Megane 1.5 DCI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

A čo by si chcel mať preskočené ??? Asi myslíš na čerpadlo. Ale s tým možeš točiť kolko chceš. To je DCI /HDI/. Tam sa čerpadlo nenadstavuje. ;) ;) Pomože jedine diagnostika. Inak niečo zistiš aj z VAG 805. Aj z DDT2000 ale tam Ti sice vypiše chybu ale aj tak nebudeš vedieť na čom si. (crazy) (crazy)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Podla mna tam bude nejaká banálna chyba ktorá sa dá odstrániť trebars Renaul- Clip-om. Pisal si že si menil 2x motor. Pravdepodobne ste na niečo zabudli. :? :?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

myslel sem rozvody,
ECU Delphi bere z polohy vačky hall a ckp z kliky.
Pokud není synchro tak nepustí vstřiky. (klasika u PSA)

Pokud je ten druhej motor ok (vstřiky, tlak v railu ok)
pak bude asi problém v elektrice. (napájení pro ecu, immo, atd...)
skoč si na clip budeš chytřejší

jo ještě, koukni na snímač tlaku paliva jestli je ok
narazovej spínač to nemá, vše je řízeno po Canu, proto sem se ptal jestli není bouraný
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Tak by melo byt vyreseno. V dobe mezi vracenim toho druhyho motoru a montazi tretiho vytuhly vstriky. Ultrazvukova cisticka a melo by byt vse ok.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“