OII RS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Kontaktovat uživatele:

jaké je číslo jednotky v OII RS

Příspěvek od D A V I D »

Ahoj můžete mi někdo napsat číslo jednotky Siemens.

Dík D. ;)
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 01:06

Příspěvek od Warcraft »

[
Tak auto je uz po uprave.Ma 204,9 Ps a 425,1 Nm.Pri 2000ot 385 Nm a pri 4000 ot je este 360Nm.Max vykon je pri 4085 204.9 Ps.Neskorsie dodam graf do sekcie grafy.[/quote]


Ahoj
no pěkné...hlavně ten točák je super už jsi zkoušel rozdíly zrychleníí,pružnost,maximálku...
Na kolik to přišlo jestli se tedy můžu zeptat,abych věděl pro srovnání:)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ahoj
no pěkné...hlavně ten točák je super už jsi zkoušel rozdíly zrychleníí,pružnost,maximálku...
Na kolik to přišlo jestli se tedy můžu zeptat,abych věděl pro srovnání:)[/quote]

Pruznost je omnoho lepsia oproti serii je to dost citit.Teraz je to take male lietadlo.Brachovy to staci.Maximalka sa neskusala bo nebolo kde a casu kedy ale aj to bude.CO sa tyka pruznosti tak to krasne zatiahne uz aj na sestke.Inak rozdiel uz len medzi starym origo softom a update je priblizne 12 koni do plusu.Dnes uz dam aj graf do sekcie grafy.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Uz je graf v sekcii grafy!!! Mrknite nan. ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

pekne
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Branislav Farkaš píše:
Misík píše:
dongrofo píše:Misík cierna RS kombi? Vcera v Kovacovej? ;)
Jo ale to neni moja ale brachova.Teda ten co tam bol nanej je moj bracho.Ja mam Golf V. :)
Boli sme tam s tvojim bráchom, čipovali sme bratrancovu Ibizu. Octávka veľmi slušné... Hlavne ten točák vo vysokých otáčkach.
To hej a krasne to ide zaplynom.Bol som sa previest (crazy)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Misík píše:
Branislav Farkaš píše:
Misík píše: Jo ale to neni moja ale brachova.Teda ten co tam bol nanej je moj bracho.Ja mam Golf V. :)
Boli sme tam s tvojim bráchom, čipovali sme bratrancovu Ibizu. Octávka veľmi slušné... Hlavne ten točák vo vysokých otáčkach.
To hej a krasne to ide zaplynom.Bol som sa previest (crazy)
tomu verim ze ide po plyne...vsak to nechipovali amateri...a co spotreba?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Este nieje odskusane.Ale myslim ze nieje vacsia.Samozrejme ze ked budes stale drzat plyn na podlahe bude papat viac ale pri tej istej jazde tak do 160 Km/h a s normalnym zrychlenim to bude asi to iste.Inak nad 8,4L este nebola a to sa islo 180 a dlhsimi usekmi aj 220 a v pohode pred upravou.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Stal som za tym autom ked sa meral chip a proste ani naznak dymu. Auto na brzde, nakladacka a absolutne ziadny dym. Haluz ten filter, som nechapal... :) Kde je stare dobre "No smoke, no fun" :D
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

dongrofo píše:Stal som za tym autom ked sa meral chip a proste ani naznak dymu. Auto na brzde, nakladacka a absolutne ziadny dym. Haluz ten filter, som nechapal... :) Kde je stare dobre "No smoke, no fun" :D
Ked ides za podobnou octavkou sa neda rozoznat ci je benzinova ci dieselova a ked ma este lepsi vykon ako benzinova v serii tak je radost stym za taku spotrebu jazdit. ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 20:39

Příspěvek od rostama »

Jednotka Siemens 03G906018HB
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 01:06

Příspěvek od Warcraft »

JasteR píše:Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..


Jasně CR by bylo dobré,ale bohužel máme PPD a s DPF...ale i tak si myslím,že dostat to na nějakých 195koní je dobré a je to lepší než serie a není to zas tak moc,aby s tím měl filtr problémy.Já jsem třeba zatím nepostřehl,že tam nějaký mám,co se problémů týče...a to si to sám nečistím přes vag apod.Sám o chipu přemýšlím
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

JasteR píše:Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..
Netvrdim ze nemas pravdu ale mat v serii 350 Nm pri cca 2500ot.A mat 425Nm pri cca 2600ot je asi rozdiel nie?Podla mna sa to oplati.Treba sa previest pred a po uprave a je to jasne.
Naposledy upravil(a) Misík dne 09 čer 2009, 20:54, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 20:39

Příspěvek od rostama »

Chip je fajn, mohu potvrdit, problémy s DPF žádné. Je jasné že ten nárust výkonu a krouťáku je znát, ale není to tak znatelné jako např. u mého předešlého 1.9 TDI 77kW PD - tam je to pomalu na to říct , po čipu úplně jiné auto. U RS je změna znát, ale není to tak drastické a diametrálně odlišné od série.

Jinak všem díky za snahu, už jsem si sehnal komplet SW jak před flashem ve škodovce, tak po něm, tak budu laborovat.

Mějte všichni fajn víkend

Rosťa
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“