
Plnička klimatizace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ne na manipulaci s R134 musíš mít školení na jedy pokud chceš vše ofic. a vlastně i na blbej antifreeze a olej pak je taky dobrý skladový hospodářství.................. 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 200
- Registrován: 29 úno 2008, 19:10
- Bydliště: Trhové Sviny
Odpovědi: 0
[quote="Ladas"]
Ne na manipulaci s R134 musíš mít školení na jedy pokud chceš vše ofic. a vlastně i na blbej antifreeze a olej pak je taky dobrý skladový hospodářství..................
[/quote]
on je obecně trend nahradit všechny měkký freony jako R134a přírodníma chladivama...
Proto taky všechny ty byrokracie okolo budou furt horší..
Jinak v Evropě by měli bejt v autoklimách(v nových) od roku 2011 pouze chladivo CO2.
Ale kdo ví jak to dopadne...
Tech nevýhod bude ze začátku určitě převaha....
Ne na manipulaci s R134 musíš mít školení na jedy pokud chceš vše ofic. a vlastně i na blbej antifreeze a olej pak je taky dobrý skladový hospodářství..................
[/quote]
on je obecně trend nahradit všechny měkký freony jako R134a přírodníma chladivama...
Proto taky všechny ty byrokracie okolo budou furt horší..
Jinak v Evropě by měli bejt v autoklimách(v nových) od roku 2011 pouze chladivo CO2.
Ale kdo ví jak to dopadne...
Tech nevýhod bude ze začátku určitě převaha....