Stingray píše:no vidis to je ten rozdiel niekto virtualne trepe blbosti namiesto toho aby dal par kacek za sdi sanie a konecne pochopil ze sanie musi mat pre vysoky vykon dostatocny aktualny objem komory.
Myslis ze za cip das menej ako 2litre co stoji sdi sanie? Myslis ze za trysky das mene ako 2litre?
Pozri, virtualne blbosti by som nazval tych tvojich 20ps... lebo to tu prezentujes samozrejme uplne inak ako to v skutocnosti je a balamutis hlavy ludom co sa snazia ziskat prehlad... nie je auto ako auto, nie do kazdeho ma vyznam pchat SDI sanie
Ja osobne sanie z Fabie SDI nepotrebujem, nechcem si k*rvit priebeh vykonu....... a predpokladam ze 99% ludi tiez nie, s vynimkou par aut ktore su z kategorie drag specialy a kde je u riti aku ma auto odozvu na plyn v nizsich otackach, lebo proste pod 3000 ot. nechodia

Inak peace chlape, fakt beriem ze mas prehlad a kvitujem tvoju chut skusat nove veci, ale skus to prezentovat trochu inym stylom (nie ze cely svet su kolotocari len ja som lietadlo)
TDIfun píše:Kolotoc prubeh vykonu
Vidis... a potom sa ludia divia ze ti to nehuli, a ty tam mas kolotocarske sanie za turbom
puci píše: nestavám drag na sprint ani na žiadne špičky a nejdem zadymovať rovinky, založil som vlákno, lebo som tu nič konkretne k téme nenašiel.
ty máš aké konkrétne skúsenosti s aplikáciou tohto sania na tvojom aute a koľko si odmeral?´????
Konkretne skusenosti so sanim z Fabie SDI nemam, osobne som ho neskusal... ale ja a viacero dalsich ludi ma vyskusany konkretny prinos velkeho sania za turbom (AGR/ALH/AHF vs. ASZ/ARL) a mozem ti povedat ze vykonovy prinos tam je viac menej zanedbatelny... navyse na aute v pociatocnej faze upravy to moze viac uskodit ako pomoct a o to tu ide....... pokial prejdes vsetkymi fazami uprav, ktore tu preslo zopar ludi co teraz mozu ukazovat 250 konove grafy z brzdy (Hanz, TDIPower, Cajicek, Reesha a dalsi) tak uz je mozne vyskusat vselico (aj SDI vacku, SDI sanie a ine hardcore upravy), kazdopadne mi pride trochu komicke ze Stingray tu ludom nadava do kolotocarov a sam prezentuje kolotocarske riesenia (SDI komponenty na TDI), pricom ked sa mu to hodi tak obdobne riesenia zadupe pod ciernu zem s tym istym argumentom
