toto zaujima aj mnaMarkus01 píše:Co brání u TDI posunout výkon blíže k 5000ot? U golfa TDI kit car tvrdili, že nad 5000ot nevydrží písty teplotní zatížení.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže zjednodušeně řečeno nafta hoří moc pomalu?Stingray píše:1: Problem vykonu posadeneho do vyssich otacok je otazka pre kvalitu nafty tu ide o tzv. prietah horenia tj. cas potrebny na odparenie a nasledne prehorenie paliva nafta z vyssim cetanovym cislom ma tuto hodnoty mensiu takze za rovnaku casovu jednotku odovzda vyssi vykon. Osobne sa na brzde profituning testoval tech. cetan (n-hexadekan) na seriovom aute z vysledkom 5koni na 115konovom motore co nie je zle pretoze zlepsenie bolo evidentne v prechodovych rezimoch a pri max zatazeni na brzde kedy nastup Nm a Hp bol lepsi radovo o nejakych 100-200otacok.
A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot.Markus01 píše:Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí.