Rozdělovací vstřikovací hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Mezi vačkou a pístkem je vždycky podložka, v každým čerpadle je jiná tloušťka, dolaďuje se tim chod pístku.
Obrázek

Vratný pružiny z 9mm nedáš, budou krátký.
Pokud máš možnost sehnat 10mm hlavu a vačku z posledních 1.9TD, udělej to. Vyšší vstřikovací tlak = lepší rozprášení = vyšší výkon, trošku lepší spotřeba a emise. Taky je k dispozici víc nafty pro vyšší tlaky kolem 1.5b.

A celni vacka z 1.6td 59kw na pistek z tdi nepasuje.
Hanzek1
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 26 říj 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzek1 »

Zdravím

nandal jsem turbo s TDI 81 kw na svojí 1.6 TD a motor de hezky odspoda, ještě musim změřit tlak turba, aby to netlačilo moc. Na hadici od kuleru, která je originál je zjevně vidět jak se nafukuje.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“