hoj ! ocelovy chladič jsem jeste jak živ neviděl. vždycky se jedna o hlinik. Dle meho je problem v těch bocích. celohlinik proto že to je cele v kuse svařene a tudiž nehrozi podfouknutí těsnící gumičky u plastových boků, a hlavně to vydrží větší tlak než plastove boky.lt.kubosh píše:Krome hmotnosti jde o tepelnou vodivost. Verim, ze vysledky budou stejne jako u chladicu na pocitacove procesory.
Nejhors jsoui ruzne slitiny hliniku, pak hlinik, med, stribro, zlato. (mezitim jsou jiste dalsi kovy, ale tohle bylo obecne testovano)
Ovsem stribrnej intercooler - to by asi bylo neco.
Vyplati se tenhle intercooler?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0
...no ty výstupy jsou každopádně k hovnu, ale když si představím, že jsou z boku, tak mi to zas tak hrozné nepříjde. Každopádně celohliníky maj výhodu, kromě vedení tepla, v tom, že se dají vývody upravit dle auta. Já už jsem v pohodě, protože mám dost velký zdaroj na celohliníky, starší originály, za super ceny
)

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s