Nechytá - Audi A6 2.5TDi, 2000

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Nechytá - Audi A6 2.5TDi, 2000

Příspěvek od Germi »

Ahoj, kamarád má problém u Audi A6 2.5TDi (132kw), 2000
Startér točí motorem, ale ten ani nekuckne. Diagnostika neukáže žádnou chybu. Po čem mám jít popř jak vyloučit špatně čerpadlo atd. ?
Den před tím se s tím jelo a pohodě, stálo to jednu noc a druhý den to už nechytlo. :?

díky za radu
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

takhle z niceho nic vetsinou udela cerpadlo,ale divny ze tam nemas zadnou chybu :roll:
1bugy1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 12 bře 2007, 20:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1bugy1 »

nemá to nejaký tajny vypinač na ktorý sa zabudol? a náhodou sa nim pohlo? a neviem ci tam nie je bezpečnostny spinac pod sedadlom sku pozriet
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

nafta na vstřiky jde?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Tajný vypínáč prý nemá :)

Že to nehlásí chybu mi příjde taky divný, dá se lajcky zkontrolovat jestli jde nafta na vstřiky ? :)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Germi píše:Tajný vypínáč prý nemá :)

Že to nehlásí chybu mi příjde taky divný, dá se lajcky zkontrolovat jestli jde nafta na vstřiky ? :)
No povol si na nějakým vstřiku trubku a někdo at ti zatočí a sleduj jestli dává...Jestli nepění
***VAG,PSA,Renault***
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no viděl bych to na padlou naftu.. už jsem to taky párkrát řešil. mrkni jestli ti někde neprolíná nafta. zkus to odvsdušnit a pokud to poběží tak najdi důvod toho padnutí a dej tam raději zpětnák. horší čerpadlo si samo nenasaje, nebo špatně a jenom na startér to chytá špatně. je potřeba to pořádně odvzdušnit a natlačit tam naftu pod tlakem.. někde jsem už popisoval jak to udělat..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

dobře, díky všem za rady...předám to dál :)
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Dejv212 »

Odvzdusneni de provest tak ze palivove cerpadlo v nadrzi propojis pres baterku nakratko,na cerpadle na motoru nandes hadicku od zpetneho vedeni paliva ze vstrikovace,pri vytazeni hadicky a sepnuti cerpadala by melo palivo protekat,jakmile uvydis staly proud nafty tekouci steto hadicky je cerpadlo odvzdusnene,potom bych vsechno slozil a skusil povolit vstriky a startovat jak jiz bylo zmineno,jestli ti pude nafta ze vstriku je jasny ze je to rotacnim cerpadlem. Jinak podobnej problem jsem jiz resil.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

s VP cerpadlami, vzhladom na to, ze ich opravujem, mam nejake skusenosti :), takze si dovolim poradit:
1.) ak mas moznost merania osciloskopom, meraj prud na davkovacom ventile. spicka 13-18 A, udrziavaci prud 10A. ak tam nie je tento tvar signalu - chyba elektroniky
2.) ak nemas osciloskop, tak orientacna skuska je, ci dava cerpadlo naftu pod tlakom.
povol holendre od vstrekov, jeden odpoj.
odmontuj vrchne viko s elektronikou, pozri, ci je v komore nafta. ak nie je, dopln striekackou (aj na viac krat, pada). rychlo zavriet a startovat. ak z uvolneneho holendra nafta strieka (prudom, aj na 40cm), pumpa naftu dava, problem je zavzdusnenie. ak len tak cura, problem je na 90% v chybnej elektronike cerpadla. zvysne moznosti su chybny davkovaci ventil, chyba CAN vedenia, chyba immo a este asi cca 20 malo pravdepodobnych zavad :)
Marthy
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2009, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkov

Příspěvek od Marthy »

Zdar chlapi mam ten samy problem s a6 2.5tdi,132kw, kombi,01. Z niceho nic rano chytla,chcipla a hotovo. Diagnostika ok! Cerpadlo asi ok protoze po 2 dnech rozebirani,odvsdusnovani,kombinovani jezdilo asi 3 dny a dnes rano zase chytlo a chciplo :x.uz fakt nevim! Mnel sem venku aj cerpadlo s nadrze kde je dost prima se dostat a pote co mi postrikalo sedadla :D tak sem uznal ze je ok! Jo a pokazde jak se mi stal ten problem tak sem mel ctvrt nadrze ale nafta byla tak ukazatel ok! Nekde saje vzduch ale kde?! Prepad hadicky nove! Nemuze byt treba ko spetny ventil na palivovem filtru? Dik za rady.
Marthy
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2009, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkov

Příspěvek od Marthy »

Jo a zaclo to tim ze mi prdla vrtule na vizkozi a ta rozbila chladic. Na druhy den nova vrtule, chladic a nastartovat ale neslo. Kontrolovali sme aj rozvody jestli nepreskocili pri te rane od vrtule kvuli casovani ale vse ok. Alo to mi hlava nebere ze za 2 dny sme ho sprovoznili pote JEZDILO 3 dny!!!
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

podobný problém sem měl na common railu,nešlo nastartovat,na roztahnutí na metru,na diagnostice žadná cyba,akorát to mělo nízky tlak nafty,a dělal to ventil co reguluje tlak nafty na vysokottlakém čerpadle,ale tady to bude asi jinak
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

chlapi, uz si uvedomte, ze tieto cerpadla VAGom nezdiagnostikujete :D :D :D
jedine osciloskopom mozte 100% rozlisit, ci ide o chybu mechaniky alebo elektroniky a potom postupovat dalej... inak len zabijate cas.
Marthy
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2009, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkov

Příspěvek od Marthy »

Tak vcera sem koupil starsi cerpadlo ale az pak sem zjistil ze kdyz na nim neni remenice tak to je dost naprd (wallbash) ja myslel ze namontuji starou a neni co resit ale pry tam je casovani ktere neni znaceno. Uz mi to auto leze krkem!!! Tu vysypany tiptronic, ted cerpadlo atd. 2.5 tdi uz nikdy!! Zere jak svina a ze by to nejak uzasne jelo?! Predtim sem mnel passata 96 kw chipnuteho max vybava malo zralo jelo stejne neli lepe drzelo ale bohuzel bydlim blizko Pl hranice tak sem o nej prisel!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“