Megane 1.5 DCI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
A čo by si chcel mať preskočené ??? Asi myslíš na čerpadlo. Ale s tým možeš točiť kolko chceš. To je DCI /HDI/. Tam sa čerpadlo nenadstavuje.
Pomože jedine diagnostika. Inak niečo zistiš aj z VAG 805. Aj z DDT2000 ale tam Ti sice vypiše chybu ale aj tak nebudeš vedieť na čom si.

Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
-
Okura
- Aktivista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 17 dub 2006, 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
myslel sem rozvody,
ECU Delphi bere z polohy vačky hall a ckp z kliky.
Pokud není synchro tak nepustí vstřiky. (klasika u PSA)
Pokud je ten druhej motor ok (vstřiky, tlak v railu ok)
pak bude asi problém v elektrice. (napájení pro ecu, immo, atd...)
skoč si na clip budeš chytřejší
jo ještě, koukni na snímač tlaku paliva jestli je ok
narazovej spínač to nemá, vše je řízeno po Canu, proto sem se ptal jestli není bouraný
ECU Delphi bere z polohy vačky hall a ckp z kliky.
Pokud není synchro tak nepustí vstřiky. (klasika u PSA)
Pokud je ten druhej motor ok (vstřiky, tlak v railu ok)
pak bude asi problém v elektrice. (napájení pro ecu, immo, atd...)
skoč si na clip budeš chytřejší
jo ještě, koukni na snímač tlaku paliva jestli je ok
narazovej spínač to nemá, vše je řízeno po Canu, proto sem se ptal jestli není bouraný