposledy upravil(a) elmarees dne 16 bře 2009, 13:16, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

a tady jeste postup....doufam, ze MAF je vaha vzduchu (LOL) (noteeth)

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2386492

a to by melo byt na turbo:

You should make a log of block 115 concerning actual and requested boost.
Make a run from 1500 rpm to max rpm in 3, 4, 5 or 6.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

takze, jestli jsem to pochopil a spravne nasel, tak mi staci udelat log z tohoto:

váha:
blok 002, 4 pole (Air Mass g/s) nebo blok 003

turbo:
blok 115, 3 pole - pozadovana hodnota a 4 pole - aktualni (oboji mbar)

:o (hm)
Naposledy upravil(a) elmarees dne 16 bře 2009, 17:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

tak, udelal jsem zkusebni jizdu...je to jen na 2ku...malem jsem se zabil (tady okolo mame spatne cesty (noteeth) )

http://uloz.to/1470557/LOG-03-003-115-xxx.CSV
Octavia 1.8T 4x4 liftback
elmarees
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elmarees »

elmarees píše:tak, udelal jsem zkusebni jizdu...je to jen na 2ku...malem jsem se zabil (tady okolo mame spatne cesty (noteeth) )

http://uloz.to/1470557/LOG-03-003-115-xxx.CSV
Dival se nekdo na ten log? Me se zda OK, vaha na volno okolo 3 g/s a pak hodne pres 50 g/s a turbo dava pozadovany tlak...pak se jeste vrhnu na ten kat a lambdy, co jsem prelozil http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40976 (jen jsem to hodil do google prekladace a trosku upravil :))
Octavia 1.8T 4x4 liftback
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“