
1.8T ARX kde merit vahu a turbo ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
1.8T ARX kde merit vahu a turbo ?
vsechno tady kolem toho je jen na diesely...nebo aspon ktere hodnoty hledat? kuju


Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
neco jsem nasel tady http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/index.html , ale to je tak vsechno 

Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
mam najeto 213 000km a netahne to tolik, ale muze to byt i dirkou ve vyfuku (asi nekde pred kat., protoze ten ma max. 250 ۫C)pafka píše:ve vagu je to v kanálech tak okolo 50 až 100, nepamatuji si to přesně , je to jinak než u dieslu, hodnota váhy je na volnoběh tak okolo 3mg, a musí jít přes 50mg, ale těžko poznáš jak na tom ve skutečnosti je, co máš za problém?
tu vahu jsem chtel jen zkusit...
Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
eh...neco mam, ale musim to prelozit a vyzkouset
tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... 4#29935984
a tady:
Do no more than 2 at a time to get any reasonable samples.
003 and 020, then 115 and 031, then 118 and 032.
This gives you, airflow, actual timing, timing pull, requested boost, actual boost, actual air fuel, target air fuel, n75 duty, inlet temp, actual boost, and then finally fuel trims.
to je ze seata, ale to by melo byt stejny, ne?
a jeste tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1265064
to by mohlo byt, ne ?
Block 002 - Load Registration
- Check the MAF airflow reading at idle. Make sure the car is running and warmed up and the A/C is off. Go to Block 002 and look in Field 4. The value at idle should be between 1 and 25 g/s. If it's lower than 1 g/s, then there is probably a leak in the intake tubing between the MAF and manifold.

tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... 4#29935984
a tady:
Do no more than 2 at a time to get any reasonable samples.
003 and 020, then 115 and 031, then 118 and 032.
This gives you, airflow, actual timing, timing pull, requested boost, actual boost, actual air fuel, target air fuel, n75 duty, inlet temp, actual boost, and then finally fuel trims.
to je ze seata, ale to by melo byt stejny, ne?
a jeste tady:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1265064
to by mohlo byt, ne ?
Block 002 - Load Registration
- Check the MAF airflow reading at idle. Make sure the car is running and warmed up and the A/C is off. Go to Block 002 and look in Field 4. The value at idle should be between 1 and 25 g/s. If it's lower than 1 g/s, then there is probably a leak in the intake tubing between the MAF and manifold.
Naposledy upravil(a) elmarees dne 16 bře 2009, 13:16, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
a tady jeste postup....doufam, ze MAF je vaha vzduchu

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2386492
a to by melo byt na turbo:
You should make a log of block 115 concerning actual and requested boost.
Make a run from 1500 rpm to max rpm in 3, 4, 5 or 6.


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2386492
a to by melo byt na turbo:
You should make a log of block 115 concerning actual and requested boost.
Make a run from 1500 rpm to max rpm in 3, 4, 5 or 6.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
takze, jestli jsem to pochopil a spravne nasel, tak mi staci udelat log z tohoto:
váha:
blok 002, 4 pole (Air Mass g/s) nebo blok 003
turbo:
blok 115, 3 pole - pozadovana hodnota a 4 pole - aktualni (oboji mbar)

váha:
blok 002, 4 pole (Air Mass g/s) nebo blok 003
turbo:
blok 115, 3 pole - pozadovana hodnota a 4 pole - aktualni (oboji mbar)


Naposledy upravil(a) elmarees dne 16 bře 2009, 17:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
tak, udelal jsem zkusebni jizdu...je to jen na 2ku...malem jsem se zabil (tady okolo mame spatne cesty
)
http://uloz.to/1470557/LOG-03-003-115-xxx.CSV

http://uloz.to/1470557/LOG-03-003-115-xxx.CSV
Octavia 1.8T 4x4 liftback
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30 kvě 2008, 14:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Dival se nekdo na ten log? Me se zda OK, vaha na volno okolo 3 g/s a pak hodne pres 50 g/s a turbo dava pozadovany tlak...pak se jeste vrhnu na ten kat a lambdy, co jsem prelozil http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40976 (jen jsem to hodil do google prekladace a trosku upravilelmarees píše:tak, udelal jsem zkusebni jizdu...je to jen na 2ku...malem jsem se zabil (tady okolo mame spatne cesty)
http://uloz.to/1470557/LOG-03-003-115-xxx.CSV

Octavia 1.8T 4x4 liftback