ale otáčky skoro pořád přes 3000 spotreba s powerboxem a bez - velky rozdil !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Re: podstatne je aby soucet
na miste neukazuje nic pouzitelneho kdyz nejeduMirekX píše:takhle se k pořádnému výsledku nemůžeš dobrat, dojezd na PC bude taky ukazovat blbě,protože je počítán z průměrné spotřeby za posledních tuším 20km. Ale schválně, kolik ti ukazuje PC na místě v litrech za hodinu?no-fosil píše:podstatne je aby soucet ujetych km i km ktere podle PC jeste muzu ujet byl na zacatku i na konci priblizne stejny.
Dale samozrejme kolik km ujedu na plnou nadrz (po odvzdusneni).
Kolik litru natankuju je pro mne bohuzel nezmeritelne
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
tak co,už jsi tankoval?? 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5...flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubakcupra píše:za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5...flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
eco-fuel maraton vers. real life
Jasne eco-fuel maratony jsou zajimave z technickeho hlediska aby clovek vedel kde je technicka hranice motoru. Nejsou vsak bohuzel vubec pouzitelne pro realny provoz.cupra píše:tak napisalale vazne...ako som tu uz kedysi spomenul pozrite si testy na eco fuel maratonoch a potom budete inac cumet kolko co zere...
Znovu po ujeti dalsi nadrze muzu opet potvrdit ze prumerna spotreba na plnou nadrz a "smesny provoz casto i kratke trasy" kterou lze konkretne s mym vozem dosahnout je
A. bez powerboxu nemam sanci jezdit pod 5.9L/100km
B. s powerboxem 4.4L/100km
C. s powerboxem a pneu Michelin Energy Saver nafouklymi na max. tlak uvedený na pneu tj. 3.5bar mene nez 4.3L/100km
Zajimave je zev pripade A. je nutne daleko vic slapat, vuz poradne nejede (brzda provozu i otrava)
V pripade B. a predevsim C. (nove krasne tiche pneu) pokud clovek nejede na dalnici pres 120kmh, lze jezdit skoro standartnim zpusobem bez toho aniz by clovek byl brzdou provozu. Vyhody: bez palubaku sem nikdy nedodrzoval rychlost, pri jizde na spotrebu ji dodrzuju alespon v 80% pripadech
Poznamky:
1. Spotrebu merim vzdy podle palubniho pocitace a vzdy overuji podle skutecneho dojezdu na plnou nadrz (pres 1800km). Z praktickych, technickych ale i ekologickych duvodu spotrebu nemerim dotankovanym mnozstvim s rozhodne ani nebudu, doplnuji vzdy plnou nadrz az po hrdlo. Pokud bych chtel merit presne dotankovane mnozstvi, musel bych pouzivat vahu.....
2. Mnou pouzivane palivo muze vuci nafte vykazovat odchylku ve spotrebe +/- 5%, coz je vsak v podstate zanedbatelne
Naposledy upravil(a) no-fosil dne 21 čer 2009, 08:26, celkem upraveno 2 x.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Re: eco-fuel maraton vers. real life
[quote="no-fosil
Znovu po ujeti dalsi nadrze muzu opet potvrdit ze prumerna spotreba na plnou nadrz a "smesny provoz casto i kratke trasy" kterou lze konkretne s mym vozem dosahnout je
[/quote]
kolik jsi na tu nádrž ujel, jestli to nejni tajný
Znovu po ujeti dalsi nadrze muzu opet potvrdit ze prumerna spotreba na plnou nadrz a "smesny provoz casto i kratke trasy" kterou lze konkretne s mym vozem dosahnout je
[/quote]
kolik jsi na tu nádrž ujel, jestli to nejni tajný
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?riki18 píše:Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubakcupra píše:za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5...flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.
No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde
tak na 1,7 DTI 55kw opel
GIV var asz 4mot upraveny
odchilku ti nepoviem ked som tam mal 2,8.cupra píše:odfot!!!!!! som zvedavy ako dokazes 2,8!!!!!a potom napis kolko je skutocnost...som zvedavy na odchylku...ja som moju odchylku napisal ty nie...jordee_23 píše:to ti nafotim aj ja a budem tam mat 2,8 :O)))) ...o tom stale tocim ...riki18 píše:Tomuto sice nebudete verit ale mozem dokazat
Priemerna rychlost 66km/h, prejdenych 38 km, snazil som sa ozaj na spotrebu, 90-100. Rano do prace uz svietila rezerva, tiez som presiel 38km s spotrebou 4,1. To mame 76 km a stale som mal dojazd 10km)) Po dotankovani 1760km dojazd!!! Uvidim co povie cela nadrz...vykon auta vidite v popise...a teraz sa mozeme hadat
Kolesa mam 225/45/17
v skutocnosti ale ovela viac
palubak nekeca konstantne. niekedy bol rozdiel real-palubak skoro aj 2l inokedy 1,5l. .miesto tejto OI ASV je uz GIV ASZ ale stale seria.
a GIII keca niekedy o 0,5l no uz mi kecala aj o 1,2l a to nie su az take upravy.
takze asi tak
GIV var asz 4mot upraveny
Porovnaj to ale 202 HP na 225 gumach....s hmotnostou 1700kgjordee_23 píše:teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?riki18 píše:Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubakcupra píše:za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5...Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.
No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde![]()
tak na 1,7 DTI 55kw opel
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
akoze na mna?riki18 píše:Porovnaj to ale 202 HP na 225 gumach....s hmotnostou 1700kgjordee_23 píše:teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?riki18 píše: Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubakBezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.
No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde![]()
tak na 1,7 DTI 55kw opelRiesil som palubak, nemeral som to predtym tak som zavesil nieco comu som sam neveril
Krutak tam bol nad 500 vtedy
Na G4 PD som dokazal spravit real 4L..je to o soferovi...I ked na Cupru nemam...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm

Kolesa mam 225/45/17