Ford Focus kombík-ale kterej? 1.6, 1.8TDDi či 1.8TDCi ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Focus kombík-ale kterej? 1.6, 1.8TDDi či 1.8TDCi ?
Focus kombinátor v ojetině je dnes jistě slušná volba-pošilhávám po tomhle autu již delší dobu, jak slepice po flusu, zdá se mi o něm už i v noci, vylepil jsem si plakát na WC, tapetu do mobilu, zkrátka, je to můj fetiš...narazil jsem včerta v jednom autobazaru v Brně na stroj z rodu 1.8TDDi (a to autobazary nesnáším, ale zavěsil jsem se za 1 kočku v BMW 6 cabrio, co tam jela...samozřejmě, bez šancí,kdž viděla parkovat tu mou chrchlu,co se bojím i otevřít dveře,aby samou prohnilostí neztropily ostudu) za rozumnou cenu do 100tis, jenže: Kde kdo kváká, že 1.8TDDi jsou poondené motory, žerou, kazej se a vůbec. Prý je nejlepší volbou, hlavně po městě, 1.6 16V benzín - ale ten zas nwení moc k mání, jako šafránu, babo raď, kde sehnat nezhuntovaný a nepředražený kousek. A ty 1.8 TDCi mi zas připadaj předražený, navíc zas někteří z mého okruhu melou, že to má taky nevychytný mouchy i na netu jsou proti tomu nějaký prsky. Tak babo raď! proč Ford neudělal tyhle Focusy třeba s motorem typu 1.4T? Či 1.8, klidně i 8V starou technologii bych bral, bylo by to levnější-a snesitelné povinné ručení? Protože je to prostě Ford? Kámoš vozí ze sev. Itálie a říkal, že o slušný kus tam nezavadí 2 roky, prostě strhaný, před smrtí, maj to většinou rapli, co jezdí 1-2-3,plyn,skřípění brzd atd.,dávaj tomu zabrat! Taky kdy ho koupit? po výměně rozvoďáků? Kdy se tam vlastně měněj? Fakt nevím...ty motorizace u těchle ojetin mě fakt serou...
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ideal je benzin 1,8...skoro nesmrtelny motor..trosku problemy s volnobehom ale da sa to riesit..diesel by som urcite nebral..pri nasej kvalite nafty a pri tych slabych suciastkach na diesloch je to onicom..ten 1,8 benz ma aj ako taky vykon a aj spotreba sa s nim da aka taka zajazdit...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
1.8
Motorizaci 1.8 benzín na Fokus kombi jsem moc neviděl ani v inzerátech, ani v bazarech. Všude píšou: 1.6 16V super volba, jen ho SEHNAT. Navíc už jsou i pojišťovny, který rozlišují mezi 1.6 a 1.8, pravda, je tam rozdíl tak 300-400 K/ročně, ale každá koruna dobrá. Ten motor 1.6 16V prý moc nežere, nemá problémy s váhou vzduchu, je živý, člověk se nemusí bát předjíždět, skoro nezničitelný a když se lehtá, moc si ani nevezme, zvlášť, je-li kombík prázdný...a není tak drahý, v ojetině, jako diesely. Pro člověka, který ho chce hlavně na převážení materiálu (né kovu, ale hlavně dřeva-latí atd.) po městě a okolí, možná ideál.
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Má recht! Jsme sice na dieselpower foru, ale Focusa v naftě asi ne. TDDI (endura DI) je bída, zadírá se nahoře (špatně vymyšlelné mazání, nebo selhává olejové čerpadlo). V zimě nic moc starty. Byl jsem s fungl novým na off-site na horách a na potřetí se nechal přemluvit (při 2800 km) a nastartoval. Přitom TDDI v Mondeiích chytly všem napoprvé. TDCI je zase průšvih s čerpadlem a vstřiky.Package píše:ideal je benzin 1,8...skoro nesmrtelny motor..trosku problemy s volnobehom ale da sa to riesit..diesel by som urcite nebral..pri nasej kvalite nafty a pri tych slabych suciastkach na diesloch je to onicom..ten 1,8 benz ma aj ako taky vykon a aj spotreba sa s nim da aka taka zajazdit...
Motor 1.6 je solibní volba 1.8 o moc lépe nejede, ale až budeš mít naloženo na dovolenou výkon se hodí. Klidně bych bral i tu 1.8 rozdíl ve spotřebě je minimální (víc uděláš sytlem jízdy).
lenivý Fokus 1.6
tak jsem zkoušel 1 Fokus 1.6 kombi najeto asi 112tkm, vzal jsem to auto i za Brno do kopců
a: přišlo mi to nějaké lenivé, nevím, třeba ve srovnání se starou Hondou CRX 1.6, ta jela jako z praku a koncepčně je tam motor zastaralejší...Ta 1.8 16V v benzínu snad by byla silnější-pružnější...1.6 16V mi přijde slabé na tento kombík
a: přišlo mi to nějaké lenivé, nevím, třeba ve srovnání se starou Hondou CRX 1.6, ta jela jako z praku a koncepčně je tam motor zastaralejší...Ta 1.8 16V v benzínu snad by byla silnější-pružnější...1.6 16V mi přijde slabé na tento kombík
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Focus 1.6?
Četl jsem, že u benzinu u C-Max, který je větší a těžší, by spotřeba s lehkým nenaloženým vozem mimo město mohla být i 7, ale váhám 1.6 či 1.8 benzin, příp. LPG. U nových vozů je rozdíl cenový 30 tisíc, koníkově pak 74kW/92 kW(což 92kW je stejné jak měl v podstatně lehčí Pumě Zetec 1.7)...No kdyby byl zachovalý kousek v 1.8 s dobrým LPG, asi bych do toho šel. Ale obecně Focusů jsem v LPG moc neviděl...L
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu