[
Tak auto je uz po uprave.Ma 204,9 Ps a 425,1 Nm.Pri 2000ot 385 Nm a pri 4000 ot je este 360Nm.Max vykon je pri 4085 204.9 Ps.Neskorsie dodam graf do sekcie grafy.[/quote]
Ahoj
no pěkné...hlavně ten točák je super už jsi zkoušel rozdíly zrychleníí,pružnost,maximálku...
Na kolik to přišlo jestli se tedy můžu zeptat,abych věděl pro srovnání:)
Ahoj
no pěkné...hlavně ten točák je super už jsi zkoušel rozdíly zrychleníí,pružnost,maximálku...
Na kolik to přišlo jestli se tedy můžu zeptat,abych věděl pro srovnání:)[/quote]
Pruznost je omnoho lepsia oproti serii je to dost citit.Teraz je to take male lietadlo.Brachovy to staci.Maximalka sa neskusala bo nebolo kde a casu kedy ale aj to bude.CO sa tyka pruznosti tak to krasne zatiahne uz aj na sestke.Inak rozdiel uz len medzi starym origo softom a update je priblizne 12 koni do plusu.Dnes uz dam aj graf do sekcie grafy.
Este nieje odskusane.Ale myslim ze nieje vacsia.Samozrejme ze ked budes stale drzat plyn na podlahe bude papat viac ale pri tej istej jazde tak do 160 Km/h a s normalnym zrychlenim to bude asi to iste.Inak nad 8,4L este nebola a to sa islo 180 a dlhsimi usekmi aj 220 a v pohode pred upravou.
Stal som za tym autom ked sa meral chip a proste ani naznak dymu. Auto na brzde, nakladacka a absolutne ziadny dym. Haluz ten filter, som nechapal... Kde je stare dobre "No smoke, no fun"
dongrofo píše:Stal som za tym autom ked sa meral chip a proste ani naznak dymu. Auto na brzde, nakladacka a absolutne ziadny dym. Haluz ten filter, som nechapal... Kde je stare dobre "No smoke, no fun"
Ked ides za podobnou octavkou sa neda rozoznat ci je benzinova ci dieselova a ked ma este lepsi vykon ako benzinova v serii tak je radost stym za taku spotrebu jazdit.
Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
JasteR píše:Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..
Jasně CR by bylo dobré,ale bohužel máme PPD a s DPF...ale i tak si myslím,že dostat to na nějakých 195koní je dobré a je to lepší než serie a není to zas tak moc,aby s tím měl filtr problémy.Já jsem třeba zatím nepostřehl,že tam nějaký mám,co se problémů týče...a to si to sám nečistím přes vag apod.Sám o chipu přemýšlím
JasteR píše:Pokud mate jeste PD verzi a nechate DPF spunt tak doporucuju nechipovat vubec.. real bude stejne do 195koni a DPF se seri uz v serii na PDckach.. premejslel bych o tom pokud by to bylo novejsi CR ..
Netvrdim ze nemas pravdu ale mat v serii 350 Nm pri cca 2500ot.A mat 425Nm pri cca 2600ot je asi rozdiel nie?Podla mna sa to oplati.Treba sa previest pred a po uprave a je to jasne.
Naposledy upravil(a) Misík dne 09 čer 2009, 20:54, celkem upraveno 1 x.
Chip je fajn, mohu potvrdit, problémy s DPF žádné. Je jasné že ten nárust výkonu a krouťáku je znát, ale není to tak znatelné jako např. u mého předešlého 1.9 TDI 77kW PD - tam je to pomalu na to říct , po čipu úplně jiné auto. U RS je změna znát, ale není to tak drastické a diametrálně odlišné od série.
Jinak všem díky za snahu, už jsem si sehnal komplet SW jak před flashem ve škodovce, tak po něm, tak budu laborovat.