Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Markus01 píše:Co brání u TDI posunout výkon blíže k 5000ot? U golfa TDI kit car tvrdili, že nad 5000ot nevydrží písty teplotní zatížení.
toto zaujima aj mna :-D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

1: Problem vykonu posadeneho do vyssich otacok je otazka pre kvalitu nafty tu ide o tzv. prietah horenia tj. cas potrebny na odparenie a nasledne prehorenie paliva nafta z vyssim cetanovym cislom ma tuto hodnoty mensiu takze za rovnaku casovu jednotku odovzda vyssi vykon. Osobne sa na brzde profituning testoval tech. cetan (n-hexadekan) na seriovom aute z vysledkom 5koni na 115konovom motore co nie je zle pretoze zlepsenie bolo evidentne v prechodovych rezimoch a pri max zatazeni na brzde kedy nastup Nm a Hp bol lepsi radovo o nejakych 100-200otacok.
...to be or not to be... - faster
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Re: re

Příspěvek od Markus01 »

Stingray píše:1: Problem vykonu posadeneho do vyssich otacok je otazka pre kvalitu nafty tu ide o tzv. prietah horenia tj. cas potrebny na odparenie a nasledne prehorenie paliva nafta z vyssim cetanovym cislom ma tuto hodnoty mensiu takze za rovnaku casovu jednotku odovzda vyssi vykon. Osobne sa na brzde profituning testoval tech. cetan (n-hexadekan) na seriovom aute z vysledkom 5koni na 115konovom motore co nie je zle pretoze zlepsenie bolo evidentne v prechodovych rezimoch a pri max zatazeni na brzde kedy nastup Nm a Hp bol lepsi radovo o nejakych 100-200otacok.
Takže zjednodušeně řečeno nafta hoří moc pomalu?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

taky jsem to slyšel, že ,,hoří´´ pomalu (i když podle zvuku to tak není)
navíc jsou hrozně těžký písty- velký ztráty a odstředivá síla by mohla utrhat ojnice (např nad 6tis ot)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Proč tam má Lusťa napsaný AJM 115ps on ho tam ještě má,nebo je tam už ASZ?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Je tam asz,ale to auto uz nejakej tuning zazilo spolecne s Dieselpower a driv tam byl ajm,tak to u Richarda ve slozce zustalo
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Lusťa píše:Je tam asz,ale to auto uz nejakej tuning zazilo spolecne s Dieselpower a driv tam byl ajm,tak to u Richarda ve slozce zustalo
Tak to vypadá,že stím motorem umřu jen Já! :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Lusťa píše:Je tam asz,ale to auto uz nejakej tuning zazilo spolecne s Dieselpower a driv tam byl ajm,tak to u Richarda ve slozce zustalo
Velmi hezký hodnoty :worthy:
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mě Lusťa svezl a kolega z práce se ještě půl hodiny klepal pěkný zážitek...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí. :-D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Ladas píše:mě Lusťa svezl a kolega z práce se ještě půl hodiny klepal pěkný zážitek...
Tak tomu věřím, to mi ani hlava nebere, takovýhle haus numera (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

i já měl tu čest se svézt, od 3000rpm do maxima to jede neskutečně... :)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Kluci,dekuju za kladny ohlasy,to potesi,auto jede jako blazen,ale bohuzel to neumim prenest na drahu,snad se to nekdy povede a bude i cas odpovidat.
Jinak mame porad rezervu,tak uvidime,co se s tim da udelat.

Jinak timto dekuji Richardovi a vsem,kdo se na aute podileli (nejvic asi Lada z Autosklo Turnov a pak Bouda z Dieselpower a pak ja,protoze jsem vsechny otravoval,aby to dali dohromady
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Markus01 píše:Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí. :-D
A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot. :D :D
Je to vazne na nic, takovej spodek na predohrabu...
Lusta moc pekne, jeste to poresit na draze at je peknej i cas. (crazy)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Každej nemá auto jenom na sprinty víš fune, každej to má tak jak mu to vyhovuje a pokud ne, tak se to upravý.

Lusťa má akorát menší problémi převés krouťák na dráhu a až to pořeší, tak tak to bude brutal.

Gratuluji Lusťo, v Hoškovicích to snad pořešíš a ukážeš svojí sílu ;)
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“