Popis motoru TDI (AGR)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Popis motoru TDI (AGR)

Příspěvek od Dukes »

Obrázek
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

nebyl by i na ASV??? Dik :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Stiahni si ucebne pomocky skoda. Linkynajdes tu na tomto webe. Trocha hladaj a urcite najdes ;) Su tam skoro vsetke motori a vselico okolo nich. Mozem odporucat velmi skvele citanie.
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

Hledam a nic :( nejakej link by nebyl? :):):)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kód: Vybrat vše

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=300964#300964
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

na str. 33 (ventil pocatku vstriku), kedy to teda posuva dopredu - pri zapnutom ventile ci vypnutom? Nie je zrejme ci ten cap rotuje na spodku alebo v strede. Rozumiete niekto tomu clanku a mozete poradit?

da sa tomu rozumiet tak ze ked je zapnuta cievka je to ako u starych dieslov bez riadiacej jednotky, t.j. pociatok streku posuva dopredu tlak paliva ktory sa zvysuje otackami?
Reebok
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 bře 2014, 11:14
Odpovědi: 0

Re: Popis motoru TDI (AGR)

Příspěvek od Reebok »

Zdravim chcel by som sa spytat mam 1dnotkovu octaviu 1.9tdi 81kw mam snou problem rano ked je motor studeny nastartujem dost ma taky zdochynavy zvuk ten motor jak keby isiel na 3-valce alebo sa dusil otacky mi behaju o pol 1hore a pol centi dole skacu ale ked sa motor zohreje vsetko je v poriadku...neviem co tma je chyba bolo to uz aj na pocitaci ale nic neukazalo...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

odkial si? Najsamprv sa kukni na zhavice a zhavenie ako take, potom skontroluj nastavenie cerpadla a ked nepomoze tak este kontrola tlakov a vstrekov ;)
Reebok
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 bře 2014, 11:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Reebok »

SOm z novych zamkov das mi an teba tel.cislo zavolal by som ti a poradil by si ako sa nato mam pozriet...
anosh
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 13 dub 2015, 09:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od anosh »

na str. 33 (ventil pocatku vstriku), kedy to teda posuva dopredu - pri zapnutom ventile ci vypnutom? Nie je zrejme ci ten cap rotuje na spodku alebo v strede. Rozumiete niekto tomu clanku a mozete poradit?
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“