toto zaujima aj mnaMarkus01 píše:Co brání u TDI posunout výkon blíže k 5000ot? U golfa TDI kit car tvrdili, že nad 5000ot nevydrží písty teplotní zatížení.
Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
re
1: Problem vykonu posadeneho do vyssich otacok je otazka pre kvalitu nafty tu ide o tzv. prietah horenia tj. cas potrebny na odparenie a nasledne prehorenie paliva nafta z vyssim cetanovym cislom ma tuto hodnoty mensiu takze za rovnaku casovu jednotku odovzda vyssi vykon. Osobne sa na brzde profituning testoval tech. cetan (n-hexadekan) na seriovom aute z vysledkom 5koni na 115konovom motore co nie je zle pretoze zlepsenie bolo evidentne v prechodovych rezimoch a pri max zatazeni na brzde kedy nastup Nm a Hp bol lepsi radovo o nejakych 100-200otacok.
...to be or not to be... - faster
Re: re
Takže zjednodušeně řečeno nafta hoří moc pomalu?Stingray píše:1: Problem vykonu posadeneho do vyssich otacok je otazka pre kvalitu nafty tu ide o tzv. prietah horenia tj. cas potrebny na odparenie a nasledne prehorenie paliva nafta z vyssim cetanovym cislom ma tuto hodnoty mensiu takze za rovnaku casovu jednotku odovzda vyssi vykon. Osobne sa na brzde profituning testoval tech. cetan (n-hexadekan) na seriovom aute z vysledkom 5koni na 115konovom motore co nie je zle pretoze zlepsenie bolo evidentne v prechodovych rezimoch a pri max zatazeni na brzde kedy nastup Nm a Hp bol lepsi radovo o nejakych 100-200otacok.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
mě Lusťa svezl a kolega z práce se ještě půl hodiny klepal pěkný zážitek...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kluci,dekuju za kladny ohlasy,to potesi,auto jede jako blazen,ale bohuzel to neumim prenest na drahu,snad se to nekdy povede a bude i cas odpovidat.
Jinak mame porad rezervu,tak uvidime,co se s tim da udelat.
Jinak timto dekuji Richardovi a vsem,kdo se na aute podileli (nejvic asi Lada z Autosklo Turnov a pak Bouda z Dieselpower a pak ja,protoze jsem vsechny otravoval,aby to dali dohromady
Jinak mame porad rezervu,tak uvidime,co se s tim da udelat.
Jinak timto dekuji Richardovi a vsem,kdo se na aute podileli (nejvic asi Lada z Autosklo Turnov a pak Bouda z Dieselpower a pak ja,protoze jsem vsechny otravoval,aby to dali dohromady
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot.Markus01 píše:Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí.
Je to vazne na nic, takovej spodek na predohrabu...
Lusta moc pekne, jeste to poresit na draze at je peknej i cas.