Vyplati se tenhle intercooler?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

lt.kubosh píše:Krome hmotnosti jde o tepelnou vodivost. Verim, ze vysledky budou stejne jako u chladicu na pocitacove procesory.

Nejhors jsoui ruzne slitiny hliniku, pak hlinik, med, stribro, zlato. (mezitim jsou jiste dalsi kovy, ale tohle bylo obecne testovano)

Ovsem stribrnej intercooler - to by asi bylo neco.
hoj ! ocelovy chladič jsem jeste jak živ neviděl. vždycky se jedna o hlinik. Dle meho je problem v těch bocích. celohlinik proto že to je cele v kuse svařene a tudiž nehrozi podfouknutí těsnící gumičky u plastových boků, a hlavně to vydrží větší tlak než plastove boky.
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

ten chladič co je na fotce je intercoler z AVIE akorat ma navařene ty hnusne boky.
original v avii vyjde okolo 3,5tis. a ty plastove boky vydrží přetlak 2bary
osobně jsem ho montoval do nisanu 200sx kde se naramně osvědčil !
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

lt.kubosh: oki, to jsem si taky myslel... :) jen jsem si nebyl jist
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

...no ty výstupy jsou každopádně k hovnu, ale když si představím, že jsou z boku, tak mi to zas tak hrozné nepříjde. Každopádně celohliníky maj výhodu, kromě vedení tepla, v tom, že se dají vývody upravit dle auta. Já už jsem v pohodě, protože mám dost velký zdaroj na celohliníky, starší originály, za super ceny :o)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

taky se mi zdá že ty boky někdo dělal doma v garáži, profi svar vipadá jinak.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“