Golf IV 1.9 TDI netáhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Golf IV 1.9 TDI netáhne

Příspěvek od Wasek 84 »

mám graf potřeboval bych jestly někdo tady neví co je co a co z toho grafu pro mě plyne budu rád za každej názor dikes
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

Obrázek
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

jinak je to motor 1.9 tdi 81KW typ AHF r.v 99-00
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

váha vzduchu KO si myslim
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 29 bře 2009, 20:28, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

překontroloval bych naklápění lopatek a těsnost membrány v baňce
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jsi přímo z Kolína?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není tlak na turbu, nejsou hodnoty na váze vzduchu
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ale i obráceně ne? (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

no sem z Veltrub u kolína je to 5 km od Kolína a takže mám se asi začít zhánět po TURBU co a po váze? no kdyš turbo tak co sem takhle vyčet a co vim tak připadá v ůvahu z 96KW je to i prý dobrý základ pro pozdější ůpravy
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

no a jak překontroluju těsnost v bance? myslíš tu plechovku co je spojená z naklápěním? tu sem promazal a pohybuje se v poho aspon myslim. (hm)
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

no jeden známej co my to proměřoval tak z jinou váhou(dobrou) tak i pocitově to zabýralo líp ale stejně na diagnostice mu to ukazovalo to turbo že zabírá skoro až od 2500ot a jinej my řikal zapečený lopatky no předtim sem měl Golfika 2 1.8 GTI ten vypaloval jak hutě po GO :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vidím to na tu regulaci, dál je pak vidět, že ta váha má i víc jak 850mg, tlak je, ale hodně nad požadavkem, takže bych začal turbem, až vyřešíš toto, je potřeba znova nalogovat, možná, že i ta váha je horší, když sem hodíš jen printscreen z grafu, nepoznám jaký hodnoty to má jinde, lepší je někam uploadnout naměřený data, graf si z nich udělám potom taky
Wasek 84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 bře 2009, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wasek 84 »

no skoušeli sme tam váho jinou a bylo to n aplynu znát né jak letadlo ale já to poznal
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pozri ked nastartujes, ci zajde regulaci turba k dorazu, ale asi nie. Potom hladaj netesnost v podtlakoch, alebo v banke, alebo je zanesene turbicko.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“